Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @sandra ik wist meteen dat de eerste post van vandaag van jou was haha

@silver druk weekend gezellig!

@fafje ik heb haar na 10 uur niet meer gehoord maar ze was om half 6 wel wakker toen mijn man weg ging vanmorgen om half 9 heb ik haar wakker moeten maken, ze sliep heel vast..

@elsie is wei is meisje?

@fafje heerlijk die kids die mama na doen!

@sandra ik stuur je even een Linkje van onze winkel voor ideeën en de krijtverf!

@fafje goed idee wij hebben de lelijke benche in de keuken maar als Lise wakker is Ligt onze rottweiler bijna altijd in de gang en de staff maakt het allemaal niets uit.

@vanmorgen weer de stad in geweest, lelijke schoenen voor Lise gekocht maar ja moet wat over 2 weken kijken we wel voor goede schoenen nu kon ik echt nietS vinden wat niet open was.
    Ik had nog een ring die kapot was en mocht voor het zelfde bedrag wat anders uit zoeken dat werd een ring, horloge en een armbandje voor Lise.

Ik rook nog even een peukje en dan aan de poets en opruimen.

Ow Lise heeft net een verschrikkelijk driftbui gehad toen ik een poepluier wou verschonen, heb haar maar op bed gelegd en het werkt... ze slaapt.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anica site ziet er leuk uit! Moet nog ff kijken wat ik wil want ik vind hoogglans wit ook supergaaf..

Ben we benieuwd naar de lelijke schoenen trouwens.. :p

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb een foto voor je op FB gezet hihi

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    echt geweldige schoenen! :p

Rienke ligt nog steeds te slapen, dik twee uur alweer..

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Dat is hier heel normaal haha

6. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Mijn vader heeft schoenen voor Lise gekocht in turkije en die geven ook licht, verschrikkelijk hij vind ze helemaal mooi.

Ze past ze nog niet gelukkig, misschien als ze 2 is maar dan ook alleen binnen:)

7. silvermist

silvermist Niet meer actief

sorry zit lekker in de zon met vriendin dus ben op fb te vinden :p

8. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Zooo hier echt een off-day.. Man is maar thuis gebleven.
    Uiteindelijk naar de prenatal geweest, want daar moest en zou ik heen, nou niets gekocht, behalve hydrofiele washandjes... Daarna naar de speeltuin met luca en kreeg ik te horen dat iemand een van mijn schilderijen uit het restaurant wil kopen!! Wauw! Dat was wel even een opsteker.

Iedereen verder lekker van de zon genoten?
    Liefs!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net terug van hap, rienke daarstraks koortsstuip gehad, was te verwachten.. Duurde gelukkig niet zo lang deze.keer.. Nu weer.protocol aanhouden van kinderarts om de koorts te temperen, diclofinac en na 4 uur weer pcm. En dat 24 uur..

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh née sandraske! Heel veel sterkte en beterschap Voor rienke.

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow sanna wat leuk!
    Haha dat van de Prenatal ken ik wel.

Sandra hoe was je nacht? En de koorts, is Rienke nog steeds vrolijk dan, die koortstuipen lijkt me echt dood eng!

12. silvermist

silvermist Niet meer actief

morgen!!!!

@anica, je bent er vroeg bij!!

@san, oh nee wat vervelend zeg :( hier gelukkig nooit koortstuip mee gemaakt maar lijkt me vreselijk!

@hier, douchen en dan gaan we rond half 10 weg, daarna gelijk visite dus spreek jullie tussendoor even snel!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Koortsstuip is.inderdaad niet prettig om te zien, maarja na zeven keer raak ik niet meer in paniek gelukkig...

Nacht op zich redelijk gegaan wel om drie uur eruit voor zetpil maarja ze sliep gewoon door tot uurtje of zes, toen kwam ze aangetrippeld.. ff bumba gekeken bij ons op bed en om kwart voor zeven naar beneden en nu ligt ze er weer in. Van de diclofinac wordt ze beetje suffig. Tussendoor nog geprobeerd urine op te vangen maar helaas niet gelukt dus straks maar weer proberen, ik ga ook even terug naar bed..

@silver veel plezier vandaag in de dierentuin!

@rest ook fijne dag vandaag!

14. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen

@san, jeetje wat erg...wat balen zeg allemaal weer! rust maar lekker uit!

@sanna, wauw wat goed!! straks word je nog een beroemd schilderes :)

@silver, heel veel plezier!

@anica .huh ik kan je niet meer zien op fb?

@hier, vreselijk..mirza sliep al heel onrustig in...wel onwijze loopneus en verstopte neus...echt voor 00u iets van 3x wakker dat ik er naar toe moest..
    En ja hoor...0330 werd ie wakker..heel lang mee bezig geweest, in ons bed geprobeerd te laten slapen.ppff keek ik op de klok 5u...toch weer terug naar bed...hoorde em nog wel wat kletsen en klagen.maar gelukkig viel ik zelf snel in slaap..kwas kapot..

we zijn net 0930 wakker..heel jammer dit...maar voel me echt niet fit

15. fafje

fafje Niet meer actief

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oh balen fafje. Niet lekker. Wordt een dagje rustig aan doen denk ik?
    Hier weer lekker in de tuin en een nieuwe website gemaakt voor mijn schilderijen. De oude wordt straks opgeheven.

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje heb je mij ontvriend? Dan niet joh haha zal ff kijken heb niet gedaan, ben ik nog wel vriend van je op FB?

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ow fafje en san beterschap met de kids, ik mag zo 2 kub zand kruien... Joepie! Not! Maar het is voor een goed doel!

19. fafje

fafje Niet meer actief

anica nee hoor had niks gedaan, maar nu als ik je intik zie ik je weer...dat was ineens niet zo ofzo..

ik heb heel veel gedaan...weet niet waar de energie vandaan kwam..maar ik ben ook echt geirriteerd bezig geweest..sommige dingne blijven zo lang liggen pfff...vooral manlief denkt altijd dat het "komt wel "...nou daar kan ik dus nu ff niet tegen!

hele gang staat weer vol met categorie, weggooien en categorie naar de kelder..

nu ff een soepie eten...ben op

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna leuk nieuwe site!

@fafje goed bezig geweest, hier moet ook het nodige gebeuren maarja mijn man is niet zo'n vlugge.. Heb hem namelijk maandag al gevraagd om de zak luiers (wij hebben zo'n diaperchamp) mee naar beneden te nemen maarja die staat nog steeds langs de emmer boven. En ik laat hem uit principe gewoon staan..

De hond heeft lekker liggen graven in de zandbak en heeft daarna lekker door het huis lopen springen dus ik ga maar weer stofzuigen en dweilen. :(

Deel Deze Pagina