@anica je lichaam kan je voor de gek houden. Ik heb het ook al eens gehad dat er melk uitkwam maar ik spoot pregnyl (hormoon voor eisprong) en dan krijg je gewoon zwangerschapsverschijnselen.. @fafje echt wazig ja op kdv dagen moeten we madam gewoon wakker maken en op vrije dagen zit ze om zes uur al te zingen! Succes met de inkopen!
sandraske, thanks! ik ga die kruidvat hydro's halen op jouw advies ik ga dit x ook flanellen kopen denk ik..lekker zacht, maar die wel van hema...
Een lockmachine is om kleding af te werken die snijd de stof af en stikt er een randje om, kijk maar eens op google. Er is wel een manier om de naad niet te zien, maar volgens mij kan dat alleen in een fabriek, zeker weten doe ik het niet omdat ik me er nooit in verdiept heb. Wat ook nog een optie is is er een strijkbareband tussen te maken, je vouwt de stof dubbel met daar tussen de strijkband en daar strijk je overheen, ik heb het nog nooit gebruikt. Hoop dat je het snap haha, gewoon even vragen bij die zaak.
anica, ja ik begrijp het helemaal... die strijkstrip wil ik juist niet, want het is zo'n mooie stof...dat moet iemand dan alsnog zo secuur doen, dan heb ik liever een mooie zoom...ach ik breng het gewoon naar een klerenmaker...hihih
Hoi hoi. Ben er nog.. Nog geen beeb. Maandag op dinsdagnacht vanaf vier uur wakker door voorweeen, dus gisteren erg moe en ook nog verkouden, heb de hele dag op de bank of in bed gehangen. Nu lekker bij mijn ouders in de tuin. Buik is wel onrustig, dus... Vandaag trouwens echt 40 weken! Doeg!
Sanna nog even! Spannend, wat zegt je gevoel? Toe ik 40 weken was maakte het me niets meer uit, ik voelde me goed en wou nog wel 4 weken door lopen heel raar, met 42 weken is Lise gehaald? @hier ik heb gewoon serieus lek tieten!
anica, is het onmogelijk dat die bloeding een innesteling geweest kan zijn dan?.... maar volgens mij is het wel mogelijk hoor zonder zwagerschap "melk" uit je tepels....tis de prolactine aanmaak dacht ik...
Dan zou ik een hele rare cyclus hebben. Heb ik al een keer eerder gehad, was toen 14 en schijnzwanger haha ja dat kan ook bij mensen
Wat is verhoogde aanmaak van prolactine Prolactine is een hormoon dat zorgt voor de melkproductie in de borsten. Het wordt aangemaakt door de hypofyse, een klein orgaan in de hersenen. Prolactine is vooral aanwezig bij vrouwen, maar ook mannen produceren een kleine hoeveelheid. Een verhoogde aanmaak is meestal het gevolg van een gezwel in de hypofyse (prolactinoom). Het gezwel zelf is niet kwaadaardig, maar kan toch klachten geven. Ook sommige medicijnen kunnen de aanmaak van prolactine verhogen, zoals bepaalde middelen tegen hoge bloeddruk en ook verdovende middelen, zoals cocaïne en ecstasy. Hoe kunt u verhoogde aanmaak van prolactine herkennen? Uw borsten kunnen melk gaan afscheiden, ook bij mannen. Soms is dit het enige symptoom van een prolactinoom. Bij veel vrouwen blijft ook de menstruatie uit of wordt de menstruatie onregelmatig. Mensen met een prolactinoom hebben daarbij meestal last van hoofdpijn en problemen met zien. Ongeveer tweederde van de mannen met een verhoogd prolactine verliezen hun belangstelling voor seks. Wat kunt u zelf doen aan verhoogde aanmaak van prolactine Als u klachten heft die kunnen wijzen op een verhoogde aanmaak van prolactine, neem dan contact op met uw huisarts. Dit kwam ik tegen op internet en ik heb idd veel hoofdpijn, heb al een keer eerder een knobbel in de borst gehad, dus maar even de HA bellen.
ja zie je ..zoiets dacht ik idd al..nou morgen bellen dan... succes in de tuin ik wacht op mn moeder ga zo weg..
ladies!!! hier even paar tellen rust, L. slaapt in bed! haha maar zal zo wel wakker worden, vanmorgen hele huis gesopt dus die blinkt en ruikt weer lekker, straks boodschapjes halen want onze AH is weer open na de verbouwing en ga dan later op de dag of na het eten nog even op de fiets naar bouwmarkt voor een paar plantjes manlief is toch pas na 7 thuis @anica, oh jee lichaam dat je voor de gek houd, hopelijk niets ernstigs! hoe kom je aan die berekening?? @faf, fijn dat eea uitgepraat is, hopelijk komt het goed! @san, je bent dus je bed uit gekomen haha @sannaa, rustig aan!! maar ben wel benieuwd @hier, schiet nog even snel het zonnetje in voordat L. wakker word
@anica, heb de berekening al gevonden als het nu raak zou zijn 1 dag voor mijn verjaardag uitgerekend
anica: ach ja... vroeger was het mijn beste vriendin en deelden we ook alles met elkaar maar sinds ze uit gaat en een beetje onder het juk van pap en mam weg is gegaan (wat ansich heel goede dingen zijn) heeft ze zich op een of andere manier heel anders ontwikkeld dan ik helaas. Merk ook dat haar levensvisies en kijk op bepaalde dingen nu ook 180 graden gedraaid zijn en vaak dus finaal anders zijn met mijn kijk op dingen. Ach ja, nu is het nog "gewoon" een vriendin en dat bevalt (tot nu toe) nog goed kortingskaartjes efteling: als je er nog 2 hebt kun je mij daar wel blij mee maken.. (dan kunnen mijn ouders mee als we gaan ) anica: heb ik iets gemist? iig sterkte zondag (maar weet dus niet waarmee... sorry ) sannaa: spannend!!!! voor de rest: pfff... raakte halverwege de draad een beetje kwijt... sorry!! hier: vandaag bij mijn ouders. Dus ben nu ff (tot groot ongenoegen van mijn moeder) achter de laptop gedoken want anders zit ik vanavond weer 3 uur bij te lezen.. (het september2012 gaat nogal hard ) haha.. Ben weer weg tot later!!!
Zo Rienke op bed, ze gaat sinds de nieuwe tijd iets later, half acht. We hebben tussen kwart over zes en zeven uur nog ff gewandeld, eerst naar papa op de garage en daarna naar opa en oma. Mevrouw wil steeds zelf lopen, dus is een goede oefening dat op en neer geloop..
san, over 3 dagen goede training idd dat lopen! @laetitia, lekker dagje dus @hier, avond! L. op bed dus ik ga nu even plantjes doen in de tuin die we net gehaald hebben