Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

1 april ga ik testen! geen grapje! bij L. was ik bij de 1e echo uitgerekend op 1 april dus heeft wel wat, 2e echo verzet naar 2 weken later

2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Lekker hè die peuk, vanavond krijgen we weer op onze donder dat we te veel geschreven hebben:p en dat ze weer zo veel moet bij lezen hihi

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Wanneer ben je bevallen dan? En hoeveel weken was je volgens die nieuwe berekening?

4. silvermist

eigenlijk moet ik weer stoppen en hoop dat het me dit keer wel lukt :( bij L. is het me niet gelukt maar wel van een pakje per dag naar 3 per dag zelfde geld voor blikjes :)

5. silvermist

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik bende eerst 3 maand gestopt met roken maar mijn misselijkheid werd na 3 maand zo erg dat alleen een peuk nog een btje hielp dus ik heb echt heel veel gerookt, ik was alleen maar aal het eten en roken:p

Hopen dat een tweede zwangerschap wel goed gaat!

7. silvermist

zien het wel, als ik nu per direct moet stoppen gaat het niet goed komen kan ik je zeggen ;)

8. silvermist

hmm het is koopavond bedenk ik me nu, dus dan ga ik vanmiddag van de zon genieten en vanavond naar de kruidvat ;)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Stelletje ouwehoeren...:p

Ik zit.te.wachten op telefoon van de huisarts, gaat niet goed met rienke.. koorts 40.2 en zit geen tot weinig leven in..

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi! Hier ook weer even. Met die zon buiten is jammer dat ik op bed lig, en slapen lukt dan ook niet natuurlijk, hoewel het goed voor me zou zijn..
    @ silver. Ik had dat ook bij de eerste zwangerschap totaal geen stress met testen en met deze wist ik na 3 dagen dat ik wel zwanger kon zijn, en was het veeeel spannender om te testen en wilde ik het zo graag weten.nheel raar vond ik het zelf.
    Lijkt me moeilijk met roken je wilt stoppen, maar lukt dan niet. Heb nooit gerookt en man ook niet, dat is denk dan wel makkelijk. Niemand die hier verleiding zou bieden.
    Handig hè die koopavonden met mooi weer. Ideaal.
    Nou ik ga toch nog even liggen. Kijken of ik niet te druk ben om toch te slapen.

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ow sandraske! Jeetje sterkte meid!

12. silvermist

ouwe hoeren? jonge bedoel je :D :p

arme lieve rienke! geef haar een dikke knuffel van mij! en van L. ook! sterkte mop!

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hè gatver Sandra, beterschap!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo hangen ze als.een dood vogeltje op de bank en kwartier later staan ze op de salontafel te dansen...

Pfff handjes en lipjes waren blauw en ze zat te rillen.. nouja.is weer weg dus..

Morgen toch even naar ha..

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja das waar, sorry JONG, fris en fruitig maar wel een stel kletskouzen..:p

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3136 sandraske, 22 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
    @anica lekker geshopt zeg!

@roken ik ben wel gestopt toen ik zwanger was van Rienke tm december/januari weer begonnen na mk..

@testen bij Rienke had ik ook geen drang om te testen, hoewel we wel in de mmm zaten.. Ik had me al neergelegd dat we het ivf traject ingingen dus die laatste poging was tja omdat het moest en die tochwel niet zou lukken.. toen was ik ineens drie dagen overtijd mmm toch maar ff testen en raak!

@hier vanmorgen ook nog geshopt bij Zeeman, supercool jasje voor rienke voor buiten spelen en kdv (thanks elsie je hebt me aangestoken!:p) en nog een zomerjurkje met legging en nieuwe sokken want die minsokken van Rienke raken steeds zoek in de was en geen idee waar ze blijven..:(
    En nou bedenk ik me dat ik brood ben vergeten! Moet straks toch nog naar supermarkt, pakketjes versturen..

Oh ik heb een stalker n.a.v. een mp-advertentie, zal het zo ff kopieren hier, zo grappig stom mens..

ff gekopierd: (namen etc weggelaten)

Ik heb uw onzinbod verwijderd, bieden vanaf 10 euro

Hoe durft u zoveel geld te vragen voor een tweedehandsbroekje?!?!?

Het gaat om een broekje van het merk Retour, dit broekje kostte nieuw 49,95.

Maar dan nog ga ik niet zo veel geld betalen voor een afgedragen spijkerbroek, ook al in het toevallig een duur merk.

Ik wil er 5 euro voor betalen inclusief verzenden.

Zoals je kunt zien in advertentie is er inmiddels 17,50 geboden en het is geen afgedragen broek, de broek is in nieuwstaat anders verkoop ik hem niet.

Wat een achterlijke mensen die zo’n bedrag neerleggen voor een afgedragen spijkerbroek, kun je net zo goed naar de Wibra gaan daar zijn de broekjes goedkoper en mooier

Als je nou lekker gaat winkelen bij de Wibra en mij met rust laat! Sommige mensen hebben nu eenmaal liever een spijkerbroekje van een goed merk i.p.v. Wibra vanwege pasvorm en kwaliteit.

Dus u wilt zeggen dat een broek van de Wibra goedkope troep is?!?!

Qua kwaliteit koop ik liever een tweedehands merkbroek dan een nieuw broek van de Wibra, ze zitten mooier en kwaliteit is beter. Maar ieder zijn ding toch?

U bent zo’n omhoog gevallen rijkeluisvrouw die alleen het beste van het beste wil voor kind en kinderen in Wibrakleding met de nek aankijkt, ken u type wel stelletje kutwijven!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske oh schrikken van rienke maar gelukkig nu iets beter! haha handig hoor 2 jasjes:D

sam ook weer verhoging:( hij is ook al de hele dag pieperig en sneller huilen als normaal...

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemiddag allemaal. Hier ben ik ook weer eens even.

Erg drukke week achter de rug. Oma overleden en begraven, dingen regelen omtrent alles, vk-bezoek, fysio-bezoek met flinke uitbrander en Roger die gister en vandaag tot 's avonds laat op het werk is. Morgen gaan we met mijn ouders een tante van mijn moeder naar huis brengen (die is met de begrafenis een weekje op bezoek geweest bij mijn ouders) en daarna gaan we met de kids bij Centerparcs zwemmen en eten. Roger heeft een vrije dag opgenomen dus heben we morgen echt een dagje dat we gezellig met z'n 5jes iets leuks kunnen doen. En Thessa mocht dit keer kiezen en had voor zwemmen gekozen (Joshua mocht de vorige keer kiezen dus zijn we toen naar ballorig geweest)...
    Met mijn bekken gaat het steeds weer een stukje minder. Er zit iets niet goed aan de linkerkant van mijn bekken wat ik corrigeer met de spieren rechts in mijn taille. Daardoor loop ik constant verkeerd en wordt de bi nog meer verergerd. Ik moet nu dus constant bedacht zijn op welke spieren ik gebruik. In wezen moet ik dus helemaal opnieuw leren bewegen en ademen tijdens de beweging (heb de neiging om mijn adem in te houden als ik ga bewegen). Verder mag ik niet tillen, niks meer doen onder mijn sta-niveau (vaatwasser, wasmachine, dingen uit de koelkast halen, pannen pakken, etc). De dingen die ik normaal staand doe moet ik nu voor zover dat kan zittend doen, en de dingen die ik normaal zittend doe moet ik nu zoveel mogelijk liggend doen. Beebje doet het verder wel heel goed en laat ook goed weten wanneer mama te veel doe want ik merk nu al dat ik, als ik niet naar mijn lichaam luister, direct last krijg van harde buiken. Dus het worden nog een lange 23 weken... maar.. alles voor de kleine uk!

Sorry voor de egoistische post... ik zal vanaf nu weer proberen bij te lezen!

Dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft of graag wil hebben ;)

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Net lekker gegeten en man is nu met luca en de hond wandelen. Dingen die ik nu niet meer echt doe, jammer genoeg, maar teveel pijn. En erachter aan hobbelen is ook niet mijn ding..

Sandraske : wat een bericht! Hahaha! Die mensen denken op die manier goede kleding te scoren of zo. Wat een raar mens en ook wek een beetje naar om zo te worden uitgescholden. Bah!

Laetitia rustig aan hoor. Anders misschien een andere therapeut proberen. Ik lees veel goede dingen over osteopathie bij BI. Misschien dat proberen. Zou fijn zijn dat de oorzaak van de scheefstand verholpen kan worden natuurlijk. Sterkte er mee en heel veel plezier morgen!

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @laetitia doe lekker rustig aan! Al zal dat niet meevallen met drie kinderen in huis..

Wat sanna zegt, misschien osteopaat proberen?

@sanna ja mens spoort niet helemaal geloof ik. Heb bij haar advertenties gekeken en ze heeft er zeeman kleertjes op staan en vraagt dan 3 euro voor een shirtje..

Ook jij rustig aan doen, over een paar weekjes loop je weer als een kiviet!!

Deel Deze Pagina