Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, oh leuk koopjes :D

laetitia, oh gefeliciteerd wta leuk zeg!

@hier, nou meneer lag om 1130 in bed, en toen ben ik zelf omgevallen van de moeheid tot 1330 ( hij ook)

darana boodschapjes en zo eten maken ( heb geen zin dus ehct super simpel, bistrokrieltjes, krokante kipschnitsel +mais)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje haha vroege vogel die mirza!!

@laetitia leuk dat thessa naar de efteling mag! En fijn dat het goed was gegaan op school

@palmie met rienke gaat het redelijk goed, af en toe wat last (met plassen denk ik) maar voor de rest is ze supervrolijk

@sanna heerlijk die koopjes!

@hier rienke was om half vijf wakker, zetpil gegeven en flesje melk en ze ging weer slapen maarja om half zeven moesten we er weer uit..

Net naar gyn geweest en we hebben een ei! Nog drie dagen doorspuiten en dan maandag pregnyl en "klussen" maar!

3. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, wowww spannend zeggggg!!!! wat goeeed :D:D:D

Beterschap voor die kleine! heb je nou eigenlijk een nieuwe ab kuur?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ze had maandag een kuur gekregen, die zou preventief moeten werken. Dus om blaasontsteking te voorkomen maarja ze heeft dus al een blaasontsteking dus ik weet niet of dit nu voldoende is. Heb vanmiddag nog gebeld maar de uitslag van de urine van gisteren was nog niet bekend dus wacht telefoontje van de kinderarts maandag maar af.

5. fafje

fafje Niet meer actief

klote, hoop dat het wel een goed weekend wordt!

doe rustig aan!

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie sudocreme werkt hier ook het beste.

@sandrakse spannend!!:D en beterschap voor rienke.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja doe zeker rustig aan, tis niet anders nu ;)

@luieruitslag de huisarts vertelde mij dat je het beste zinkzalf kunt smeren. Sudocreme kan irriteren omdat daar parfum inzit. Ik gebruik de zinkzalf van zwitsal (hypo allergeen)

8. fafje

fafje Niet meer actief

ja zinkzalf moet je alleen niet te lang gebruiken...zodra alle öpen" di gen weg zijn kan ej bijv bepanthen smeren om te laten helen of sudo..

idd sudo schijnt te prikken

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

dat klopt, gebruik het ook echt alleen als het heel rood is of open..

10. fafje

fafje Niet meer actief

ik hebhet alleen nog noot gemerkt dat t zou prikken...maarja mirza heeft nooit echt super erg uitslag gehad...wel soms van die pukkeltjes...gelukkig gaat het nooit open...zielig is dat heh

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    joepie uitgeslapen tot 8 uur vandaag! heerlijk..

mijn ouders zijn hier, mijn vader is in de garage aan het helpen..

straks nog even naar het dorp met mijn moeder.. Eerst nog even foto's maken van mijn neefjes..

12. fafje

fafje Niet meer actief

wat heelrijk voor je ( jullie!) geniet maar lekker vandaag tis goed weer!

13. fafje

fafje Niet meer actief

Sanna

trouwens al weer tijdje terug, zag in kruidvatkrantje tostiijzer van koekiemonster!! (moest gelijk aan luca denken)

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: ooh wat lief dat je aan he dacht. Luca en ik wilden hem ook graag, maar 'mocht' neit van man. Volgens hem worden het dangeen goede tosties en daarnaast hebben we al een goed tostiijzer. Ennn ja daar heeft ie gelijk in, maar oh ik vondhem geweldig!

Hier hopelijk een 'doorbraak'. Zindelijkheid gaat heel geod, behalve het poepen. Dat doet hij rustig in zijn broek.. Ik met zjin peuterjuf overlegd of zij nog tips had en ze kwam met hetzelfde als ik een luier om voor het poepen. Vanochtend gepoept helemaal trots en toen zegggen, dat hij geen onderbroek aanwilde, want hij meots poepen. Dus toch luier weer omgedaan. en ja! Om 12 uur weer gepoept! Goed hoor!!

@sandraske: fijn dat jullie konden uitslapen. Heerlijk weer eens.

15. fafje

fafje Niet meer actief

haha ohja idd anders is het ook maar zonde! ik maak mn tosti's altijd in de pan, lekker vet :p

maar wta goed van hem!..mn neefj einmiddels ...heeft heeel lang in zn broek gepoept...maar dit klintk als een goede oplossing...hij kan het wel..mss alleen net ff zetje nodig!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: ik hoop het zo, probleem is wel dat hij erg slim is.. Was dus bang dat een luier voor hem gewoon lekker makkelijkz ou zijn en dat hij meteen weer erin zou plassen, maar nee! Hij ka het ook zooo goed ophouden. Ik ga drie keer als hij een keer gaat. Dat vind i ook moeilijk om los te laten.. maar ja hij is natuurlijk neit zwanger!

Donder waren we ook naar het Cb geweest, na een jaar weer. Hij moest voor de ogentest en deed het beter dan ik! haha! Ze was onder de indruk van het feit dat hij alle letters al kende, en ja hij is gewoon erg slim. Ook zijn gezing vond ze erg leuk, maar ja hij zingt werkelijk de hele dag! SChijnt wel erg goed te zijn voor zijn ontwikkeling geloof ik.

17. fafje

fafje Niet meer actief

dt vroeg ik me laatst nog af, of hij nog zoveel zingt...super! en zo leuk dat hij zo'n lekker slim kind is!!!!! wat een trots voel je dan heh!!!
    echt suepr leuk voor je!!

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna goed van luca!! En leuk de hele dag zo'n zingende peuter. Hier ook eentje die veel zingt al is het alleen nog maar lalalala en af en toe o o tussendoor (teletubbies ;)) Ze vind muziek heel leuk, zit ze te dansen en te klappen en de xylofoon is ook echt favoriet, maar die krijgt ze niet de hele dag anders word ik gek van dat geping denk ik:D

Heb bij blokker zo'n muziekset gekocht met een trommel, sambaballen en een minipiano. Nou is mijn sintbudget op!:D

19. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja die rienke pavarotti toch :p

leuk ik ben van vtech zo'n gitaar+keyborad in 1...ook een trommel en een blokfluit ( kan hij nog niet)...

ik ben ook op zoek naar sambaballen en xylofoon, leuk!!!

alleen hier geen dansend of zingend kind...hahaha herriemaker, ja dat wel :p

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier beiden! Erg fijn als je hoofdpijn hebt ;)

Bij action lagen laatst van die sambaballen trouwens..

Deel Deze Pagina