Fafje... dat is hier ook wel eens gebeurt, of iig bij mijn zusje toen we op vakantie waren. Die wilde wat ruimte maken op haar schijfje en wilde dus kijken of ze foto´s kon comprimeren... maar in plaats daarvan duwde ze op defragmenteren.... dus gelijk alle vakantiefoto´s weg... gelukkig waren we pas op de helft van de vakantie en hebben we nog leuke foto´s kunnen maken... het was wel grappig maar het blijft jammer natuurlijk
@laetitia 20 weken dat gaat snel zeg! @fafje zeker balen, ga zometeen maar even een backup van mijn telefoon maken.. @hier al gestofzuigd, gestoft en gedweild dus ik ben weer klaar voor vandaag , heeft toch zijn voordelen een dochter die vroeg opstaat.. Als het droog blijft zometeen ff naar de markt fietsen, maar eerst ff douchen..
hier zometeen maar eens even opstaan. ... de kids beginnen te klagen dat ze honger hebben Alleen Collin slaapt nog dus we wachten nog even tot Imagination Movers gedaan is (over 5 minuten)... tot later!
ladies!! @faf, ja is idd zo'n kamer waar je tijdelijk alles neerdonderd, maar nee is niet gelukt kwam eea tussen dus is nog steeds een bende, moet nu dus ook echt iets eraan gaan doen want vanmiddag play date bij mijn buuf, die kids kunnen zo lekker spelen hihi balen van je foto's zeg! @sannaa, klinkt als een 'fijne' bevalling, neem je rust! @rtl 4 echt scheiden, bah bah had hem destijds al de deur uitgezet en dan die smoesjes van ja maar dat zijn dubbele kosten, hallo hij wil dat andere mens toch, oprotten dan!! sorry hoor, heb echt zo: :x voor de tv gezeten, en mijn man zat zo: :x :x :x hoe kan je nou met een stalen gezicht zeggen dat je niet meer terug komt tegen je kinderen, maar goed wij zitten niet in de situatie dus eigenlijk mag ik niet oordelen @laetitia, mannetje bijna thuis!! toch? @hier, ga maar eens aan de slag, sorry dames ben te druk met huisje op orde maken en voorbereidingen van de taart etc! nog maar 2 weekjes!! shit ze word al 2
goeiemorgen! hier goed geslapen, 7.45 opgestaan! ben sinds maandag begonnen met weight care, bevalt wel goed. hopen dat ik de kilo's ermee kwijt raak. net al lekker op de fiets geweest, moesten een cadeautje kopen voor meisje, gister zijn haar keelamandelen verwijderd. vriend gaat er vanmiddag heen dus even wat mee nemen voor haar! heb een legohuis van hello kitty gekocht en een boekje van dora. zal ze wel leuk vinden. zo nog ff naar de winkel lopen voor melk en aardappels en vanmiddag gezellig bij een vriendin op visite.
Silvermist: ja, Roger vertrekt morgenmiddag om 12u vanuit Frankrijk dus zal hij rond een uur of 5/6 terug in Maastricht zijn (ik ben dan bij mijn ouders om de auto terug te brengen).. dan kan hij nog even douchen en omkleden en dan kunnen we naar het uitje van de personeelsvereniging.. Enne.. gaat snel he... nog even en ze zit al op school Goedemorgen Elsie! Fijn dat het dieet goed bevalt. Dat is al het halve werk... nu idd hopen dat het ook het gewenste resultaat oplevert! Hier: alweer de was in de trommel en aangezet.. de kids in bad gestopt en zelf gedouched en nu ff uitrusten aan de pc... tussendoor nog even op de chat met Roger.. hij heeft nu ook een moment rust daar dus kunnen we ff bijkletsen!
@fafje verschrikkelijk! Ik ken het mis 2 maand van Lise op foto! @laetitia wat gaat het snel! @sandra dat is idd het voordeel van vroeg wakker zijn! @silver aaaaaah al bijna 2 jaar! Kleine meisjes worden groot @rtl4 wat een zak die kerel! Die opmerkening: het heeft voor mij geen meerwaarde om de kinderen te vertellen dat ik weg ga! Zo iets was het. Vroeg me al af wie zich nou in vredesnaam zou op geven voor zo'n programma maar ik denk dat het voor haar wel goed is geweest! @hier wou in de tuin bezig maar het regent Net puin weg gebracht met mijn auto, de achterkant was zo zwaar dat als ik in mijn achteruit kijkspiegel keek zag ik alleen het plafon van mijn auto Lise slaapt al, de wasmachine staat aan, zo even roken, schilderen en vast een boodschappen lijst maken, vanavond pannenkoeken eten
@elsie succes met dieeten, valt niet mee weet ik uit ervaring @silver oei kleine miesjes worden groot!! @anica lekker pannekoeken! @hier schilderen is er niet meer van gekomen, heb ff lekker op bed gelegen, heb al drie dagen koppijn.. Heb voor Kids sosbandje besteld en die zijn binnen dus net ff geactiveerd en getest of ze ze afkrijgt en dat is haar niet gelukt
hier krijgt Joshua het helaas wel al af... maar gelukkig is hij wel al oud genoeg om te snappen dat hij hem niet zelf af mag doen heb wel een setje extra polsbandjes erbij gekocht... ik moet de bandjes ook uit elkaar kunnen houden... niet dat iemand collin vind en dan opbelt en ik te horen krijg dat thessa terecht is
Ja ik heb ook setje extra bandjes, voor als er een keer eentje beschadigd.. Heb ook zo'n hanger voor aan de jas, leek me ook wel handig..
ja en als het goed is zit er ook een sticker bij die je bijv. aan een helm of een rugzak ofzo kan bevestigen.. (is ontworpen om aan een skihelm te bevestigen)
dames! kom even snel zwaaien, gisteren niet meer aan die rommelkamer toegekomen want heb de hele middag bij een vriendin gezeten wat echt onwijs gezellig was en daarna met een andere vriendin nog lekker de stad ingeweest helemaal leuk dagje gehad en onwijs veel lol gehad nu even snel die kamer induiken want vanmiddag weer een rondje stad met een andere vriendin tot snel!
hey silver, je blijft maar de stad in gaan.. vind je het weer buiten zo lekker ofzo? veel plezier!!!!
Lekker rustig hier.. Silvertje weer aan t shoppen?! Shopbeest!! @hier aan het werk, druk druk druk zonder baas..
Eindelijk ff rust! Man is douche en naar bed Zit ik net op FB te verkondigen dat ik onder de 50 euro elke week boodschappen doe... Niet waar dus. Heb net alle bonnen gepakt en op geteld, vorige maand was ik 375,- euro kwijt, voor mijn wekelijks grote boodschappen ben is max 40 euro kwijt maar alles bij elkaar is het toch meer! Voor mezelf toch wat mee de broekriem aan trekken, besteed het geld liever aan het huis!