Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

oh zal ik es ff kijken, lang nie geweest! goeie!

mirza heeft vandaag wel ontdekt dat je auto kan laten rijden..

hij heeft echt veel autootjes, grote kleine allerlei...en vandaag ging hij ook ehct met die bus van little people rijden...zo grappig...

het leukst vind ie als ik een auto op hem af laat rijden, en dan gaat ie weg rennen hahaha!

ohaj en van de week heeft ie ook ontdekt dat je achter de loopkar kunt lopen en achter zn loopautootje... (spuit 11 :p)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

#342 elsie22, 5 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2011
    hoi meiden!!

@sandraske lekker hoor uitslapen:D hier was het 6.30 vanorgen:(

@sannaa leuk hoor zo'n zingend mannetje!:D

hier vanmorgen dus vroeg wakker en we zijn vanmorgen gaan zwemmen met ze 4! erg leuk en daarna bij de mac gegeten. thuis gaan slapen, ik ook was erg moe, sam heeft lekker naast me gelegen:) om 4 uur was iedereen weer wakker, vanavond poffertjes gegeten en daarna de kinderen in bad, doe ik sam zijn trui uit helemaal romper onder de poep, echt heel vies! dus alles uit en onder de douche, blijft ie echt zo lief staan:D

Bekijk bijlage 196569

3. fafje

fafje Niet meer actief

ah wat schattig en goed heh! stoere vent!

ik moet ook ff een antislipmatje halen, mirza wilt tegenwoordig ook douchen ...vind het altijd zo eng en glad!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja zo'n antislip matje is wel een goed idee idd!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een rust vandaag hier!!

SAM KAN LOPEN!!! al moet ie nog wel goed oefenen!!:D

6. fafje

fafje Niet meer actief

jeeeeh!! wat goeeedddddd van Sam!!!! heeel leuk!!

@hier rustige dag, neefje zou komen spelen, maar is niet door gegaan! Mn moeder komt zo na haar werk hier eten...heb nog hutspot over van gister..dus hoe fniet te koken :D:D:D

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie goed van Sam!!!

@fafje lekker hutspot! Ik heb boerenkool liggen voor morgen.

Hier ook een mijlpaal, Rienke gaat EINDELIJK zelf staan. Het was wel op de bank maarja t begin is er..

Verder lekker boontjes gegeten met aardappels en vissticks. Rienke vond het lekker, behalve de korst van de visstick die liet ze liggen :D

8. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske haha ja hier ook altijd!

goed heh van rienke, wauw...nu gaat het beginnnnnennnn

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, zo is Chloé ook begonnen met staan!

Elsie, goed van Sam zeg, schattige foto hoor maar meid ik zou toch oppassen met zulk soort foto's voor mensen met minder goede bedoelingen, tja je weet maar nooit toch?

Fafje, wat een scheet van een ventje heb je toch:D

Hier zijn we net klaar met eten en gaan zo aankleden en dan naar oma die is jarig!
    Fijne dag allemaal!

10. fafje

fafje Niet meer actief

palmie, thanks!! en veel plezier, gefeliciteerd!!!!

@hier, zometeen de echo!!!! ik ben ezenuwachtigggg

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, veel plezier!!!

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: veel plezier!!! Komt vast goed!

@ sandraske: leuk dat Rienke staat!

@hier: mijn arme luca is ziek. Hoesten en keelpijn. Hij wilde niet naar school. Arm ding. Hij is ook rustig en wil niet echt eten of drinken.. Slikken zal wel zeer doen. Hopen dat wij het niet ook krijgen! Mast ja daar is niets aan te doen.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sannaa, beterschap voor Luca!

14. fafje

fafje Niet meer actief

beterschap!

( hier helpt een citroen uitknijpen en in 1 x opdrinken>>>voor ons volwassenen dan heh :p)

Trouwens ja ehct heeeeeeeeeeeeel laat...wilde het steeds zeggen, maar vergat het steeds....weet nei of iedereen Waterlelie op fb heeft maar zij is bevallen van een dochter sophie!!

15. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

goedemorgen... niet teruggelezen.Lig met griep op de bank. Papa moet gewoon werken, maar werkt gelukkig wel thuis vandaag. Jongens zijn erg druk...Heb ontzettend veel last van hoofdpijn en oorpijn en kan niks binnen houden... voel me echt baelabberd... (en heb nu een oude laptop van mijn moeder die supertraag is (laptop is al 11 jaar oud) dus is ook nog eens vermoeiend om daarmee te werken. Dus denk niet dat jullie me vandaag veel zullen zien.... knuffels!!!!

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @laetitia: Aaachch! Beterschap. Ik kan me voorstellen dat je je probeert af te schermen van de drukte. Sterkte, hopelijk voel je je snel weer beter!

@fafje: jaaa ik wist het al, heb al een kaartje naar haar gestuurd!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@palmie klopt ik ga die foto ook weg halen maar vond het zo schattig!!

@sannaa beterschap voor luca!!

hier wel een goedenacht gehad, sam was om 6.30 wakker wel vroeg maar beter als 5.15! hij oefent flink met lopen, gaat steeds beter:D

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje en palmie veel plezier vandaag!!

@sanna (luca) en laetitia beterschap!!

@elsie wat palmie zegt, zou idd foto weghalen..

@hier boodschappen gedaan en nu wachten op telefoontje van de kinderarts. Rienke was om vijf uur wakker en wilde niet meer slapen, flesje melk, schone luier en toen ging ze weer wel slapen tot 8 uur.

Ik ga zometeen pregnyl spuit zetten, pff zie er weer tegenop, die spuit doet altijd zeer op één of andere manier..

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb de foto laten verwijderen:)

hier net hachee klaar staan maken, nu moet het nog 2,5 uur op laag vuur op staan.

sam ligt alweer een half uurtje in bed, die is bekaf! zal wel door het lopen komen:D

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    luca moet zo ook maar naar bed, hopelijk lukt dat. voelt zich al wat beter, en is erg druk. dus viel ie net nogal hard, denk een flinke bluawe scheen..
    wel leuke foto's van Luca samen met de hondenv an mijn ouders gemaakt..

Deel Deze Pagina