Ze krijgt ze ook niet alle dagen aan... Net als vandaag, we gaan ff naar eindhoven is de.bedoeling tenminste, dan zit ze toch meest in de buggy. Teva's heb ik gisteren ook gelijk meegenomen.. Wachten op manlief, die zou vrij nemen vandaag. Hij moet dan wel open doen s ochtends en vanavond tussen vijf en zeven werken, min schoonvader werkt de rest van de dag dan...
@sandraske veel plezier!!! pff ben net een politieagent, heb nu echt al weer zo vaak lopen waarschuwen *zucht*
Anica: ja, het was gister dus ook echt niet leuk toen ze hier waren. Maar had na afloop gevraagd aan Thessa of ze het wel leuk vind als klasgenootje komt spelen. Maar ze gaf aan dat ze dat eigenlijk zelf ook liever niet heeft maar dat ze een beetje bang is om dat te zeggen want dan wordt dat klasgenootje boos. Dus ik heb nu met haar en met papa afgesproken dat, als klasgenootje weer vraagt om te komen spelen (of dat Thessa bij haar gaat spelen) dat we eerst moeten overleggen met mama/papa (ligt eraan wie haar brengt ) En thuis vragen we dan ook aan Thessa of ze dat wil en als Thessa niet wil dan zeggen we nee. (papa had deze keer namelijk in overleg met mij toegezegd dat ze kon komen maar hij had Thessa vergeten te vragen of zij dat ook wilde) Sandraske: hier ook weer wat meer moeite met eten hoor. Maar merk dat zelf ook wel.. dat, als het wat warmer wordt, ik minder zin heb om te eten.. (of pas heeel laat te gaan eten ) Dat soort dingen (je discussie) herken ik wel hoor. Heb hier ook een vriendin die op een of andere manier altijd heel denigrerend klinkt naar ons toe... zo had ik de aankondiging van de zwangerschap verteld via email. Nooit een reactie op gehad. Daarna stuurde zij een mail rond over de verjaardag van haar vriend.. ik daar op gereageerd dat we nog niet wisten of we konden komen (feest begon om 20u maar we konden de kids wel meenemen hoor.... mijn kids gaan doorgaans om 19u naar bed toe maja) zij daar direct een hele reactie op met verontschuldigingen over dat ze nog niet op de zwangerschap had gereageerd want ze had het nog zo druk gehad en bla bla bla... en daarna schreef ze (letterlijk) "maar ik dacht dat Roger zich, na al die miskramen, zou laten helpen. Is verder jullie ding hoor, maar ik dacht niet dat je nog een 4e zou krijgen." En vervolgens "Zorg maar wel dat je de kleine nog even binnen houdt want wij gaan op 7 september trouwen". Echt van die vage dingen. Maja... ze is erg veranderd (en helaas, naar mijn mening, niet ten goede) sinds ze deze relatie heeft. maar dat is weer een heel ander verhaal . Veel plezier vandaag!!! hier: Collin ligt ook alweer voor straf in bed hoor. En Joshua is nu heel lief op de bank Handy Manny aan het kijken. Net terug van fysio maar merk dat ik nu al weer teveel heb gedaan. Heb de hele tijd een soort beurs gevoel aan de bovenkant van mijn buik.. (zo voelt dat ook als ik harde buiken begin te krijgen).. had me nam. een uur vergist. D8 dat ik om half 12 fysio had, maar had dat al om half 11 en ik zat om 5 voor half 11 nog in bad Dus was een beetje laat maar is toch goed gekomen. Nu ff zitten op de bank en tussendoor een beetje eten...
@leatitia (over vriendin) wat kunnen mensen toch bot zijn! Heb ons vanmorgen even beiden van nieuw zonnebrillen voorzien, Lise had gisteren de hele tijd de mijne op en is er op gaan staan dus die was scheef Heb mijn nek verdraaid en dat komt vandaag helemaal niet uit omdat man-lief na zijn werk de laatste terras stenen gaat halen en ik ze er vanavond in wil hebben, we hebben de rest van de week geen tijd. Net even flink opgeruimd, poetsen doe ik nu s'avonds in verband met het zand. Nu in de tuin met mijn nek in de zon en even rust. Morgen zou het helemaal lekker weer worden, daarna weer kouder en regen dus nog even genieten.
Ik niet, zij wel! Maar dat zeg ik niet tegen der @laetitia ow das ook lekker die vriendin van jou! Dat vind ik wel heel erg dat ze zoiets zegt!! @hier lekker gewinkeld, Rienke's zomergarderobe verder compleet, veel bij V&D gekocht, shirtjes kortemouw van benneton(die zitten toch het mooist en niet duur), kort broekje, twee capribroekjes en bij H&M nog jurkje, hempjes voor de vakantie en poloshirtje, daar was in maat 92 heel veel weg net als bij C&A. Nog zonnebril bij Kruidvat trouwens en dvdbox van babytv. We hebben nu portable dvd-spelertje gekregen van mijn ouders, dus das handig straks in het vliegtuig. Manlief nog nieuw scheerapparaat gekocht bij Mediamarkt en lekker gelunched op terras in het zonnetje! Ow en Rienke heeft nog in de draaimolen gezeten.. Ik ga was in de machine stoppen..
@sandra heerlijk! Ik ga als de kinderbijslag binnen is, en ze moet alleen nog nieuwe schoenen en rokje maar die wil ik zelf maken van de week, het weer word toch weer slechter. Zijn er hier nog mensen die Efteling kortings kaartjes willen van de AH?
@sandraske lekker hoor!! ik ga ook als de kinderbijslag is, maar heb ondertussen ook al wel wat dingen liggen voor sam. hier was buiten gehangen, vaatwasser leeggehaald en nieuwe er in, alvast bezig met het eten omdat het anderhalf uur moet op staan op laag pitje, en zo nog ff een wasje buiten hangen sam slaapt nog, die ging ook pas tegen half 2 ofzo echt slapen, dus laat hem lekker liggen. na het avond eten denk ik even een rondje wandelen.
Zo alles weer aan de kant, drie wassen weggewerkt en er moeten er nog 3 in de machine Boven gestofzuigd en gedweild, toch makkelijk als man thuis is om ff op rienke te letten.. @anica nee ik heb ze al! @elsie heerlijk was buiten hangen. Kan hier helaas niet!
schatjes!!! ik leef nog @san, stomme discussie was ik snel klaar mee :x @laetitia, geld hetzelfde zou niet eens de moeite nemen om mijn mail te lezen dan @schoenen, shoesme en nog steeds op zoek naar een zomerballerina/sandaaltje maar deze mama is te moeilijk dus ergens eind augustus vind ik wel wat @hier, druk in de tuin geweest vandaag, hele veranda opgeruimd (teringzooi maak ik toch) en ben aan de tuin niet meer toegekomen dus dat doen we morgen wel, is ook zoveel werk zucht, wasjes lekker buiten gehangen en rustig aan gedaan even tijd voor mezelf nodig hoofdje leeg maken (of hormonen die in de weg zitten) nu lekker rust en zp tijd (zal je altijd zien dat jullie er niet zijn )
Ik heb echt zoveel leuke ballerina's gezien voor die kleintjes... Alleen op heel veel zit dan een grote bloem, daar ben ik ook niet zo van... Zal eens foto maken van die van Rienke..
san, dat is het hem ik hou van de stoere bellerina's maar die ogen dan gelijk lomp en de leuke ballerina's zitten allemaal van die k*tfrutsels op en dat haat ik echt heb maar 1 paar gezien die oke waren maar die is er niet meer in haar maat zal eens kijken of ik linkje kan vinden
Brakkies heeft leuke ballerina's.. Deze heb ik van mijn moeder gehad, schoenenwinkel in hun dorp stopt ermee dus ze waren 15 euro! (collectie van vorig jaar)
deze heeft ze aangehad en stonden super maar deze stomme mama dahct ik wacht nog een weekje http://www.scapino.nl/product/1082_214863/kinderen/schoenen/leren-lopen/dr-visser-meisjes-ballerina/
ben normaal geen scapino fan maar de moed begint me in de schoenen te zakken letterlijk en figuurlijk, heb op dit moment geen ruim budget dus moet echt even opassen helaas heb genoeg leuke dingen gezien maar allemaal gemiddeld 40 euri en dat zit er gewoon niet in