Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Och germ, echt vervelend voor die arme Rienke, en kan me voorstellen dat ze, als ze zich niet goed voelt, ook heel vervelend wordt in het gedrag (ik bedoel.. als ik me niet goed voel ben ik ook schagerijnig... (geen idee of ik het goed schrijf... :p))

Het is natuurlijk ook weer zo'n gedoe om ergens anders naartoe te gaan he (als een soort second opinion)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    We kunnen niet meer doen dan afwachten nu.. Ergens anders moet de urine ook weer op kweek natuurlijk en er zitten hier 10 kinderartsen..

Net ouderavond gehad op kdv, leuk om te zien waar ze mee bezig zijn de hele dag door foto's en filmpjes.

3. fafje

fafje Niet meer actief

leukd at ze daar zoveel leuke dingen doen!

@hier, vandaag visite gehad, mn nichtje had weer alemaal leuke dingen voor die kleine...zij werkt in een kinderkledingzaak en krigjt 50%...lieve is van haar dat ze het dan zelf koopt, ik wil heel vaak geld geven maar dan koopt ze het toch zelf haha

Een grijze hoody, rode longsleeve met nepbretels van voor en achter echt leuk, een heerlijke flanellen pyama en een stropdas voor de kerst hahaha
    Ohja en nog een slabber met een stropdas erop...zo leuk! alles van name-it btw, ehct fijn :D bijven ehct mooi die kleertjes!

Tegenwoordig slaapt ie wel onder de dekens...heb em zn nieuwe pyjama aan gedaan, zonder slaapzak..en heb een deken in een overtrek en daarover heen nog een dubbele deken..

elke avond voordat ik ga slapen leg ik em nog even goed en stop em goed in....denk niet dat het te koud in, die erge kou lijkt weer voorbij

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, sterkte meid!

Elsie, leuke dag bij de beurs gehad zo te zien;)

Fafje, wat een leuk badder filmpje!

Hier was het een hele drukke dag met werken maar wel weer veel voldoening uitgehaald!
    Chloé heeft het weer naar haar zin gehad bij opa en oma maar elke keer als ze daar vandaan komt is ze helemaal munt, ik kan dan ook niks met haar beginnen en vanavond wilde ze niet eens dat ik haar pyama aan deed, alleen maar krijsen en schreeuwen van pure vermoeidheid.
    Heb het snel afgehandeld en toen heel snel in bed en dat hielp, alhoewel ze wel een beetje onrustig slaapt maar ja ze rust in ieder geval wel.
    Hebben jullie kindjes dat ook na een drukke dag??

5. fafje

fafje Niet meer actief

treouwens palmie, zou ook kunnen dat mevrouw wat vroeg in haar peuterubertijd komt...
    mn neefje is ook die leeftijd en zijn gedrag is al een tijdje een tikkeltje erger...maar wel soortgelijk..dus wie weet speelt dat mee...

mirza heeft nog geen last van dat soort buien, maar ik verwacht ze wel :p

Ja vond het ook een grappig filmpje, hij vind het badje echt zo fantastisch!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, ze heeft het eigenlijk alleen als ze een hele drukke dag heeft gehad en erg moe is, dan kan ze niks meer hebben!
    Zo op een normale dag is ze echt makkelijk en heel lief met af en toe ondeugende streekjes hahaha;):D

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie Rienke is na een dag kdv ook helemaal op en dan kan ik er weinig mee beginnen. Meestal zet ik haar ff in de box als we thuis komen dan kan ze even tot rust komen, doe ik dat niet dan eet ze niet en huilt al als ik alleen maar naar haar kijk!

We gaan altijd op woensdag in bad dus daar wordt ze rustig van en dan slaapt ze vaak wel goed.

Nouja op het moment is het een beetje naatje pet natuurlijk..

@fafje meiden hebben dat ook wel erger dan jongens ;)

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja mn neefje dus ook, hij zit 5 dgn op kdv...en is dus altijd onwijs moe erna, dan volgt vaak zo'n "bui"....soort van ontlading of uiting ofzo...teriwjl in het weekend issie ehct een schatje en komt het nooit voor...

maargoed mss is het helemaal niet hetzelfde haha,,,,kan natuurlijk gewoon zijn dan Miss Chloe van haar rust houdt hahahahaha

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    5 dagen kdv pfff das veel!

Chloe inderdaad misschien een diva in de dop! Rienke wel in ieder geval :D

10. fafje

fafje Niet meer actief

hahahah leuk heh

( ja veel heh maar ze moet wel fulltime werken, ze is helemaal alleen...en nog 2e opkomst...de 5e dag is wel een halve dag, maarja tis helaa sniet anders op het moment)

11. Laetitia

Sandraske: bale dat het allemaal zo lang duurt.

Leuk he, zo'n ouderavond. Vond het hier alleen altijd jammer dat er maar zo weinig ouders naartoe kwamen.

Fafje: Wat leuk van je nichtje.. en name-it heeft echt hele schattige en goede kleertjes, idd.

Lijkt me wel moeilijk. Helemaal alleen zijn en dan nog zw. van de 2e... phoe... knap hoor dat ze dat kan. En het is idd wel een beetje zielig dat hij dan 5 dagen naar KDV moet maar er zijn idd situaties waarin het moet.

Palmie: Onze kinderen hebben na een drukke dag alleen last dat ze onrustig in de auto slapen maar als je ze dan thuis in bed legt is het allemaal weer goed.

Hier: vanochtend gaat Roger de krant rondbrengen zodat ik kon uitslapen. Maar nu had Joshua vannacht in zijn bed geplast dus kon ik er nog vroeg uit... pfff...

Tot later!

12. fafje

fafje Niet meer actief

leatitia, is wel een aner nichtje hoor van die kleertjes :) Ohhh dus je bent alsnog niet uitgerust! vroeg naar bed dan maar!

@hier, nouuuuuuuuuuuuuuu hallo meneer was gewoon al 0630 wakker...Lees: klaaarwakker...man was al weg...heb em bij me in bed genomen...heb zelf half verder geslapen :p...en hij zat om me te spelen en springen en mocht ff filmpjes kijken op mn telefoon...
    Gister avond werd ie om 00u huilend wakker, toen ik er heen ging bleef hij gewoon liggen, was duidelijk heel moe..en wilde verder slapen...het leken pijnscheuten, wnat ik bleef er bij tot ie wee rhelemaal rustig wa.s..

ik gok tandjes...zn 2e boventandje is ene stuk meer door..en eromheen is allemaal dik!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@leatitia en fafje allebei vroeg wakker!!

sam werd om half 2 vannacht even wakker, hier ook weer kiezen&tanden denk ik gisteravond hele rode billen, echt vuurrood en krijsen bij het verschonen:( dus weer goed ingesmeerd en vanmorgen was het ergste rood alweer weg gelukkig.

vanmorgen in huis wat opruimen en nog even brood halen.

14. Laetitia

fafje: vanavond vroeg naar bed zal niet lukken denk ik... vanavond gaan we uit eten met een collega van Roger...

tandjes: echt zielig he, als ze zoveel last hebben. Hier is het gelukkig een beetje rustig qua tandjes nu...

hier: net terug van Thessa naar school brengen. Ze had het erg moeilijk vandaag. Het is weer de 1e keer sinds een maand dat ze op vrijdag naar school moet. Ben dus bij haar in de klas gebleven tot het kringgesprek over was en ze gingen werken. Thessa had gekozen om te gaan kleuren. Zometeen om 12u ga ik haar weer halen en vanmiddag gaat ze bij een vriendinnetje spelen. (Tenzij ik eerder wordt gebeld dat ik haar moet gaan halen natuurlijk)

Nu ff snel douchen en alvast een beetje opfrissen voor vanavond want vanmiddag moet Roger nog weg voor het werk dus kan ik dan niet rustig klaarmaken... ;)

Tot later!

15. fafje

fafje Niet meer actief

veel plezier!

@tandjes, ja opzich heeft ie verder geen last zoals luieruitslag oid....kwijlen doet ie ook nooit...heeft wel afgelopen 2 dgn 3x per dag gepoept haha...maar geen zure spuitpoep ofzo...

nou ben beniuewd wanneer zn gebitje compleet is haha

16. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hier heeft Chloé erg goed geslapen tot 8.00, was er gisteravond ff bang voor maar hoefde er uiteindelijk niet naar toe en heeft lekker geslapen verder!
    Strakkies komen Tukker en Renske op visite dus das wel gezellie.

Sandraske, hoest met Rienke?

Laetitia, hopen dat het vandaag gewoon goed gaat op school.

Fafje, lekker vroeg vogeltje vandaag, tja zoveel verschil kan er inzitten, ach volgende keer slaapt ie misschien weer tot 8.00 toch?

Elsie, Chloé heeft ook last van de kiesjes en erg rode billtjes, ik smeer altijd sudo creme dat vind ik echt een wonder cremepje.

17. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, gezellig doe maar de groetje svan ons!

Oh en wie weet speelt dat voor chloe ook ngo mee heh die tandjes/kiesjes!

Ja ik dnekd at mirza vroeg zn dutje in gaat..ff aankijken, denkd at ik pa sna zn dutje weg ga, hij red het toch niet om pas rond 13u te slapen zoals normaal..

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    hier weer een bezig ochtendje. Is hier een Welkoop geopend en ben ik even heen geweest met Luca. Er was 20% korting, altijd leuk om even te kijken. Heb wat kerstspullen gekocht, wat lekkers voor de honden, een knalrode overall voor luca en lekkere warme sneeuwlaarsjes voor hem. EN alles met kortign! Dat is altijd leuk natuurlijk! Op de terugweg was ie gewoon in slaap gevallen in de bakfiets, terwijl hij in de auto nooit in slaap valt. Kennelijk wiegt de bakfiets lekker! Haha! Nu ligt hij lekker in bed.

@Laetitia en fafje: oeh jammer dat ze vroeg eruit waren, ik was zelf ook al om 6 uur wakker, maar kon blijven liggen tot 8 uur. Is het goed gegaan met Thessa?
    Ik zie dat ze mee mag naar de musical? Leuk zeg!

@ Palmie veel plezier en groetjes aan Tukker!!

19. Laetitia

Even snel (tussen poetsen, opruimen en klaarmaken voor eten door).. Thessa had genoeg stemmen om volgende week vrijdag naar de Efteling te mogen!!! Dank jullie wel voor het stemmen!!!!!

20. Laetitia

@Sannaa: yep, toen ik haar kwam halen was het weer helemaal goed. Ze heeft tussen de middag lekker pannenkoekjes gegeten en is daarna weer vrolijk naar school gegaan (anders kon ze niet bij een vriendinnetje gaan spelen)... ga haar straks vertellen dat ze heeft gewonnen.. :)..
    ben er weer vantussen! tot later!

Deel Deze Pagina