Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske hoop idd dat de antbiotica snel aanslaat hoor niet leuk als ze zo ziek zijn. al is ie nu weer aan het spelen, maar dat komt omdat ie een zetpil gehad heeft. hij zal straks wel weer instorten hij heeft ook maar een uurtje geslapen vanmiddag.

2. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ach wat zielig, beterschap!

sandraske, ja ehct super cute...zij heeft wel dik haar ook heh...heeft jouw man licht haar? jijzelf donker toch?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als de ab gewoon goed is dan gaat de koorts zakken na drie doseringen.. welke heb je amoxiciline?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze heeft niet echt dik haar wel heel veel haar, heb ik ook. Kapster heeft het nu wat uitgedund. Mijn man is blond, nouja zoveel haar heeft ie niet meer en er zitten een paar grijze tussen :D

5. fafje

fafje Niet meer actief

ja uitdunnen is wel een idee..maar mss laat ik het zo kort knippen dat het gewoon weer een kort hanekammetje is in het midden en de rest echt opgeknipt/opgeschoren desnoods...

zo kan het er weer ene hele tijd tegenaan, en is het niet erg als het onwijs groeit, wnat die komende lengtes dara kan ik nog wel wat mee...alleen nu hahaha het kan niet meer omhoog...soort van mislukt bloempottenkapseltje nu ...

en dat is al ruim een week zo...dan zou ik elke 5 wkn naar de kappe rmoeten gaan ter waarde van 13,75....noem me gierig, maar dat vind ik best een prijzig iets in zo'n frequentie! hihi

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff ja das veel geld steeds.. ik zit enorm te twijfelen om het lang te laten groeien bij rienke.maar lijkt me niet praktisch ze heeft een enorme hekel aan haren kammen etc..

Ik betaal niks voor rienke maarja betaal zelf wel iedere zes weken 25 euro..

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske die heb ik idd gekregen. straks om 23.00 de eerste, stond in de bijsluiter dat het handig is om het op vaste tijdstippen te doen, dus doe 7.00 15.00 en 23.00.

hij ligt nu inmiddels te slapen, niet gek want hij had ook maar 1 uur geslapen vanmiddag.

8. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

sandraske: succes met het stoppen met roken!!

elsie: och germ.... keelontsteking. Kan me voorstellen dat hij daar helemaal van in paniek raakt!

kapper: hier gaan de jongens 1x per 2,5 maand ongeveer naar de kapper (eigenlijk moeten ze vaker gaan hoor.. 1x per 6 weken ofzo).. ik betaal dan 9 euro per kind. vind ik ook best prijzig.. en dan ben ik nog blij dat Thessa haar haren wil laten groeien en dan maar 1x per half jaar ofzo haar punten laat bijknippen...

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @elsie bah! Beterschap je had hem best al wat kunnen geven, hier adviseerde de HA dat als ze zo ziek zijn dat je dan best een dubbele doses kan geven.

@kapper Lise is pas 1 keer geweest, mijn vader was vroeger kapper:D

@sandra lekker kort koppie!

Ik heb net een test gedaan!!! Heel vaag streepje! Dus ik wou een digitale clearbleu hebben. 4 supermarkten af geweest maar nergens! Morgen maar even halen.
    Voor mij is het wel duidelijk maar ik bevat het totaal nog niet! Helemaal omdat we voor Lise een jaar zijn bezig geweest en we nu niet precies op de goede dagen hebben geklust;)

We hebben trouwens van de week een vluggertje gehad! Dat hebben we in de 6 jaar dat we samen zijn nog nooit kunnen doen!

Net de honden gewassen dus ik kon de badkamer weer poetsen.... Had ik gisteren ook al gehaad;)

Graszoden net gelegd dus weer lekker druk.

Morgen komt Steef zijn moeder voor Lise kan ik even naar de Rova puin weg brengen.

Dames fijne avond!

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    WTF dit word een kerst kindje! Of een oud en nieuw kind!

Eerste dag van je laatste menstruatie: 20 maart 2012
    Een beetje vruchtbaar: 29 maart 2012
    Vruchtbaar: 30 maart 2012
    Erg vruchtbaar: 31 maart 2012
    Eisprong: 1 april 2012
    Innesteldag: 6 april 2012
    Vanaf hier kun je testen: 15 april 2012
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 23 december 2012

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ancia spannend! wist ik niet van die dubbele dosis, is me niks over verteld.

12. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

anica.. spannend!!! morgen maar even verder zoeken naar een cb ;)

13. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ja dat zei onze HA altijd, dan slaat de keur sneller aan, wel fijn als ze zo ziek zijn.

@laetitia thanks:D

14. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik vind een langer kapsel wel onwijs leuk bij mirza, maar ik wacht tot een jaar of 3...nu heeft ie er ehct "last "van..en idd niet praktisch...
    maar bij meisjes is het opzich niet zo erg, je kan er veel mee als het lang is...klein btj cremespoeling doet wonderen! staat haar wel ehct heel lief!

15. fafje

fafje Niet meer actief

anica, zooooo wat spannend zeg...moet je maar in mn album kijken naar mn testje 1 dag voor nod...voor mij heel duidelijk...voor mn man te vaag :p

@kapper, ja 13,75 per 5 wkn vind ik nog al wat ...en dan zit het de laatste week al niet ehct meer...
    Als ie wat ouder is en naar de kapper gaan "leuk"vindt dan doet mn vriendin het ..maar voor nu vind ik het leuk voor hem naar die speciale kinderkapper te gaan

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @anica spannend zeg! Succes met testen morgen..

@dubbele dosering, ik neem aan dat het over pcm gaat? Dat mag inderdaad, wij moeten rienke bij hoge koorts starten met een dubbele dosering pcm en bij het afboueen moeten we om de zes uur pcm geven, das ook te veel. Zolang je het niet te lang doet, kan het geen kwaad. Lange tijd wel want het is belastemd voor de nieren..

@kapper en haren lang haar is bij een meisje wel mooi staartjes, vlechtjes etc maar daar heeft ze nu het geduld nog niet om ervoor te blijven zitten en dit kapsel staat haar wel goed.

@hier last van tintelende vingers echt heel irritant, ik zal blij zijnals ik bij fysio/manueel therapeut ben geweest. Ik hoop dat ie meteen ff de boel wat "recht" zet..

17. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @fafje ja die van mij is nog duidelijker dan jou vage hihi ik weet het ook wel maar het dringt niet tot me door, vorige keer was het net zo, ben toen op aanraden van mijn buuf een CBtest gaan halen en het duurde 7 minuten tot de uitslag.... De langste 7 minuten van mijn leven!!! Buuf en ik stonden te springen bij de test Whaha heb zo weer het beeld voor me, zij wist het dus ook eerder dan steef hihi

Oeps had dit berichtje in het gtst topic geplaatst Whahahaha

18. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Nee over de antibiotica, idd PCM mag na 2 uur weer, toch?

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb sam vanmorgen om 7.30 een zetpil gegeven om 14.00 en om 18.30... op de verpakking staat dat ie het bij zijn leeftijd 2-3 x mag hebben dan zit ik nu toch aan de max?

20. fafje

fafje Niet meer actief

anica, nou meid GEFELICITEEERD dan heh!!!!!! jeeetje wauw!

Deel Deze Pagina