anica, heh gatver wat erg !! en dit zijn sowieso die mensen? ( je weet zeker dat dit hun mp account is?) ohhhh ik hoop zo met je mee...rare mensen zeg...heb je al gebeld?
anica, ik zou ze niet direct vragen of het hem is op mp, als je het niet vertrouwd kan je je altijd nog voordoen als evt koper van de advertentie, als jij nu je twijfels aangeeft halen ze hem misschien van mp af en dan is het eind zoek, als je snapt wat ik bedoel, geef maar een gil meid heb ook 2 mp accounts mocht het nodig zijn @hier, heerlijk geslapen maar wel moe, zo eerst maar eens naar buiten, frisse lucht zal helpen, (hoop ik) @faf, ja heb die pillen wel van de etos maar wist niet of ze kwaad konden in combi met die zwangerschapsvitamines dus heb ze niet meer geslikt, maar ze scheuren, brokkelen etc nu wel door de hormonen, was voor en tijdens de zwangerschap van alyss ook
@anica dat zal toch niet, dat ze hem nu al weer op mp zetten? @hier weinig nieuws, ja het regent Morgen kinderarts, ik heb al bijna een A4tje vol met vragen..
sandraske, ja ben zo benieuwd! succes morgen alvast! silver, nou hier regent het, wat een klote weer...echt zo vervelend dan weer lekekr, dan weer koud, dan weer regen...pf zo wisselvallig!
Het is Max ik weet het zeker, mijn moeder heeft gebeld, ik kon alleen maar janken. Ze zei dat het Max niet was maar vervolgens vertelde ze precies het zelfde als wat er in de advertentie stond! Ik heb met mijn valse account op MP een mail gestuurd en de reactie die ik kreeg ging over Max! Steef komt eerder terug thuis en we gaan hem ophalen! Ik heb verschrikkelijk hoofdpijn door het janken. Wat ik helemaal erg vind is dat mijn gevoel me in de steek heeft gelaten, nog nooit is me dat gebeurd. Zelfs met een ex van mij, de eerste keer dat ik hem zag zei mijn gevoel dat het niet goed was, we hebben toch 2,5 jaar een relatie gehad daarna is de bom gebarst en heeft hij zelfs mij geprobeerd te vermoorden! Mijn voel was dus toch goed. Ik vertelde Lise net dat opa kwam oppassen en dat wij Max gingen ophalen, ze keek me aan met een blik "ik snap er niets van?" toen heb ik het nog een keer verteld en ze werd helemaal gek/blij/vrolijk haha Die kids snappen echt meer dan dat we denken het verbaasd me elke keer weer. Ze heeft een nieuw woord "vis" had ze gisteren gezien bij de intratuin maar nu zijn de vogels ook een vissen haha. Gelukkig is Lise vrolijk de kleine Comediant hoe schrijf je dan Die pillen ga ik ook eens halen, goede tip thanks.
anica, wat vreselijk zeg!!!! en wat goed dat jullie hem direct vandaag nog kunnen halen! sterkte hoor! pfff wat een gedoe dit...ach en tja je gevoel...weetje je gevoel was vooral op lise gericht...je deed het voor haar en jullie omstandigheden....hoe dan ook heeft je gevoel je wel tot de mp advertentie geleid! leuk het woordje vis...mirza zegt als ie een vis ziet gelijk blupblupblup! @hier, kleine op bed...ik ga ff relaxen. heb de badkamer helemaal in de chloor gezet vanmorgen en geschrobt als een gek!
hoi meiden! @silvermist welkom terug @anica he bah wat raar van max! fijn dat jullie hem weer op gaan halen. hoop dat het goed met hem gaat. hier vanmorgen lekker gewinkeld samen met sam en een vriendin en haar zoontje goed geslaagd voor de 2 jongens leuke zomerkleding! en nog een spijkerbroek voor sam.
was ik ook weer, allemaal spulletjes in huis gehaald om te knutselen voor pasen dus als ze straks wakker is gaan we aan de slag @anica, wat vreselijk zeg, kan je hem gewoon halen? heb je contact gehad met die mensen of niet? @elsie, lekker geshopt @faf, druk druk, rust lekker uit!
@silver, oh leuk knutselen, hier is alleen tekenen en verven nog boeiend..heb wel zo'n ei kleursetje gehaald...ben benieuwd of hij het volhoudt echt iets erop te tekenen, meneer is ei-verslaafd...hihi @elsie, leuk geshopt! @hier, lekker hoop opgeruimd, maar wel relaxed. heb weer een onwisj volle mand om te strijken, lekker vanavond weer doen...mn moeder blijft eten, man moet vanavond weer werken..
de mijne vind eieren vreselijk, ze walgt al als ze ziet maar die nepeieren vind ze wel leuk haha, heb een rieten mandje wat ze kan schilderen en kuikentjes etc die ze in schuim mag steken tussen het nepgras door, dus grote lol strakjes haha gezellig dat mama blijft eten! wat gaat het worden? en idd die strijk vanavond lekker op je gemakje
haha oh wat grappig, nee dit is echte en ei monster, gebakken, roerei, omelet gekookt het maakt hem niks uit! leuk hoor ja L is natuurlijk net ff iets ouder...ben beneiuwd wanneer Mirza er allemaal geinteresseerd in is! wordt pasta, heel makkie, eigen gemaakt kaasausje, is die kleien gek op..dus ach...
nee, hier hoef je niet met ei aan te komen, zo vind ze slaatje ook erg lekker, huzaren, zalm wat dan ook maar de stukjes ei vist ze er zo uit voor je.. en ja alyss is dan wel ietsje ouder maar komt bij mirza vanzelf hoor, alyss moest er eerst ook niets van weten of ging de knutselspullen opeten haha jamm pasta! manlief lust geen pasta en alyss is er ook niet verzot op dus hier amper pasta helaas heel veel plezier alvast!!
hahah zij weet wat ze wil ...ja lijkt me zo leuk om te kleien of ander knutselwerk te doen met hem, maar idd dat komt..kan zomaar ineens volgende week zo zijn ! jammer dta ze geen pasta lusten, ik ben er ook gek op...heerlijk vooral die mn man altijd maakt!! met pesto en gamba's wilde spinazie en parmezaanse kaassaus!!!
En wij eten ook macroni Rienke is ook gek op eieren, op kdv vandaag nog eiersalade op.. Het thema is deze week eieren op kdv, hoe zou dat toch komen?! Rienke heeft een mooi nieuw potje en ik heb een boekje besteld over zindelijkheid, ik ga toch een poging wagen en we zien wel waar het schip strandt.. Vanavond nog even kadootje inpakken voor de paashaas die zaterdag komt..
sandraske, ik hoop zo dat het werkt, dat zou al een hoop schelen denk ik! zolang ze het leuk en interessanrtr vindt, tja gewoon proberen..u never know! haha iedereen pasta dag! eet smakelijk allemaal!
allemaal aan de pasta! vind het echt lekker sam at niet super vanavond maar genoeg en nog een toetje. daarna in bad en nu ligt ie lekker in bed. morgen lekker rustig dagje
Rienke eet tegenwoordig macroni en nasi, als ze het maar zelf mag doen.. Gaat redelijk goed met een lepel maar soms is ze ff afgeleid door een hond die langs loopt en dan kiept de lepel om