Ach het zo'n type die eerst praat en dan nadenkt.. Nou Rienke had het goed gedaan op kdv, was gewoon vrolijk aan het spelen en mee liedjes aan het zingen... Ze heeft wel geslapen want ze was om kwart over tien zowat letterlijk omgevallen van de slaap Ze heeft ook weer wat kleur gelukkig, het was maar een wit vaatdoekje gisteren en vamorgen.. En ze heeft net hier thuis uit een beker gedronken zonder te knoeien, voor het eerst!! Mijn man zag in het boekje van kdv weer staan dat ze zelf uit een beker had gedronken dus nie geeft haar gewoon een beker en ze drinkt m meteen leeg!
goed joh!!!!! ben blij dat ze in elk geval wel opknapt! @hier, heb boodschappen gedaan, lekekr pasta maken strakjes voor mirza en mij, papa is net weer werken!
Ook net boodschappen gedaan, denk dat wij kip eten met gebakken aardappeltjes... Geen zin om macroni te maken vandaag
hier hebben we vandaag lasagne gegeten... de kids "gewone" (gehakt, pastasaus, kaas, bechamel en lasagnebladeren) en voor ons met spinazie erbij.... verder geen puf om te reageren.. sorry.. dikke knuf!!!
Hej schatjes. Hier een super drukke dag gehad, vanmorgen gezwommen, naar huis eten, Lise naar bed ik douche en badkamer gepoets. Wil ik beneden flink aan de slag krijg ik visite en toen eindelijk iedereen weg was kon ik koken Net Max van internet afgehaald en alle mailtjes beantwoorden en nu wou ik mijn nagels doen en verder met de rokjes krijgen we visite grrrr. Fijne avond!!! @sandra van een vrijgezellen vent die dat zei of niet? @faf ow heerlijk alles wassen! @laetitia lekker met de pootjes omhoog voor de tv
anica, lekker drukke dag! succe smet creabea zijn! leatitia, lekker lasagne! maak ik nooit, maar lust het graag haha sandraske, nah wat een loser *thumbs down* @hier, nou alle witte en lichte kleding is gestreken en netje sin de kasten...staat zo zoet! nu de donker was nog, dat zijn er minstens 2...deze kleine man komt om in kleertjes hihih heb wel enorm last van mn schouder van het strijken...dus sla een weekje over met de babywasjes !
Je hebt nog tijd zat toch?? Ik heb gisteren nog een hoop weggewassen, gevouwen en gestreken en nu staat er weer een volle mand vuile was...
ja je hebt gelijk...maar wordt zo nerveus van al die "kleine" dingen..en weet van mezelf dat ik het vanaf een week of 37 echt niet meer wil doen...dan wil ik ehct relaxed doen en genieten met die kleine nog even...wild an gewoon klaar met alles zijn! moet nog de kelder opruimen met man, dan allemaal spullen daarheen brengen (althans dat doe ik niet natuur.ijk ) Gordijnen worden nu ingekort door schoonma, dan moet ik ngo ene rails kopen en man ophangen ( kan ook nog paar weken duren ) Lamp moet ik ook nog wat voor kopen en dna ook ophangen...ohja en nog het raam verven ( nouja dat zou mn tante doen) en badkamerplafond wil ik ook nog ff gewit hebben, hebben we destijds nooit afgemaakt hahaha nou en voor de rest nog wat kleine dingen...achja...nesteldrang heh ik ga dokter deen kijken en dan slapen! fijne avond!
Nog een hoop te doen dan! Vandaag weinig op de planning, beetje in en om huis denk ik, ben ook bezig tafeltje en stoeltjes voor Rienke opnieuw te schilderen.. Moet nog wel ff luiers halen trouwens, maat 5 lekt steeds door overdag. Is nog veel te groot.. Heb het ff aangekeken maarreuh bijna iedere dag heeft ze wel natte kleertjes..
morning! sandraske, ja dat schiet ook niet op...hier nog steeds 4+... wij gaan straks naar de babydump, eerst zo ff douchen met die kleine..
lekkende luiers: hier ook hoor... Collin heeft maat 4 overdag en maat 5 's nachts.... (de 4+ is hier in duitsland vaak uitverkocht) verder vandaag niet zo veel doen. Moet vanmiddag wel naar de tandarts maar zometeen even mijn vader bellen of hij ons wil ophalen.. anders ga ik alleen met de oudste met de trein... (red het niet om Thessa EN Joshua mee te nemen en Thessa wordt al echt gecontroleerd dus die mag dan eerder mee ) Verder erg moe vandaag... weet niet waar het vandaan komt... tot later!
@sandra hoe gaan de nachten? Lekker rustig dagje! @luiers al 4a5 maand hebben wij maat 5 en maat 6 past ook prima, tja breed kind. @fafje winkelse! @laetitia succes bij de tandarts of moet ik je sterkte wensen? @hier zo even naar onze ouder buren, er ligt een brief van justitie voor ons maar ik heb justitie allang een adres wijziging gestuurd:x
ik heb nooit zoveel problemen bij de tandarts hoor... vrees wel dat mijn verstandskiezen er misschien binnenkort uit gaan moeten maar hoop dat nog te kunnen uitstellen tot na de bevalling
ik moet ook naar de tandarts, eigenlijk gisterochtend haha ...wist ik niet!!! dus moeten dinsdag! ah mn vriendin die bevallen is, haar ochtertje heeft dr sleutelbeentje gebroken...dus huilt heel veel..zo zielig..gelukkgi zijn ze wel snel achter...2e paasdag is het kraamfeestje.. heb een naamslinger besteld...ivnden jullei dat een leuk cadeau?
hey ladies, even eruit maar weer terug wel bijgelezen weinig blijven hangen @anica, nagels nog kunnen doen of rokjes? @luiers, 4+ en in de nacht 5 @sannaa, gefeliciteerd!!! @faf, leuk idee naamslinger! @laetitia, rustig aan!! @hier, hele huisje weer schoon, heerlijk! straks even verder boven want heb besloten om de commode weg te halen want gebruik hem niet meer, die ene avondpamper kan ook op bed dus druk druk oh en vandaag ongi geworden dus op naar de volgende ronde!!