@sandra draai knop! Hebben wij ook ideaal ook voor onze rottweiler, die krijg normaal alle deuren open ook als de klink naar boven of beneden wijst Fijn hè klimmen, Lise kreeg voor haar eerst verjaardag een loopkar van mijn moeder 5 minuten later stond dat ding naast de tafel met Lise er in, ze kon nog maar net lopen heel fijn!
hahaha grappig sandraske en anica! hier is otdekt dat je overrrrrrrrrrrrrral IN kan zitten...dus gerust met zn voet in zn blokkendoos gaan staan of er met zn dikke bips op gaat zitten... elk doos (ikea) lade uit de kast trekken en erin gaan zitten...etc etc... zoals jullie op fb al gezien hebben ook in onze poef/opbergbox....allees eruit gegooid en hup erin gaan zitten hahah...ik moet er echt om lachen
goeiemorgen! @deuren sam kan onze achterdeur ook open krijgen dus daar gaat nu standaard de haak op anders is ie zo buiten. goed geslapen, sam niet gehoord tot 7 uur vanmorgen half 8 eruit gegaan. straks ff naar de winkel voor melk, winkel hier het dorp is nog dicht vanwege verbouwen, merk wel dat ik die mis daar loop je namelijk zo even heen en nu moet ik met de auto of fiets, nu dus met auto want lekker weer is het niet. fijne dag!
Goedemorgen dames! De zwangerfit-cursus gister Was heel gezellig. We zitten daar met 12 dames en er werd al goed gekletst voor een eerste bijeenkomst hoorde ik van mijn fysio. We hebben ook een kraamverzorgster en een verloskundige erbij zitten. Das wel leuk natuurlijk. Vandaag wel helemaal brak. Was gisteravond ook pas om half 11 thuis en vanochtend alweer vroeg wakker. Half 4 kwam Joshua bij ons in bed kruipen (aan het voeteneind) zonder ons in te lichten .. maar hij is niet zo lekker vandaag. Heeft vuurrode wangen maar zegt dat hij zich niet ziek voelt en wil niet getemperatuurd worden. Hij is wel een stuk rustiger dan normaal dus denk wel dat hij iets onder de leden heeft. Naja, dan wordt het een rustig dagje... vind mama ook niet erg. Nu alleen even Collin naar bed brengen want die is zijn broer ontzettend aan het pesten en jennen.. tot later!
goedemorgen schatjes!! wel bijgelezen maar haal alles door elkaar sorry @laetitia, leuk je haar maar die fysio kon me wat zonde om af te knippen en had het zelf echt niet gedaan vroeger van stuitjelengte naar rechte bob onder oren en nog dagelijks spijt ervan @ondeugende kindjes, de mijne is pas een ramp kind van der moeder @hier, gisteren super leuke dag gehad, vanmorgen daardoor heerlijk mogen uitslapen tot kwart voor 9 en vandaag rustig aan doen, heb gezellig meegeklautert in de ballenbakken en doolhoven maar voor mijn gevoel zit mijn hele onderlijf vol met blauwe plekken oh ja @anica, L. heeft genoeg schaafplekken op haar knietjes veel leggings aan gehad
silvermist: ja, heb er wel ruim een week over moeten nadenken of ik het wel moest doen of niet... maar heb wel gemerkt dat ik, op dagen dat ik mijn haren moest wassen, meer last had van mijn bekken dan op andere dagen, dus woensdagochtend gebeld en gisterochtend kon ik terecht.. (voordat ik ging terugkrabbelen )... vind het wel heel raar maar het groeit er wel weer aan ... merk wel dat mijn haar nu lichter is (ze heeft het flink uitgedund).. heb 's avonds minder last van hoofdpijn (heb erg zwaar haar)... Thessa was wel heel blij met mijn haar... ze zag het en toen vroeg ze "mama, is mijn haar nu langer dan dat van jou?" dus toen ik ja zei vond ze het super dat ik mijn haren had laten knippen...
@anica dat zou een oplossing zijn maar ik ga niet alle deurklinken vervangen in een huis waar we volgend jaar uitgaan waarschijnlijk, dus maar gewoon een goedkooop haakje op de deuren die ze echt niet open mag maken! @fafje die foto in die kist was echt grappig! Ik zou weleens willen dat Rienke ergens in ging zitten ipv erop @elsie Sam lekker uitgeslapen @laetitia hopelijk wordt joshua niet echt ziek @silver das hier ook hoor. Ik heb als kind 2x arm en 1x been gebroken omdat ik ergens af ben gedonderd, zegt genoeg toch? @hier aan het werk en vanavond lekker hapje eten met al mijn vriendinnekes (nouja eentje gaat niet mee, die is net bevallen)
wat denken jullie?? http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/347165-a.html#post12420775
volgens telefoonapp vandaag nod volgens banner morgen bij L. teste ik na een week positief daarvoor nooit getest
Ik heb een vriendin die ook pas na 6 dagen positief testte... dus het kan altijd zijn dat je, als je na het weekend test, alsnog posi hebt.... ik duim voor je!!!!
als de berekeningen kloppen ziet het er wel goed uit.. maja.. dan moet er net eentje goed gezwommen zijn he
Ik testte bij Rienke op NOD negatief en twee dagen later positief. Laatste keer positief 2 dagen voor NOD Verschillend dus