Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

druk met nagels idd, maar eerste laag is klaar dus nu afwerken :)

slaap lekker laetitia!

2. silvermist

klaar, nu drogen dus typ met 2 potloden :D ben niet happy maar ach geeft niet voor een keertje, volgende week weer beter en morgen naar de stad voor witte striper deze was oud en trok geen dunne lijntjes meer :(

3. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hier geen KV die een uitgebreide nair art afdeling heeft zelfs niet in de buurt:(

Mijn nagels moeten nog wel flink groeien, ik ga mijn best doen maar dat word moeilijk haha

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Soooo stelletje kletskoppen! Ik drie paginas gelezen alleen een bloedneus bij laetitia.

Net thuis, lekker gegeten en gekletst maar ik had geen zin om nog mee op stap te gaan, mijn wekkertje gaat morgenvroeg gewoon en papa moet werken dus ik moet er toch uit..

Ja en verder heb ik weinig zinnigs te vertellen eigenlijk.. oja morgen komt mijn moeder en neemt naaimachine mee, kan gelijk wat dingen repareren... ;)

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Goedemorgen!
    ik schrik net wakker en lise slaapt nog, acht zull we wel nodig hebben gehad.

Nog geen idee wat we gaan doen vandaag, misschien even naar papa, die is bij de rodeo auto's.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@anica lekker uitgeslapen dus!

hier ook goed geslapen, half 8 wakker. vriend vandaag weer werken en morgen gaat ie ook weg met zijn vader dus sam en ik gaan morgen naar mijn ouders toe.

vanmorgen 2 broekjes opgehaald hier in de buurt die ik via marktplaats gekocht had. erg leuk!

fijne dag!

7. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

silver, je moet van die penselen halen, dat geeft veel mooiere streepjes dan die stripes ;)

anica, heerlijk zo uitgeslapen!

sandraske, naai ze :p

elsie, oh leuk ik zat gister ook nog te kijken, maar zag niks geschikt voor mirza dan...voor de baby heb ik wel 2 tshirts laten resveren, 1 van van Lief! met de tekst Macho...en een andere "son of rambo " hahahaha

@hier, ook wel uitgeslapen, geen wekker gezet en meneertje hoord eik ontwaken rond 0730...iets voor 8 opgestaan

Man is met ee vriend onze nieuw epax kast halen, oooh ik ben zo blij als een kind...heerlijk ruimte! lekker ingedeeld zoals wij dat willen...heb de slaapkamer even helemaal goed aan kant gemaakt, man had de oude vanmorgen al uit elkaar gehaald.
    nu ff uitrusten, zwaar werk hoor al dat verplaatsen, onze kamer staat namelijk het wiegje, commode, bed, kastje...en wipstoeltje, maxi cosi etc !!!

Helaas had man alle spullen die ik van de week al had uitgezocht nog niet naar de kelder gebrahct pff..moest ik dat in de 3e slaakamer gaan verplaatsen...hij had namelijk haast want zn vriend krijt kraamvisite, maar wilde hem graag helpen met zijn bus...dus alles moest snel snel

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

fafje: veel plezier met het in elkaar zetten en vullen van je kast!!!! Ik was hier vorig jaar ook zo blij als een kind toen we onze besta-kast gingen kopen.. haha.... hebben de hele middag en avond (we hadden het 's ochtends op de planner gemaakt en daarna direct gaan kopen) eraan gewerkt. Tussendoor kids halen van kdv en eten.. kids naar bed en weer verder werken... :D

Maar je wilt niet weten hoe hij er nu uitziet :p... moeten nodig weer gaan opruimen maar heb ik vandaag geen puf voor...

Anica: je nagels waren mooi geworden!!!

Hier: vanochtend heeft de vk gebeld. Een gedeelte van mijn bloed is nu naar Sanquin Amsterdam gegaan om op kweek te zetten. Vandaag krijg ik te horen of ik al antistoffen ertegen heb (30% van de vrouwen heeft dit niet dus het is maar relatief kleine kans dat ik ze ook niet heb). Dit is een voorlopige uitslag. Als ik al antistoffen heb (dit kunnen ze in het ziekenhuis zelf bepalen) dan hoef ik me nergens zorgen om te maken. Heb ik deze echter niet dan is het nog afwachten tot vrijdag. Dan kunnen ze namelijk pas beoordelen of ik besmet ben en of er maatregelen getroffen moeten worden.

Verder nog steeds erg moe. Heb gisteravond Joshua naar bed gedragen enzo dus mijn rug/bekken is vandaag zo bagger als maar zijn kan...

Eigenlijk zouden we vanavond 2 verjaardagen hebben maar we hebben besloten om gewoon thuis te blijven vandaag en morgen pas naar mijn ouders op te rijden.

Fijne dag iedereen!!!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje heerlijk zo'n grote kast!

@anica lekker uitgeslapen

@laetita lekker rustig aan doen!

@elsie lekker markplaats geshopt

@hier mijn moeder zit achter de naaimachine, Rienke ligt op bed en ik met laptop op de bank ;)

Net tafeltje en twee stoeltjes opgehaald voor rienke, is wel behoorlijk beschadigd dus moet opnieuw geverfd worden maarja was maar 15 euro. Nog f bedenken welke kleuren..

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske leuk een tafeltje met stoeltjes voor rienke!

hier ligt sam ook op bed, net ff opgeruimd in de woonkamer en stofgezogen. ff broodje eten nu en relaxen:)

11. fafje

fafje Niet meer actief

leatitia, nou das ook wat...ff afwachten dus tot vrijdag! en lekke rrustig dagje, geniet ervan!

sandraske, goed geregeld zo haha, ik moet ook nog steeds het tafeltje halen, uit gemak hebben we onze tafel in gebruik..maar idd niet errug slim hahaha

elsie, ik ook ff relaxen

@hier, nou man heeft met vriend kast odnerdelen gehaald..en zn broertje was mee gekomen om te helpen sjouwen, kleine slaapt vanaf 13u...ze komen zo weer terug ( moesten busje ruilen voor onze auto natuurlijk) nemen wat lekkers te eten mee...dus dat eerst...en daarna zullen ze van start gaan ( man en zn broertje)

dat indelen bvan de kast mogen ze aan mij overlsten, zooo leuk...heerlik...ook omdat ik pas geledne alle kleding heb uitgezocht en er hele zakken vol ongebruikte/oude dingen bij zaten...zullen we nu nog btj ruimte over hebben :D..maar das niet erggggggggggggggg, kan zo bijgevuld worden :p

12. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @sandra wat is je moeder aan het maken? Wel ff showen op FB

@laetitia spannend! En bedankt, ben inmiddels niet meer zo tevreden over mijn nagels haha.

@sanna hoe is het???

@fafje heerlijk! Wij doen samen met 1 kast omdat er uiteindelijk een inbouw kast komt maar wel moeten eerst nog heel veel verbouwen haha

Iemand vergeten? Sorry!

@hier net even naar de rodeo auto's geweest, staan bij een boerderij met een hele hele stoere hond.. Not! Hij blaft altijd als je aan komt rijden en ik zet Lise uit de auto, ze ziet de hond en loopt er meteen heen om te aaien..... Zoef hond weg en stil haha.
    We zijn maar een kwartier geweest, waaide verschrikkelijk hard en het was koud, ze ligt nu in bed.

Ik zit even op de bank en ga zo maar eens rokjes maken voor Lise.

Vanavond een zak barbie's ophalen een oud collega vroeg op FB wie ze wou hebben Ik Ik Ike!!!

Morgen Max weg brengen, kan de heledag wel janken! Probeer er niet aan te denken en noem voor mezelf alleen de positieve dingen op, Tosca kan als we weg gaan naar mijn moeder en hoeft niet in een pension, op vakantie gaan kan ook veel makkelijker maar dat doen we nooit hihi, we hoeven niet meer optijd naar huis, Tosca kan ik bij wijze van spreken 24 uur alleen laten, ik hoef geen speelgoed mee opteruimen al we weg gaan of het nou 5 minuten is of 5 uur, schoonmaken word een stuk makkelijker, kan de achterdeur open laten als we weg gaan, uitlaten kan ik gewoon op mijn hakken doen, Tosca, trekt niet ook niet als ze een andere hond ziet.

Kan nog wel even verder gaan, maar ik ga hem verschrikkelijk missen!!!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anica een spijkerjurkje, en ze maakt nog een zomerjurkje (grijs met witte stippen) en een spijkerrokje

Verder heeft ze slaapzak van rienke en dekbedovertrek gemaakt..

14. Laetitia

Hey dames, even snel voordat ik naar bedje ga.
    De vk heeft net gebeld... ik heb de 5e ziekte nog nooit gehad en ook nog nooit enig stadium hiervan doorlopen.

Het is nu dus nog even afwachten op de uitslagen van komende vrijdag. In de tussentijd moet ik mij (voor zover mogelijk natuurlijk) een beetje "afzijdig" houden van de kinderen... geen zoentjes geven, snotneuzen en kwijlmonden overlaten aan papa, etc...

Nu ben ik moe en ga ik naar bedje toe. Tot morgen dames!!!

15. silvermist

avond ladies!! :)

@faf, heb penselen maar kan er niet mee overweg ;) leuk joh de kast :D alles al klaar??

@anica, komt goed meis, tuurlijk ga je der missen en dat zal ook heel lang zo blijven maar ze zit in je hart dus vertrouw erop dat het goed komt ;) zal aan je denken morgen!

@laetitia, afwachten tot vrijdag dus, hopelijk ben je niet besmet, ik duim mee

@san, wat leuk zeg dat mama het aan het maken is :) iets unieks is altijd super!

@uuhhmm sorry :)

@hier, L. niet helemaal lekker, hele dag al hangerig :( oh en is nu aan het huilen :cool: daar gaat mijn zp momentje, verder was manlief vanmorgen werken en ben ik met een vriend van ons de stad in geweest, even BH's bij hunkemoller gescoord en naar de juwelier geweest voor trouwringen voor hem en zijn vriendin :D mooie dingen gezien maar jee wat een geld zeg, schrik er nog steeds van, ben blij dat wij destijds platinum hebben genomen :) nu lekker bankhangen maar eerst naar L toe

tot strakjes!!

16. silvermist

oei, L. gloeiend heet dat beloofd wat :( hopelijk doet een nachtrust wonderen want morgen stond zwemmen op de planning :)

17. Laetitia

Silvermist: en hoe is het met L??? Gaat het zwemmen door???
    trouwringen: ja, als ik zie hoeveel een vriendin van mij (die wat zei dat ik de baby maar binnen moest houden ivm haar bruiloft) heeft uitgegeven aan trouwringen... pfffff... ben blij dat wij gewoon hele simpele gouden hebben.. hebben we toen €300 voor betaald en dat vond ik al duur genoeg!

Nu even de kids gaan klaarmaken voor de Palmzondag-viering in de kerk en dan op naar mijn ouders.. Mijn vader is jarig (en nee, is geen grapje ;))

18. silvermist

morgen schatjes!!

@laetitia, ja mijn man en ik waren ook 350 kwijt en dan met name door mijn ring de zijne was helemaal een lachertje

en ja L. weer helemaal beter die stuiterd door de kamer :D

en geen grapje maar ga een testje wagen zo als die raak is kom ik terug om het te melden dat ie posi is zo niet dan gaan we gewoon zwemmen en spreek ik jullie morgen weer want ze blijven hele dag en avond hangen :) ;)

19. Laetitia

wel foto spammen alst raak is he!!!

*duimen draaien, duimen draaien, duimen draaien*

20. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

Anica, sterkte meid, lijkt me erg moeilijk! maar ik snap je heel goed, zit ook met een dubbel gevoel

Silver, ik duim mee...met L alles goeD?

@hier, ben kapot....ben tot laat bezig geweest, die sukkels hadden ze heel die kast gemaakt...maar de deuren als laatst...tja lekker handig als je lades en planken op de plekken waar de deurscharnieren moeten komen hiihih...dus het duurde allemaal nog best lang!
    Man moest nog naar werk savonds, heb ik zelf maar een hoop geschroefd en gedaan en het zo ingedeeld naar mijn idee :D

pillen tegen hooikoorts maken me slaperig, echt heeeeeeeeel irritant....dus nahja...voel me niet topfit vandaag...ga allemaal wasjes draaien en lekker hele dag strijken ofzo :D

Deel Deze Pagina