Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goedemorgen! Luca weer naar de PSZ, man en ik schoonmaken. Vanmiddag wordt Luca door mijn ouders opgehaald van school, zodat ik lekker rust heb. Mijn man gaat nl. Weer een uurtje werken voor t eerst.
    Silver. Ach wat is veel? Alles staat wel klaar en is gewassen, maar veel heb ik teruggezet op zolder, omdat het zo vol wordt. Wiegje staat naast mijn bed, maar is niet opgemaakt, ledikant is nog uit elkaar en matras nog bij mijn schoonouders. Dat soort dingen. Niet erg, maar wel irritant..

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @silver goed bezig!

@sanna owja das irritant, volgens mij ben je met een tweede daar makkelijker in dan met de eerste.

@hier gewerkt, zo ff thuis aan de gang, vloer ziet eruit en er ligt heel wat zandbakzand binnen. Buiten alwel geveegd, lag meer zand op de stoep dan in de zandbak. Gisteren 100 keer gezegd dat ze in de zandbak moesten laten maarja als ik me dan weer omgedraaid had, lag er weer een emmer zand uit.

Ben wel beetje boos geworden gisteren (meer streng toegesproken)op kinderen van mijn schoonzus. Ze zaten steeds met hun schoenen op de bank en dat mag bij mijn thuis niet. 20 keer gezegd dat ze van de bank af moesten komen of hun schoenen uit moesten doen. De 21ste keer wat strenger gezegd en toen kreeg ik me een grote bek terug ja maar thuis mag dat wel dus doen we dat hier ook. Nou dat dacht ik niet! Grr irritant ventje (6 jaar), onze andere neefjes doen overigens wel een schoenen netjes uit en drinken ook hun drinken aan de (salon)tafel ipv op de bank te springen met een pakje drinken.
    Bank net schoongemaakt met stoomreiniger maarja kan nu weer dus.

Gevolg was dus wel dat Rienke vanmorgen ook op de bank stond te springen met schoenen aan ook nog terwijl ze dondersgoed weet dat ze dat niet mag maarja ze doet alles na op dit moment..

Zo dat was mijn grootste irritatie van gisteren...

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @ sandraske Hihi! Klinkt bekent hoor, die frustraties. En dat zand? Ik begrijp ook niet waarom het altijd uit de zandbak moet! Ik blijf corrigeren. Maar ja. In zijn spel snap ik het soms ook wel weer.. Maar grote mond van 6 jarige neefje is niet zo. Dat moeten ze niet doen, dan ben ik niet leuk meer.

Hier wiegje opgemaakt en man heeft t ledikant ook al in elkaar gezet!! Wow, dat is me wat. Uit eigen initiatief! Ik heb Luca's tasje ook klaar gemaakt voor naar opa en oma dus het begint nu toch wel echt wat te worden.
    Straks lekker in de zon.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zand uit de zandbak vind ik niet heel erg maar hij was zowat leeg!

Ow echt spannend bij jullie!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net op de weegschaal gestaan, 4 kg kwijt in drie weken! En dat alleen door niet te snoepen en meer de fiets te pakken. Mijn eerste doel dit jaar is 10 a 15 kg afvallen.

Mijn tweede doel: ik ga in september proberen de tilburg ten miles te lopen, dus vanavond starten met trainen...

Mijn derde doel ook binnenkort mee beginnen, weer stoppen met roken (weer begonnen na mk)

We gaan voorlopig de mmm niet in, even de koppies leeg zien te krijgen en dan zien we wel. Mocht het spontaan gebeuren dan is het prima natuurlijk maar dat gedoe ff geen zin in. We hebben een "gezond" meisje rondlopen en ik vind het wel ff goed zo. Emotioneel heeft de mk een behoorlijke impact gehad en zag ik alles erg negatief, zaterdag heel lang gepraat met een vriendin en de knop is om gegaan

ik heb een prachtige dochter en een lieve man en daar moet ik meer van genieten!

Life is good!

Zo dat was mijn emoverhaaltje, gaat goed vandaag haha

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi meiden!

@sannaa het word echt spannend nu bij jullie!
    @sandraske oh lekker zo'n neefje! Ik zou ook boos worden hoor.

Hier gister naar mijn oma's geweest, de ene was jarig en ze wonen niet ver bij elkaar vandaag dus even bij alle 2 langs. Oma die sinds kort in verpleeghuis woont gaat wel achteruit helaas met de dementie:( vind het best moeilijk om te zien, mijn zusje zei ook al ik ga niet graag meer naar oma, Maarja zolang ze er nog is...

Vanmorgen lekker gesport terwijl mijn moeder op Sam paste:) Sam alweer 1 jaar en 9 maanden vandaag:D gaat hard!

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @silver helaas geen sex meer gehad, een behoorlijk schimmel infectie gehad en elke keer als ik dat hij is over voelde ik hem een paar uur later weer opkomen, vandaag dubbele hoeveel heid pillen geslikt en morgen ook weer dan moet hij wel over zijn haha

Waar lach de portemonnee nou?
    Fijn zulke dingen had hij dat niet gisteren avond kunne bedenken?:p

@sandra fijn zulke kinderen... Nou ouders dan.

Dat stoppen met roken! Hier zo'n fijne vent die vorige week peuken had gehaald, maar heb vandaag de heledag nog niet gerookt:)

@sandra soms vergeet je gewoon even waar het om draaid en opgelucht dat je nu even hebt besloten om uit de mmm te blijven?

@elsie verschrikkelijk voor je oma, ik vroeg me wel eens af of hun het ook beseffen? Dat ze zo achter uit gaan en de familie liever niet komt.
    Wij gingen ook alleen maar omdat het moest.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@anica ik denk niet dat ze het door heeft, ze is altijd blij als we komen en daar doen we het voor.

9. silvermist

silvermist Niet meer actief

ladies, vinden jullie het heel erg als ik even op mijn vingers ga zitten? wil graag reageren op jullie en ook op jouw emo verhaal san maar om eerlijk te zijn hang ik al sinds vrijdagmiddag de 'relatie' therapeut uit tot aan nu dus genoeg shit hierzo en ben vandaag mijn hoofdje aan het leegmaken :)

@anica, gewoon in zijn broek die hij gisteren aan had, mijn man gebruikt altijd alleen maar ogen inplaats van handen om dingen te zoeken ;)

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @silver dan heb je luxe:p zelf ogen worden hier niet gebruikt!

11. fafje

fafje Niet meer actief

hoiii

@sanna, zo lekker bezig, nesteldrang werpt nu zn vruchten af dus, heerlijkd at wiegje dat klaar staat heh :)en wat fijn dat je ouders je zoveel ontnemen, lief van ze! goe dgegaa met je man ? hier ook genoeg puntjes op de i te zetten!

@sandraske, fijn dat de nachten al weer wat te doen zijn! en wat goed dat je nu voor jullei zelf hebben besloten hoe en wat..geeft oook meer rust...lekekr genietn van rienke, dat ondeugende meissie :p
    Jammer dat je weer bent gaan roken, maar wat goed dat je al bent afgevallen..lijkt me altijd erg moeilijk..maar idd gewoon gezonder leven scheelt al een hele hoop!weinig zout en vet enz, succes ermee!
    En wat vervelende van die kids..ik kan daar ook helemaal niet goe dtegen, gelukkig "mag" ik ook altijd mn neefjes en nichtjes corrigeren, ookal is het niet eens in mijn huis :p

@Silver, ahh meid toch, lekekr niks doen joh/..super toch dat je zo voor je vrienden hebt klaar kunnen staan!

@anica, nou wat een "rotstreek "over die zwnagerschap...heb het niet gevolgd, maar dat si echt klote...
    En nog uitgekomen over jullei tuinplannen?

@elsie, ja lijtk me ehct naar zo je oma te zien, pff moet er niet aan dneken! sterkte! en nog gefeliciteerd!

@hier, vanmorgen bloed laten prikken en darana bij koffie&kind...ehct heel leuk, zelfservice qua consumptie, brood, beleg, koekjes, drinken etc ligt allemaal klaar, kids kunnen spelen wat ze willen..allemaal onze kids leeftijd ...zo tussen de 0 en 4 jaar..maar de oudste wa sdnek ik 3...ook veel zwnageren en babies...tis 3,50 voor een kind...en dan alles daar consumeren..maargoed...mirza heeft er van genoten, ga ik vaker doen! Had er met mn nichtje die bijna moet bevallen en haar zoontje afgesproken

Nog lekker lang gewandeld en wat gewinkeld..en even op een terrasje gezeten! net staan stofzuigen en opruimen...en nu relaxen

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat klinkt gezellig! Ben benieuwd eigenlijk of er zoiets is hier in de buurt. Al gaan wij natuurlijk op woensdag peuterzwemmen en dan zien we ook genoeg moeders met kinderen.

Net boodschappen gedaan dus alles weer voor deze week lekker in huis, de winkel hier in het dorp is dicht, die zijn aan het verbouwen. 3 april weer open.

13. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ja alleen dit lijtk ehct op een soort psz maar dan waar alle moeder gewoon chill op een bank een boekje lezen enz wat eten enz...ehct heel leuk sfeertje ook...

ik zag er ook moeder met kleine babies en een peuter dus dat is voor mij straks wel handig...kan mirza toch lekekr zn energie kwijt en ziet ie andere kindjes....hij was onwijs onder de indruk....haha...ehct soms helemaal beduusd en dan met zn vingers in zn mond maar een btj staan :p....leuk moet ie btj leren hoe dat is met al die drukke kindjes....dat is hij natuurlijk niet gewend!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @silver rustig aan he! En als er iets is, kun je me appen!!

@fafje gezellig, wij hebben zoiets hier ook en dat wordt gerund door mensen met downnsyndroom

@anica is zeker een opluchting, ff rust...

@hier net boodschappen gedaan en rienke ff gegleden op de glijbaan.. zal zo filmpje op fb zetten..

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje nee nog niet met de tuin verder gegaan.
    Heerlijk dat hij zich zo vermaakt heeft!

@hier man-lief had een spoedje dus ik was alleen vanavond, geen idee hoelaat hij thuis is.
    Lise ligt al in bed alles is schoon en opgeruimd, muffins gemaakt en strax patroon over trekken.

Fijne avond dames!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke ligt ook al op bed, heeft maar een uurtje geslapen vanmorgen op kdv en daarna niet meer dus die was gesloopt...

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hier Sam ook in bed, vriend heeft hem in meisje haar bed gelegd, wel met zijn eigen deken en meisje haar deken ernaast mocht hij eruit rollen. En boven wonder het is stil! Straks maar eens kijken.

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ha! Man voor t eerst weer naar de sportschool! Kan ik lekker alleen greys anatomie kijken. Hoop niet dat hij als snel weer thuis is. Hij is natuurlijk pas 12 dagen geleden dat hIj geopereerd is.. Wel lekker even alleen.
    Fafje wij hebben hier mamamia, dat is ook tot een jaar of drie. Erg gezellig kost 1 euro of zo en dan nog koffie kost ook een euro en verder gaan ze om 10.30 of zo aan tafel limonade drinken met een koekje en wat kleuren. Is ook erg leuk. Ga ik met mijn kleintje straks ook weer heen. Leuk!

19. silvermist

silvermist Niet meer actief

@all, lees een hoop rustige manloze avondjes heerlijk!!

@faf, foto's zien er inderdaad erg leuk uit van dat mama en kind! hier is er niet zoiets helaas

@san, ja weet je zeker te vinden maar lijkt wel alsof alles ineens tegenwerkt en dat al sinds vrijdag ;) de een na de ander heeft problemen/ruzie/communicatieproblemen en ja wie kan er beter bemiddelen dan ik :cool: maar heb vanavond na half 11 als het goed is laatste gesprek via app van 2 vrienden van ons die op dit moment diep in gesprek zijn met elkaar dus daar hoor ik later meer over hoe dat is afgelopen, en onwijs lief dat je dan appjes en smsjes krijgt over hoe fijn ze het vonden hun hart te luchten en dat ik hun ogen heb geopend maar je gaat er zelf ook aan onderdoor om vanaf vrijdag hele dagen bezig te zijn om problemen van anderen op te lossen, daarnaast is er weer bonje in de familie van mijn man zijn kant dus dat gaat ook lekker

kan je zeggen gewoon niet doen dan en laat ze het uitzoeken maar dat gaat helaas niet als die vrienden zo dicht bij je staan ;)

door topic in de lounge is manlief mc donalds halen dus ik plof op de bank met jullie op laptop :D :p

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna Hoop dat het sporten hem goed af gaat, het is niet niks zo'n operatie..

@silver nee snap ik, goede vrienden help je altijd.. Maarreuh er zijn grenzen, beste vriend van mijn man heeft zijn ex behoorlijk bedonderd en de ene avond zat hij zijn verhaal te doen bij ons en de andere avond zij, daar zijn we op een gegeven moment maar mee gestopt want dat werkte niet.

@elsie sam ook in een groot bed? hopen dat hij blijft liggen ;)

Deel Deze Pagina