Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hoi!

elsie, nou hopeijk knapt ie snel op!

si;lver, hoe is het verder met jou!?

sandraske, ander sbij ikea kijken?

@hier, kleintje was 0715 wakker, wat een rotweer...regen regen regen...man heeft dubbele dienst...ik hoop dat we wel even de deur uit kunnen, al is het voor een wandeling..maar in dit weer wandelen? :p

heb via mp een mooi pakje van Lief! binnen...echt zo cute, turquoise met de tekst lief..in maat 46/48 genomen...want vind dat lief! best groot valt..en mirza verzoop de eerste dagen ehct og in 50....en dit wordt het eerste pakje van baby! :D

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ja, ik weet onderhand waarom ik naar Maastricht moest.... We gingen naar de ladies night in de bios in Maasmechelen. (Moest wel zelf rijden ivm gratis benzine :p).. eerst met mijn jongste zus gaan eten bij Reitz op de markt in Maastricht en daar gewacht tot mijn andere zusje eraan kwam. Toen met z'n allen de auto in en naar de bios. Daar waren we wat vroeg dus hebben we in de brasserie ernaast nog wat gedronken en daarna begon de ladies night. Was wel erg leuk... Er waren allemaal kraampjes met sieraden, tassen, make-up etc waar je dan een uurtje kon snuffelen en dingen kon kopen. Daarna was er, in de zaal zelf, een tombola waar een stuk of 10 prijzen werden uitgereikt en toen begon de film. We zijn naar "the Vow" geweest. Was een hele mooie (op feiten beruste) film! Kan hem echt aanraden. Was alleen errug laat thuis (half 2 vannacht).. dus zit hier een beetje als een zombie aan de laptop voordat mannetje hem mee neemt ;)... ohja, bij het naar buiten gaan hadden we ook een goodiebag meegekregen en in de pauze kon je, op inlevering van je toegangsticket, een glaasje wijn krijgen.

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje leuk zo eerste pakje he! vind lief ook een leuk merk.
    heb voor meisje een setje van kiezeltje via mp gekocht en een setje van chaos and order, krijg het vandaag binnen als het goed is.

4. fafje

fafje Niet meer actief

#3704 fafje, 19 apr 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2012
    ja eerst was ik er niet zo weg van, maar op mp zie ik veel meer soorten, dan in de winkels waar ik kom...

heb ook een heel leuk geel gestreept tshirtje in maat 50 met de tekst Macho gekocht hihi...echt zo cute!

wel goede kwaliteit, want mirza had ooit een joggingpakje met tekst Stoer ...en ehct vaak gewassen en ziet er nog heel goed uit...viel alleen wel groot..maat 62/68 dat vestje heeft ie nog aan gehad toen hij al tegen maat 80 liep!

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zie soms idd ook leukere dingen op mp dat in de winkels hangt.

zo voor sam een bumba knuffel gekocht:D en een nieuwe dvd van bumba:)

6. fafje

fafje Niet meer actief

àhh leuk!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje lief heeft inderdaad leuke dingen, voor jongens leuker dan voor meisjes..

Had ook een leuk setje gezien voor jongen in klein maatje maarja heb meisje natuurlijk. Hoop op een jongen bij mijn zus maarja dat duurt nog even voor we dat weten, pas als het geboren is :D

@elsie leuk! hier ook bumba fan..

Net naar fysio geweest, nou de "schade" is groter dan verwacht. Mijn hele bovenrug zit vast, hij heeft wel de wervels beetje recht gezet, mijn hand tintelt niet meer gelukkig..

8. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, oh nou gelukkig heeft het wel geholpen!! hoe ver is je zus nu?
    ja ik vind de tekst lief, aleen leuk als ze heel klein zijn, bij een jognen dan....daarna vind ik stoer en macho dus wel heel leuk!...
    En ach tshirtje voor 3 euro ex verzkosten en dan oxpakje was 4 euro..
    Dat vind ik koopjes!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik hou ook van die koopjes:D

sam gaat zo lekker naar bed als ie een broodje gaat eten, hij is best moe merk ik aan hem.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat zijn inderdaad koopjes!

Ze is nou 18 of 19 weken heel precies weet ik het niet. Ze is 17 september uitgerekend (3 dagen na mijn uitgerekende datum van rienke)..

Blijf het nog steeds lastig vinden, al die zwangeren.. Laatst op verjaardag bij mijn zus, vriendin van mijn zus is een week verder als wat ik nu zou zijn. Dat was echt heel moeiijk, heb wel gewoon met haar gepraat maar het onderwerp zwangerschap bewust vermeden (door ons allebei denk ik).

11. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja kan ik ehct begrijpen :(...en idd zolang je het kan vermijden en je zelf dat een fijn gevoel geeft moet je dat doen, en anders gewoon open en eerlijk zijn, dat je zulke gesprekken lieve niet voert...begrijpt je vriendin vast wel toch :)

Nou ik hoop dat het binnenkort wanneer julluie er weer voor gaan weer lekker zo snel raak is! want dat was toch wel heel bijzodner heh!

@hier, mirza net ook nog ff 2 broodjes op///die brneg ik zo ook naar bed...
    Zo grappig dat korte koppie, tis gelijk een ander kind hahaha

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja inderdaad blijft bijzonder. eerst zelf maar weer ven alles op de rit hebben en dan zien we wel...

Haha grappig is dat haartjes geknipt en gelijk een ander kind. Ik had hetzelfde en mijn schoonmoeder zei vanmorgen hetzelfde..

ik ga ook ff liggen, rienke ligt al bijna een uur..

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja ff rusten, ook goed voor je vastzittende rug...mss een idee om een nieuw of ander kussen aan te schaffen?

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zat ik ook al aan te denken, moet hem zoiezo een keer opvullen..

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam is aan de diaree van de antibiotica:(

weet niet wat het vandaag is maar meneertje is verschrikkelijk aan het testen en grenzen aan het zoeken:( hij slaapt sinds ie ziek is s'middag ook maar een uur of anderhalf uur...

16. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

@elsie: hier zijn de kids ook al heel de dag niet te harden hoor.... zullen we wat behang en plaksel kopen ;)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha, sam ligt nu lekker in bed! af en toe beetje jammeren maar dat laat ik gaan.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie ja das echt erg met die AB!

Doe mij ook beetje plak en een rolletje behang pffff..

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha ik dacht al dat ik de enige was;)

20. fafje

fafje Niet meer actief

@hier, nou vanmiddag wa shij snel in slaap om 1230...en wordt ie gewoon 1325 alweer klaar wakker!! noujaaaa...maargoed vandaag binnen gebleven...dus nogal saai ...mss daarom niet zo moe..hij ligt er net in!

elsie, beterschap! balen van de diarree, mss een extra banaan geven

sandraske, heb je nog kunnen slapen!

@all, succe smet behangen :D:D:D

Deel Deze Pagina