Ze heeft een half uurtje geslapen, dat msite ze nog denk ik want normaal slaapt ze anderhalf uur s middags.. Daarna spontaan zin om te winkelen, voor mezelf spijkerbroek (ik kan geen andere leuke broeken vinden), twee shirtjes en hempje.. En voor rienke all stars, wilde ze voor mezelf ook maarreuh weer geen witte in mijn maat.. Nu ff eten maken..
@laetatia ken dat dat je kinderen niet leuk vind, verschrikkelijk. Oude buurmeid had dat ook dan moest ik oppassen en ging met de kleintjes naar het park, haar zus ging altijd mee om te helpen, 2 kleintje is niet handig in het park en ze wou altijd mee, verschrikkelijk vervelend kind, niet luisteren, zusje pesten enz enz na een paar keer waarschuwen mochten ze niet meer mee en moest alleen thuis blijven! Dat werd natuurlijk ook drama maken gelukkig waren haar ouders het met me eens, een echt drama queen. Lise ligt al op bed, was moe van opa haha. Vanmorgen wel stressen, mijn vader belde om half 9 dat hij auto pech had, dus ik Lise snel uit bed aan kleden eten naar binnen werken... Dat schoot niet op, wou net haar eten in een bakje doen om maar mee te nemen, stond mijn vader voor de deur, gelukkig was ik maar 3 minuten telaat. Nu even in de tuin tot het te koud word en dan even stofzuigen.
@silvermist het ging idd erg goed het slapen in een peuterbed, 1x is ie eruit gevallen. @sandraske dat zal erg grappig uit gezien hebben! vanmiddag gefietst met sam en daarna nog stukje gelopen, eten ging wel goed, alleen gooide ie het eerst op de grond maar papa trad op hihi en toen at ie goed.
Hier is het avondeten nog steeds drama.. Vandaag alleen twee stukjes broccoli en een stukje kip Net weer stukkie hardgelopen, gaat steeds beter.. Had net discussie met vriendin via whatsapp over kinderkleding, wordt er zo moe van..
Nouja ze vond het setje wat Rienke aan had gisteren naar de kinderboerderij echt heel afschuwelijk. Daar begon het gesprek mee Mag ze vinden overigens (ieder zijn mening).. Toen vertelde ik dat ik all stars voor rienke heb gekocht en toen zei ze ow afschuwelijk all stars onder een jurkje, ik zeg nou ik vind dat stoer staan.. Toen zei ze ja maar Rienke heeft heel veel lelijke kleding. Nou prima als jij dat vindt, moet je dat vooral vinden ik zit er niet mee namelijk.. Ze kraakt eigenlijk zo'n beetje alles af maar ze doet het niet alleen bij mij gelukkig.. Ik weet ook niet wat het is, ze vraagt namelijk wel altijd waar ik kleertjes heb gekocht of welk merk het is, kanik dan ook niet zo goed plaatsen...
heel apart dan idd! lekkere vriendin is dat! ik vind all stars juist ook stoer staan onder een jurkje.
@sandra of je het nou lelijk vind of niet, dat zeg je toch niet!!! Vriendin of niet, ik houd gewoon mijn mond dicht of ze niet mijn smaak, vind het niet mooi maar je zegt toch niet dat iets lelijk is Raar idd dat ze wel het merk vraagt, jaloers?
Ze geeft haar dochter kleertjes aan waarvan ik denk tja dat zou ik nooit doen maargoed ik zeg dat niet.. Als het heel lelijk is en ze vraagt mijn mening dan zeg ik inderdaad dat het niet mijn smaak is.. Haar dochtertje heeft dezelfde schoenen als Lise Jaloezie zou kunnen, Rienke heeft best veel merkkleding, is een tic van mij, nieuw maar ook tweedehands. Ik denk dat ze daar jaloers op is. Had het er laatst met een andere vriendin over en de kleding van haar kindjes kraakt ze dus ook helemaal af en die dragen alleen maar dure merken (tommy hilfiger etc)...
goeiemorgen! @sandraske ze is gewoon jaloers! ik heb voor sam ook wel merk kleding, koop dat ook vaak via marktplaats. goed geslapen, sam was om half 6 even wakker, daarna weer gaan slapen tot half 8. straks op visite bij een vriendin en voorderest nog geen idee.
goede morgen! @sandraske, nouja sorry hoor wat is dat voor ongevraagde meningsuiting! pff...waar slaat dat op... Je moest zeggen, ach wat rienke ook aan heeft ze is en blijft de mooiste En is ze al opgeknapt? Lekker dat je geslaagd bent voor een broek! En wat leuk allstars, al moet ik wel even zeggen, die zijn echt onwijs plat...zelf krijg ik na een tijdje ( heb doorgezakte plat voeten) last van die schoenen als ik ze te lang draag!...denk voor kindervoetjes niet heel geschikt lang aan te hebben....tenminste dat dnek ik hoor....die schoentjes die ik laatst voor mirza heb gekocht zijn van shoesme en die "lijken" op allstars. Maar sowieso heel leuk met een jurkje @silver, wat een leuke fotos van die kleine, met dr bolle wangen haha @Sanna, hoe gaaaaaaaaaaaaaaat ie @hier, gister lekker visje gaan eten met man en kleine en wat boodschapjes gedaan...heb kleurpotloden van Bruynzeel gekocht ( stond op splintert niet en gesc hitk vanaf 2 jaar, zou het die kunnen zijn die jij hebt Silver??) Heb de hydrofielen gezien bij kruidvat, ze hebben er wel weinig...maar ik ga die inkopen pas over een weekje ofz doen...dan haal ik ze gewoon daar! Vandaag komt mn vader eten, dus nog even bedenken wat ik zal koken....heb wel wat huishoudelijke taakjes te doen...dus ga pas na zn dutje de deur uit!
@fafje sam heeft ook shoesme schoenen en nog een paar nikes en hij krijgt ook nog sandalen, bij zalando besteld zijn lekker stevig en lijkt me wel fijn voor als het warm is denk dat sam in de lengte weer gegroeit is, hij kan nu ineens broeken maat 86 aan. nu 1 aan van v&d die is nog wel een klein beetje lang maar omgeslagen en zit prima!
elsie, oh leuk ja ik wil dnek ik teva's kopen voor de zomer! wat grappig, maar mirza is volgens mij veel kleiner als sam, maar die draagt al bbroeken 86...alleen als ie op zn sokken loopt moet ik het omslaan maar zodra zn schoentjes aangaan niet...het zit natuurlijk wel een btj "baggy" ..maar ik hou daar juist van
ja mirza 4 cm kleiner...moet je na gaan! maar kan aan de bouw liggen en het merk kleding natuurlijk...mirza heeft nog wel dikke beentjes, mss speelt dat ook mee!