Ik had laatst een outlet met kinderschoenen, ga ff zoeken welke pagina het was.. Of wil je in een gewone winkel kopen?
liefst een gewone winkel zodat ze er daar op kan lopen en gelijk mee kan nemen, ben niet zo'n internet shopper
Ow oke ieder zijn ding.. Ik doe weleens in de winkel passen en op internet kopen, ik weet het ik ben errug..
Die zijn Leuk!!! Natuurlijk is maat 21 uitverkocht. We hebben net de rest van de tuin betegeld volgende week vrijdag is man-lief vrij dan maken we de rest af Zondag ga ik Max weg brengen heb net een uur met haar aan de telefoon gehangen en heb er een heel goed gevoel over. Het is zo tegen strijdig, ik wil helemaal niet dat hij weg gaat maar we moeten wel!
Dan zet ik ze op FB Heb zaterdag met mijn oude buurtje besloten om naar fusion of dance te gaan, steef wil niet mee, kan ik lekker los gaan We gaan het weekend van 2 juni naar Duitsland opening van het seizoen, camping is van ouders van onze oude buren. Vorig jaar ook geweest was super leuk, we staan met een groep van 30 man op een veld en het zijn allemaal bekende, oppas heb ik ook al geregeld zin in! En tja nog een dagje naar de Efteling plannen Ik ga mijn man aandacht geven die loopt te piepen, mannen
@anica sterkte zondag! Ik ben er zo ook weg van, slapen.. morgen om zes uur de wekker weer.. ik krijg dat wekkertje nog steeds niet uurtje later ingesteld
Heb FB al gecheckt is ze de hele dag niet geweest. Gevalletje heb ik weer. Sta net onder de douche en mijn tepel jeukt, dus ik knijp er in, komt er melk uit we hebben gisteren sex gehad en volgens mij heb ik een cyclus van 26 dagen dat zou betekenen dat ik zondag pas 1 april mijn eisprong heb, dan kan ik nu toch niet zwanger zijn? Kan je al melk productie hebben na 1 dag??? Ow ik ga zo niet slapen vannacht! Zet de berekening even hier onder. Eerste dag van je laatste menstruatie: 20 maart 2012 Een beetje vruchtbaar: 29 maart 2012 Vruchtbaar: 30 maart 2012 Erg vruchtbaar: 31 maart 2012 Eisprong: 1 april 2012 Innesteldag: 6 april 2012 Vanaf hier kun je testen: 15 april 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum: 23 december 2012 Het was gisteren de 27ste Zou mijn lichaam me voor de gek houden? Of zal ik morgen testen? Kan dat zo snel? Ik word nu al gek van mezelf!
Goedemorgen! Ik heb verschrikkelijk geslapen, heb zo'n last van mijn nek dat ik me nauwelijks kan om draaien. Over het feit van de melk ben ik wel een stuk rustiger, mijn lichaam zal me wel voor de gek houden.
goede morgen! anica, sterkte zondag en ja soms doet het lichaam vreemde dingen!... silver, haha die foto op fb echt schattig! sandraske, las dat jullei rienke moesten wakker maken haha zul je net zien heh! sannaaaaaaaaaaa, jaaa wie weet is ze bevallen! spannend! @hier, nou mn moeder kwma gister ineens, hebben wel het 1 en ander uitgepraat...anyway...het zal allemaal wel weer..maargoed leuk voor die kleine in elk geval ziet ie zn oma weer.... Dus zij bleef gelijk eten en mn vader zou sowieso al komen, dus wa swel gezellig...heb lekker wat geld gekregen ...ga ik vandaag ff textiel halen zoals hydro's enz! mn moeder komt dan ook straks...moet ff die gordijnen ergens brengen om in te korten... @anica, mss weet jij dat, kijk bijv mn moeder zou het ook kunnen doen, maar dan zie je de stikrand...bij een kleermaker hebben ze toch zo'n "lock" ...dat ze dat dus niet ziet aan de buitenkant...of klopt dat niet wat ik zeg!?