silver, ik zeg GOED BEZIG @hier, nou ben blij niuew boxkleed, nieuw stoelverkleiner/kussne voor mirza, nieuw aankleedkussen, kruikzak, mamalegging, babyshirtje , borstelsetje, en mandjes.. heb op de commode lekker opgeruimd en dus al ingericht, staat zo leuk hihi toch maar babywasje gedaan, nu ff ophangen
@fafje leuk idee naamslinger! Veel complimenten gehad over die van Rienke, waar heb je hem besteld? @silver welkom trug!!!!!!!!!!!!!!!!! @laetitia succes bij tandarts of als je al terug bent, hoe was het? @anica de nachten gaan goed gelukkig! @hier ben ondertussen bezig met schilderen van tafel en stoeltjes , is 1 stoeltje kaduk!
ja ik bedoel zo'n houten slinger heh...bij stokhout ofzoiets! ik vond het ook zo leuk, fuchsia met zilver gedaan...naam heeft 4 letters...en heb dan een kroontje en hartje nog aan begin en eind... ze heeft al een dochtertje dus ja is ehct moeilijkd an een leuk kraamcadeautje te verzinnen zonde van het stoeltje! wara heb je ze vandaan?..wij hebben toen een zwart stoeltje bij ikea gekocht, moet dus nog steeds het bijpassende tafeltje halen.. ik zat te twijfelen...waarom zou je 2 stoeltjes halen? hebben jullie dat???
Ik heb ze op marktplaats gekocht, 15 euro tafeltje en twee stoeltjes.. Denk dat ik morgen bij ikea maar nieuwe ga halen maarja kost dan weer 15 euro per stoel..
@faf, hier wel 2 stoeltjes, was een set haha @san, balen zeg dat ie kapot is @hier, kleine is wakker dus ga de bovenboel verbouwen
@laetitia dat is wel fijn, is bij mij wel anders, maar ben nu zo gewent dat ik wel eens in slaap ben gevallen bij de tandarts haha @fafje zwangerschapsdementie? Leuk naam slinger! @silver goed bezig! Groot gelijk wij zijn te leuk Nagels gedaan vanavond verder met de rokjes of de schutting? Weet nog niet. @comode gebruik ik nog veel vooral voor poepluiers, beneden ligt ze niet stil en met aankleden gebruiken wij heb ook, weet trouwens ook niet waat ik hem moet laten, ding is loei zwaar en steef heeft hem zelf gemaakt op een goed hoogte. Balen! Ik zal ff uit rekenen wanneer ik ong moet worden. @fafje heerlijk heerlijk heerlijk, ik kon wel 30 keer op een dag de kamer oplopen en gewoon even bedenken dat ons meisje daar straks zou liggen. @sandra af en toe even bij de kringloop kijken voor een stoeltje. @hier zo even stofzuigen dan word Lise wel wakker, lag er pas om half 2 in.
@anica, ze ligt overal stil behalve op de commode en dat ding is zo lomp, en ze hoeft echt niet meer op de commode om aan te kleden dus nu heeft ze er 1 lage kast voor terug en 1 halfhoge super stoer, echte meidenkamer nu @hier, te druk geweest vandaag dus heb de vriezer geplunderd voor het avondeten, wij eten hollands pannetje met aardappelschijfjes en alyss eet spruitjes met stukje vlees
jeej, alweer zoveel bijgekletst... hier alweer terug van de tandarts... alles was goed alleen een beetje tandsteen weggehaald. Maar we gaan altijd met de halve familie (mijn vader, mijn zusjes, de kids en ik) dus dat is dan wel een lange zit.. haha.. zijn samen altijd ruim een half uur bezig.. ga zo even de tafel leegmaken en dekken voor als Roger thuis komt. Dan gaan we lekker eten. De kids hebben al gegeten en zitten nu met oma in bad dus als Roger thuis komt hoeft hij alleen de kids naar bed te brengen en dan kunnen we eten tot later!
hoi! @commode, ja die gebruikte ik dus al heel snel niet meer...sowieso ddeed ik mn zoontje al snel elke avond in bad, en dan dee dik het aankleedkussne op de wasmachine... Gebruikte het nog een tijdje voor de eerste ochtendluier.. En paar mnd terug hebben we sowieos de commode weggehaald uit zoons kamer en hem een speelgoed kast gegeven...op de bank verschonen vind ik ehct irritant! haha ik doe hem elke x netje sop de wachine, daar staat ook lekker alles..van die geurzakjes, doekjes, luiers etc! nahja en avondritueel vind dara natuurlijk ook plaats, tandjes poetsen, vitamine etc @anica, nou meid we duimen!!! duurt nog wel ff...maartoch! positive energy! Ja nu de commode zo ingericht is met aankleedkussen en al..heb ik gewoon smeltmomentjes...juist omdat we deze x bij de baby in de kamer slapen, en mn zoontje had gewoon gelijk een eigen kamer en die was al zo snel "klaar" ..hahah eerste kindje heh..nu doe ik alles rustig aan @laetitia, ja ik ging ook een lange tijd met moeder ne broertje, maar vond het zo'n "gedoe" ..rekening houden met broertjes rooster, moeders planning enz hahaha...en ook omda man zn rooster nog al wat flexibel is..doen wij ons nu gewoon apart @hier, heb nog wel een lijstje wat ik moet hebben, maar doe dat wel weer einde van de maand haha...ik jaag alles er anders doorheen en dat schiet niet op..alles is natuurlijk zo bijgehaald.. Ohhja ben zo trots...mirza zei vandaag iets met 2 woorden achter elkaar...hij zei "papa? ..Papa ballon" ...en kwma hij dus aan met een ballon en gaf het aan man en toen ging hij ballon-opblaas-uitbeelden ...dus zo van..papa wil je de ballon opblazen.. nahja ik vond het ehct heeeel wat HAHAHA...normaal zegt ie gewoon losse woorden...of roept ie achter elkaar ballon ballon ballon en blaast dan wat zegmaar...
Hallo! Alles goed? Heb niet echt bijgelezen. Hier aan het genieten met ons mooie gezinnetje. Het is allemaal erg leuk. De nachten wel weer even wennen dat wel, maar het hoort erbij. Hopelijk alles goed met jullie! Groetjes Sanna
@sanna hier alles prima! @commode ik gebruik de commode nog wel veel eigenlijk, na het bad, aan en uitkleden.. @hier ik ben gesloopt, rienke was echt megadruk vandaag..
@sannaa, geniet van je gezinnetje! hoe vind luca het? @san, op tijd naar bed dus @hier, nagels kort gewiekt ze scheurden weer door eigen schuld dus nu ini mini stukje korter strakjes lekker douchen en op tijd naar bedje toe, veel te veel gedaan vandaag en dan nog de ongi krampen, best vermoeiend tot morgen meiden!
sandrase&silver, slaap lekker meiden! sanna, heerlijk genieten dus! ben beneiuwd naar je bevallingsverhaal@!! silver, ah jammer van je nagels...slik je haar en nagel pillen? bijv van etos merk, dat helpt ehct goed! Balen van je ongi ...bah moet er niet aan denken..dat si zo irritant! @hier, nou boxkleed is gewassen en droog...heb hem al ingericht met speeltjes hahahah..echt zo lief...ik bedoel tis echt lang geleden dat ie zo hoog weer stond.. ik ga zo slapen, ben dood! trust
Sorry dames dat ik even niet op jullie reageer maar ik moet even mijn verhaal kwijt. Zondag hebben we Max weg gebracht, ik heb die avond nog een mailtje van ze gehad en gereageerd. Nu hoor ik helemaal niets meer ik ben ik gaan kijken om MP kom ik een advertentie tegen die mij maag deed omdraaien, ik weet het niet, vind het zo raar dat ik niets meer hoor en ik weet nu al dat ik niet ga slapen vannacht. Zou het hem zijn of niet ik weet het niet Marktplaats.nl > Grote Rottweiler kruising zoekt baas - Dieren en Toebehoren - Honden | Bulldogs, Pinschers en Molossers Mijn gevoel zegt dat dit niet goed zit, er staat in dat ze hoofdpijn krijgt van hem, ze vertelde mij dat ze veel migraine had en onze Max heeft ook een verleden. Ik ga morgen bellen hoop dat ze opnemen en heb al tegen steef gezegt dat als ik ze niet te pakken krijg of het niet vertrouw dat we dan morgen (avond) naar Dorderecht rijden. Moet alleen oppas regelen, desnoods vraag ik aan de buren of de babyfoon daar mag staan. Ik hoop zo dat ik me druk maar om niets maar ja hoe ga ik daar achter komen, ik vertrouw(de) ze, wie zegt dat ze over de telefoon niet liegen. Of dat het idd Max niet is.
Ik heb inmiddels een vals email adres en MP account aan gemaakt, heb ze een mailtje gestuurd. Lig nu met de iPad in bed, kan toch niet slapen.