@fafje nope heb kwartiertje gelegen en toen zat er eentje op haar deur te bonzen.. Vanavond op tijd naar bed.. Rienke heeft afgelopen week ontdekt dat ze sleutels om kan draaien, nu heeft ze ook ontdekt dat de sleuter dan uit het slot kan.. Geen sleutels meer in het slot laten zitten dus..
Collin ligt onderhand al in bed (lag hij al van voor het avondeten maar mocht wel nog even naar onder om te eten uiteraard).... Joshua en Thessa liggen nu uitgeteld op de bank en moeten zometeen ook naar bed. Thessa haar vakantie begint nu dus ze mochten opblijven.. (was al beloofd )
sandraske, haha slimpie! laetitia, opblijven, haha ohh wat was dat fijn vroeger! @hier, mirza ligt dus al vanaf 1u, maar zit te treuzelen...hoorde hem kwartier geleden nog! nahja het zal wel ...
sandrasje, oh echt heerlijk zeg... nee nou goed ik heb het een btj verpest eigenmlijk.. overdag slaapt mirza niet meer als ik hem niet in slaap wieg...althans in mn armen houdt... En nu ik zwnager ben en de rust goed kan gebruiken en het dutje er echt in wil houden En ook nog es een fijnn dagritme wil houden, geef ik daar dus aan toe.. maar nooit savonds...maar dit betkeent soms wel dat het voor hem langer duurt zelf in slaap te vallen...ene x binnen een half uur andere 1,5 uur!.. Als ik het overdag niet doe...gaat ie dus ook makkelijk 2 uur liggen keten, en is dan uiteindelijk zo moe, dat is pas om 15u ofzo in slaap valt...tja...dat schiet nue hct ff niet op voor mij.. wel btj dom ...maarja...ik wete het anders ook ff niet...hij gaat overdag gewoon tegen zn slaap in vechten...maar moet wel zeggen, dat ie vaka wel echt direct toe geeft in mn armen...dus ben meestal met 15 min uit zn kamer
Goedemorgen dames: fafje: ja, vond het vroeger ook geweldig om op te mogen blijven.. en nu ben ik blij als ik naar bed mag Voor de rest: *zwaai* Zometeen aankleden, kids aankleden en dan de jongens naar mam brengen. Daar even iets eten/drinken en dan op naar het ziekenhuis! Over 2 uurtjes is het zover!!!! Tot later!!! Wat zou het een mop zijn als de gyn vandaag trouwens zegt wat het wordt en het dan precies anders is als de vk zei.... hihi...
goeiemorgen! @fafje sam lust helaas geen banaan. pff sam wilde gisteravond al niet slapen, uiteindelijk viel ie rond 21.00 in mijn armen in slaap heb hem op de bank gelegd en toen zo laten slapen tot het tijd was voor de medicijnen, toen kon ik hem zo in bed leggen. rond 1 uur werd ie wakker en krijsen!! pfff hij wilde gewoon niet meer in zijn bed liggen, hele tijd laten gaan en toen in het campingbed bij ons op de kamer, ook dat was krijsen! uiteindelijk heeft vriend hem in slaap gekregen. om 7 uur was ie alweer wakker.
elsie, zwaar nachtje dus heh ...rustgi aan vandaag laeitia, spannend meid, succes! @hier, 0730 waren we met zn alle wakker...tis zo klote weer..maar denk dat ik ons toch zo ga klaar maken...moet toch ff de deur uit voor frisse lucht
rustig aan maar idd... sam is erg aan de diaree door die medicijnen, is het verstandig om ORS te halen en hem geven? hij drinkt ook minder als normaal...
@fafje als hij zijn slaap maar krijgt overdag toch? ik had hetzelfde gedaan denk ik. @laetitia ik ben benieuwd, las dat je het geslacht geheim gaat houden?!? @elsie ik zou ors geven. Wij geven Rienke probiotica tijdens een AB-kuur
@sandraske ga het zo halen vind het minder drinken als normaal ook lastig... ik moet nu echt tegen hem zeggen dat ie moet drinken..
Goede morgen! Heerlijk weer is het hier, de zon schijnt en het is warm Maar we zullen vandaag veel in de auto en supermarkt te vinden zijn, bah! @elsie hè bah! Rot nacht! @fafje we schrijven wel veel in de zelfde topic's mee hihi @leatitia succes!
sandraske, ja als ik niet zwnager was, had ik gewoon doorgezet om hem smiddags zelf in slaap te laten vallen..maar vind het ook zo sneu als hij te weinig slaapt...anywayy elsie, ja idd mss wel verstandig om het erbij te geven... anica, haha tjaaa je moet wat heh ...ooooohh ik wil ook een autooooooooo uhh en niet geheel onbelangrijk EEN RIJBEWIJS!...voel me ehct een peuter ahhahaha
zo ORS in huis! heb ook maar peutergroeimelk gehaald, hij was ook wat afgevallen komt door de diaree en minder eten en drinken natuurlijk.... pff maak me dan wel zorgen hoor.
hai liefjes! @elsie, beterschap met sam nogmaals want had het op fb ook al gezegd @san, hoe is het nu met rienke? @faf, voel je je nog steeds goed? mooi buikje hoor,en als ie zijn slaap krijgt is het al gauw goed toch @laetitia, leuk dagje in maastricht dus succes bij de echo! @anica, alles oke? besef je het al een beetje? @hier, druk druk, huisje soppen etc elke dag een beetje voor volgende week want anders is het wel veel, onze beste vrienden blijven vanaf donderdag tot en met maandag slapen mega gezellig dus, vrijdag taart maken en zaterdag vieren we haar verjaardag, zondag komt 2e deel van visite en maandag bijkomen van alle drukte en kadootjes hebben er onwijs veel zin in dit weekend rustig aan dus maar volgend weekend groot feest
nou sam dronk wel peutergroeimelk gelukkig! zit er iniedergeval wat te drinken in, en zit ook wat meer in dan gewone melk natuurlijk. broodje wilde ie niet. nu slaapt ie, en straks nog even proberen of hij broodje wil eten, hij krijgt iniedergeval geen snoep vandaag. met vriend nog overgehad hoe hij sam in slaapt kreeg vannacht, hij bleef bij hem zitten en over zijn hoofdje aaien en toen viel hij in slaap, toen bleef ie nog even zitten en toen weer gaan slapen. dus komende nacht ook zo doen als ie wakker word.
hey dames, daar ben ik weer... we zijn weer terug thuis ... op fb houd ik het geslacht idd geheim omdat mijn ouders niet wilden weten wat het wordt. Maar Thessa heeft zich al versproken... ze kwam bij opa en oma naar binnen en het eerste wat ze tegen oma zei was: Oma ik heb de baby gezien en ik krijg een broertje!.. en toen schrok ze zelf zo erg dat ze zich had versproken dat ze helemaal begon te huilen... dus opa en oma weten het onderhand ook al.. maar we zijn er nog niet over uit of we het wereldkundig gaan maken... dus nog ff geheim houden verder was alles goed en hebben we onderhand de schildpadjes van mijn ouders al mee naar huis gekregen. Ze komen bij ons logeren omdat mijn ouders komende week op vakantie zijn...
@silver komt steeds meer het besef! @laetitia wat leuk gefeliciteerd! Hier een stress ochtend, sta bij de AH belt mijn vader dat oma een ongeluk had gehad, mijn oma dus. Ze belde mijn vader toen ze in de ambulance lag en hij wist verder niets. We hebben gisteren zijn auto opgehaald en hier in Zwolle neer gezet omdat hij niet meer APK waardig was. Hij had dus geen auto! Stress stress hij is met de trein naar Zwolle gekomen ik heb hem opgehaald en we zijn naar de SEH gereden. Er was een auto achteruit tegen haar aan gereden! Flinke wond op haar hiel! 10 bij 8 cm groot, flinke lap vlees eraf, keek zo op de pezen! Ze wisten niet of er verder iets beschadigt was, ze waren nog wel even bezig dus ik heb mijn vader bij haar auto afgezet.... Die had ze net geparkeerd en was 10 meter verwijderd van de kapper waar ze heen wou. Hij is weer naar haar gereden en ik ben naar huis gegaan en nu neemt hij zijn telefoon niet op grrrrr:x verder weet ik nog niet en hoop dat het mee valt. Het roken ging aardig goed, maar na het telefoontje van mijn vader heb ik er toch weer wat meer gerookt dan normaal :x:x:x We gaan weer verder met afbouwen. Vanavond moet ik werken van 9 tot 3 uur s nacht's, kan wel uitslapen tot 10 uur dan moet steef weg, zondag hebben we autorodeo, dus weer om 6 uur mijn bed uit, druk druk druk weekend! Dames fijn weekend, misschien kom ik nog even spieken!
@laetitia leuk nog een jongen! @silver met rienke allees prima, verkouden (wanneer niet?) maar wel doorgeslapen vannacht. @anica balen zeg van je oma, hopelijk knapt ze snel weer op! @elsie hoe is het sam? @fafje je ging toch binnenkort beginnen voor rijbewijs? @hier vanmorgen terug geweest naar huisarts, voel me beetje slapjes (al heel lang eigenlijk) en vaak duizelig. Bloeddruk aan de lage kant (105/60) en bloedgeprikt en moet wat gas terugnemen..
@sandraske net begon ie in eens flink te drinken had er ORS bij in zitten dus dat is prima plak ontbijtkoek gegeten. en 2 uurtjes geslapen. balen van je bloeddruk! @anica jeetje schrikken van je oma! hopelijk knapt ze snel op.