Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske ja nu ff in meisje haar bed, kunnen we kijken hoe het gaat, maar hij slaapt:D even snel als in zijn ledikant:D *trots*

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Hoop dat het goed gaat! ;)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik hoop het ook!:)

4. silvermist

silvermist Niet meer actief

hier exact hetzelfde!!! enige verschil is dat ik ze binnen 1 dag zover heb/had dat ze nu samen praten dus als het goed is ben ik klaar en kan ik de rekening klaarmaken :p

5. silvermist

ben benieuwd, laat je het morgenvroeg weten? of heb je plannen?

wij gaan morgen weer naar mijn moeder :) en ja dit keer ligt de oplader al klaar om mee te nemen :p

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou het praatstadium waren vrienden van ons al voorbij daarvoor was het echt te erg wat er is gebeurd..

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist laat morgen ochtend weten hoe het gegaanis hoor:)

Morgenochtend rustig, Sam word om 14.00 door schoonmoeder gehaald, en dan ga ik naar het ziekenhuis waar kindje van vriendin ligt. Morgenochtend dus ook nog even een tekening met Sam maken:p s'avonds krijgen we eters.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Goed geslapen! Sam 2x heel even wakker maar verder ging het prima:) hij werd wakker met een poepluier en hele rode billen:( dus gelijk maar even lekker onder de douche gedaan!

Zo ff naar het stadje hier.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das mooi!

Hier een hangerig meisje met verhoging, denk van de bmr-prik vorige week..

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske beterschap voor rienke!

Hier leuk nieuws trouwens! Krijg vandaag of morgen een nieuwe laptop:D

11. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, wat goed da sam zo lekker heeft geslapen! grote jongen! en heerlijk een nieuwe laptop!

sandraske, ah ja mirza kreeg er echt hoge koorts van...beterschap! hopelijk verder geen last ervan

silver, ik ken da wat je bedoelt...is zo lastig als je ertussen staat...je wilt ze tochhhh helpen

@hier, gister voor die kleine nep groente met een pannetje gekocht bij zeeman ...wnat bij dat cafetje was hij druk aan het koken...dus hier hoor ik heel de dag kaahhhk ( soort van "koken") ga zo nog maar es kijken wat we voor hem kunnen scoren ergens...hihi

ff btj opruimen nu, en dan klaarmaken, moet ff luiers hebben e wil wat neuzen in de winkeltjes

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie das fijn nieuwe laptop!

@fafje hoge koorts ja? Cb zei bij hoge koorts huisarts bellen want dat is niet van bmr prik...mmm dan weet ik het ook niet..

Rienke ligt even een uurtje op bed, ze zat al in ogen te wrijven en ze sliep ook meteen.. straks.ook even boodschappen doen, billendoekjes bij etos en ik denk luiers maat 4+ want 5 lekt steeds, nog iets te groot dus..

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @sandra beterschap!

@fafje hier worden mijn pannen voor het koken gebruikt haha

@hier rustig dagje, strax even laarzen halen de ik heb gekocht op MP voor een 10tje:D
    Dan nog even een bakkie bij onze oude buren doen en de post op halen.
    Verder het standard poets werk en vanmiddag als Lise op bed ligt achter de naaimachine bezig!

14. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh echt? haha hier zeiden ze dat het best kon dat hij er hoge koorts van kon krijgen :p...maaar moet wel zeggend at hij er ook een tandje bij kreeg in die week...dus een combi waarschijnlijk dan!
    hihi rienke gooit ook steeds dr schema in de war heh :p...dnek je dat ze dan ook nog een middagdut doet? ik zou haar eventueel dan wel na een uurtje wakker maken, anders gaat ze mss vanavond helemaal niet goed slapen? tenminste heir zou dat zo werken..

anica, oh lekker keutelen in huis :p...goede mp score :)

@hier, ik twijfel een btj, moet met de fiets gaan...maar heb aantak dingen nodig, doe het denk ik in 2 x...als man thuis is en mirza op bed ligt haal ik wat zwaardere dingen denk ik..

zo gewoon alleen de luiers halen en wat wandelen denk ik

15. silvermist

morgen meiden!!!

heerlijk geslapen hier!

@anica, lekker aanrommelen thuis succes!

@san, ah sneu voor rienke :( hier nooit ziek geweest van prikken alleen maar onwijs veel slapen!

@faf, succes et je planning en wat leuk dat mirza zo druk is met koken :)

@elsie, wauw wat fijn zeg! vannacht weer in groot bed??

@hier, klaarmaken om weg te gaan neem dit keer wel mijn lader mee van telefoon dus silver is watching you :D

hmm wat een weertje tijd voor nieuwe avatar en banner :)

16. fafje

fafje Niet meer actief

silver, huh ben ik zooo vergeetachtig of heb ik dat helemaal noiet meegekregen dat jullei bezig zijn voor een 2e??? wat leuuuuuuuk!

17. silvermist

hahaha geheimpje ssssttttttt :D

heb wel het idee dat het raak is :$ :)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Sam gaat tussen de middag ook weer in het grote bed, kijken of het weer lukt.

Net ff lekker op de fiets geweest naar het stadje, had terug wel tegen wind,best zwaar want had ook de buggy aan de fiets!

@silvermist wat leuk dat jullie bezig zijn voor een tweede!

19. silvermist

mondje dicht op fb he meiden!!!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje ze heeft geslapen tot 9.30 en ik denk dat ze tegen 14 uur wel weer moe is, dan nog een uurtje naar bed, hoop ik..

@silver hoop dat het raak is ;)

@anica maak jeveel kleding zelf? Ik heb een handige moeder die dat doet, ze is nu spijkerjurkje aan het maken..

Net ff in het centum geweest, bij hema voor rienke nog een shirtje en legging gekocht voor bij zandkleurig rokje. En nog mand voor op de fiets, kan ik wat spullen meenemen, mijn fietstassen zitten er niet meer opnu rienke achter zit..

Deel Deze Pagina