ik ga een avondje gezellig doen, morgen binnenspeeltuin met 3 kids en in de avond visite dus tot vrijdag meiden
Zo mijn vader is net de deur uit, man-lief was al weg, rust! De honden zijn kapot van het spelen in de tuin, Lise heeft een nieuw spelletje... Samen met papa de bal gooien! Dat gaat veel harder ze ligt al in een deuk voor dat de hond hem heeft gepakt hihi ik ga ff was vouwen, zal zo blij zijn als ik het eindelijk buiten kan hangen, heerlijk! Ow hoe zien de knieën van jullie kids er uit? Lise is de afgelopen 9 dagen elke dag wel een keer hard op haar knieën gevallen, beiden 1 grote schaafwond! Gelukkig is het geen piepertje. Vanmiddag had mijn vader haar uit bed gehaald, ik wou even snel douchen... Dacht dat Lise in haar stoel zat, dus ik doe gewoon de woonkamer deur open en tja... Daar stond Lise echt keihard de deur tegen haar hoofd aan Arm kind ow wat voelde ik me schuldig, ze staat altijd achter de deur als ik de woonkamer uitloop maar ik dacht nu echt dat ze in haar kinderstoel zat @laetitia PB je adres even dan stuur ik ze op. En we gaan zondag onze rottweiler naar een nieuw huisje brengen.
het was erg gezellig bij pap en mam. We hebben lekker gebarbecued (zie FB ) en daarna heeft oma de kids 1 voor 1 in bad gestopt. Onderweg naar huis zijn ze heerlijk in slaap gevallen en papa heeft ze lekker in bed gestopt. Nu ligt mama ook in bed en papa is onder nog even de container buiten aan het brengen en even zijn rustmomentje (in het kleinste kamertje ) aant pakken. Silver: veel plezier morgen!!!! Anica: zal je zo pb-en.. knieën van de kids: hier zien de knieën van Joshua en Collin nog erg mooi uit (hebben beiden nog niet echt korte broeken aan gehad) maar Thessa heeft beide knieën (en een paar tenen) alweer open gehaald. Wat dat betreft lijkt ze echt op mij... ik had ook altijd open knieën... Vandaag hebben de kids lekker in hun blote buik buiten gespeeld (en Thessa heeft met haar tante ge-zon-d) dus die waren bekaf bij het eten.. haha.. is wel goed voor ze want hier thuis kunnen ze niet zo goed buiten spelen helaas. Ik ga weer ff verder.. morgen laat ik mijn haartjes knippen (op advies van de fysio.. haha) en moet nog even wat foto's zoeken van hoe ik mijn haren ongeveer wil hebben... Tot later (als ik nog puf heb) en anders tot morgen!!!!! Ohja, morgen is ook mijn eerste zwanger-fit avond!!!
Rienkes knietjes zijn nog onbeschadigd, veel lange broeken aangehad.. Ik ga mijn bed opzoeken, morgen komt vriendin met kindjes hier spelen..
@leatitia zal ze vande week ff opsturen. Lise heeft ook nog geen korte broek aan gehad wel af en toe een legging maar ze valt zo hard dat zelf d'r spijkerbroek kapot gaat, hou mijn hart vast als die echt kan rennen. Wou al zeggen dat je een lekkere ruime tuin had maar die was dus niet van jou Ik moet nog steeds aan de was beginnen Whahahaha denk dat ik het morgen maar doe.
nee, is de tuin van mijn ouders.. haha... maar we zijn in de zomer vaak daar dus het voelt wel als onze tuin.. ... (mijn ouders zijn verhuisd nadat ik het huis ben uit gegaan dus het is niet echt "mijn huis" hihi)
goeiemorgen! @sandraske veel plezier met je vriendin en de kindjes! hier lekker rustig dagje, beetje huishouden doen! twijfel nog of ik de was buiten ga hangen of niet.
Goedemorgen!!! Niet veel meer bijgekletst gister? Hier vanochtend naar de kapper geweest maar het is echt een wereld van verschil ineens... boh wat ging er veel van mijn haar af... Ze hebben het ook uitgedund om het wat piekeriger te maken dus ik heb nu echt een kort zomerkoppie... (of ja, kort... voor mijn doen dan ) Zal zo een voor en na foto spammen
Zo bijna het hele huis schoon, net gedweild nu even wachten tot het droog is en dan voor de 3de keer de stofzuiger door de woonkamer, dan de keuken opruimen, avond eten vast klaar maken het mijn ergste klus, de vaatwasser uit pakken:x heb er zo'n hekel aan. Als ik dan nog tijd heb de buiten tegels even in de bleek zetten, krijg ze niet goed schoon.
hier ook al heel wat in huis gedaan vandaag, al 3 wassen gedraait was gevouwen, vaatwasser leeggehaald nieuwe erin, stofgezogen en gedweilt, kast met beddengoed van sam en meisje opgeruimd, beden verschoont, moet nog de wc schoonmaken en de keuken. maar zo eerst even naar buiten! sam heeft 2 uurtjes geslapen dus dat is wel fijn
hoiiii lekker gekletst! @leatitia, leuk lekker fris en kort en klaar voor de zomer @sandraske, hoe is het met rienke? @elsie, ook lekker veel gedaan! @silver, leuke dag gehad? @sanna, hoe is het nou? sorry maar ik vergeet wf steeds te spelen @anica, lekker beziggggg! @hier, nou hoord ehet mannetje al voor 7u...opgestaan...gelijk gewassen en aangekleed...kraamzorg kwam intake houden om 9u ...was toevallig dezelfde als vorige x! Daarna deed die kleine ehct heel moe en hangerig...voor 11u sliep hij bijna, toen belde mn moeder aan grr...ben toen nogmaals ff bezig geweest met hem maar hij was doodop en heeft 1,5 uur geslapen...wat inhoudt dat hij nu al ready voor bed is, dus wij gaan nu douchen! Mn moeder is hier gebleven heb ik ff wasmiddel enz gehaald...heb alle witte dingen wat niet ehct wit meer was en vlekken had in de chloor gezet...heeerlijk shiny white alles weer!... gister avond alle babykleertjes gesorteerd op kleur, om mweer allemala lekker te wassen enz... ben erachter dat ik alleen wat boxpakjes nog nodig heb...en wat leuke setjes ofzo...maar eigenlijk heeft ie alles al..
Heyhey, wat zijn jullie allemaal actief vandaag! Hier vandaag een nieuwe gymbal gekocht om op te kunnen zitten de komende tijd. Verder niet zo veel gedaan. Voel me echt brak na zo'n slaaploze nacht. Heb wel net gebarbecued onder de afzuigkap (buiten was het me te koud) en zometeen klaarmaken voor de zwangerfit cursus... Zie daar wel naar uit.. even me-time .. waarom moet dat (voor mijn doen) alleen altijd zo laat zijn... 20.00/21.30... moet vandaag al om 19.30 daar zijn ivm inschrijving enzo. Papa is de kleintjes naar bed aan het brengen (ze waren stout dus zijn nu voor straf eerder naar bed) en gaat zometeen de tafel afruimen.
@fafje das het voordeel twee jongens kort op elkaar @laetita veel plezier vanavond! @hier met Rienke gaat het op zich goed, ze lijkt niet echt last meer te hebben, ik kan haar wel achter behang plakken af en toe
@sandraske haha ik kan sam idd ook af en toe achter het behang plakken boefjes zijn het... en het leuke is dat sam zelf zegt dat ie een boef is, ik vraag aan hem wat ben jij? hij: BOEF!
Haha grappig om te lezen.. Dat gevoel of gedrag is hier nog niet voorgekomen! Dus hou m'n hart vast haha hij luistert echt heel goed natuurlijk probeert ie wel Es' grenzen op te zoeken maar al hauw naar 1 waarschuwing kont ie slijmballend naar me toe Nou k ga er vroeg in! Morgen vk controle! En naar koffie tentje voor kids! Fijne avond ladieees
@fafje genier er maar van! Rienke heeft ontdekt dat als ze de speelgoedbak omdraait, ze deze kan gebruiken om bij nog hogere dingen te kunnen, op eettafel ofzo of om bij de deurklink te kunnen. Ik stond aardappels te schillen en ineens hoor ik de gangdeur open gaan dus ik loop er naar toe, staat ze op die kist met dat onschuldige koppie en roept al klaar!!! (Dan valt t niet mee om je lach in te houden)