anica, schrikken van oma san, rustig aan meis! hier, avondje uit heb er zo'n zin in! tot snel meiden!
Anica: idd schrikken van je oma. Heb je al nieuws? Sandraske: Rustig aan doen he! Silver: veel plezier vanavond!! Elsie: fijn dat Sam alweer wat binnen heeft kunnen houden. hier: net klaar met eten en nu ff bankhangen. Heb weer last van harde buiken dus zal wel weer rustig aan gaan doen vanavond Tot morgen ofzo!
Pff ik had een gewonde duif in de tuin. Ik hoorde vanmiddag wel een bonk maar ik zag verder niks. Kom ik terug van KDV, zie ik dat mijn raam onder het bloed zit dus kijk rond in de tuin, zit er een duif onder de glijbaan. Kreeg m niet gevangen dus mijn schoonvader gebeld en die heeft hem gevangen en in doos gedaan en ik heb hem bij de dierenarts afgezet. Hij had ringetje aan dus zal een postduif zijn. Nouja eten koken is er bij in geschoten dus net maar even broodjes gehaald bij Delifrance. Vanavond naar verjaardag van zwager, Rienke blijft thuis bij de oppas
@oma het is gehecht, ze mag en niet op lopen... Onmogelijk voor haar, ze woont nog in een eengezinswoning! Dus mijn vader heeft boodschappen gedaan en zo veel mogelijk magnetron maaltijden. Ik ben mezelf flink in de makeup aan het zetten, nagels netjes, kleding en sieraden liggen klaar, op naar een avondje werken! Het is een bruiloft en dat moeten we er altijd spik en span uit zien! Luchtje op enz @silver veel plezier! @sandra arm beest, dan is hij er wel flink hard tegen aan gevolgen!
anica: beterschap met je oma en als ik fb mag geloven was het een leuk avondje! sandraske: fijn dat je (of iig je schoonvader) de vogel toch te pakken hebt gekregen en naar de dierenarts kon brengen! hier: gisteravond grote uitgaven gedaan.. *shoppingspree*... heb de jurken besteld voor de bruiloft van mijn zus (jurk voor thessa, mam, andere zus en voor mij, incl topjes en alles wat er nog bij moest), een maat-overhemd besteld voor mannetje, een mini cupcakemaker besteld (die vandaag al is binnengekomen en heel goed werkt!!!) en allemaal ingredienten enzo gekocht zodat ik voor de div. verjaardagen van de kids EN bij de geboorte van de baby genoeg zooi heb om cupcakes te maken om uit te delen... Nu hoeven we alleen nog maar de pakken voor de jongens te bestellen en de schoenen voor de kids en dan zijn we voor zover klaar.... Vandaag is ook de geboorteTENS binnen gekomen... heb hem al gebruikt ivm de bi en moet zeggen dat het wel verlichting geeft! Ben wel erg moe vandaag dus zal niet lang opblijven vanavond. Tot later!
@anica, wat voor werk doe je dan? catering? hoop dat het vandaag gezellig was en niet TE koud aan de foto's te zien op fb @laetitia, cupcakes zagen er lekker uit jammmmm @hier, dagje rustig aan doen, aankomende dagen tot donderdag druk bezig om huis van boven tot onder te soppen dus nu even niets, net lekker met alyss zitten bouwen met de playmobil en duplo en nu gezellig met zijn drietjes voor een filmpje
@silver horeca, vriendin van me zat omhoog met personeel vandaar, was super druk maar ook heerlijk werken. Hadden een bruiloft 185 man! Super gezellig Hier moe, btje buikpijn maar ook een super leuk dagje gehad.
Dames, Ik zal niet meer meeschrijven in dit topic om diverse redenen en "officieel" ben ik geen thuisblijfmama meer.. Het ga jullie allemaal goed en we zien elkaar vast nog wel in andere topics.. groetjes ikke
sandraske, zo jammer meid, zal je missen!! anica, beterschap voor je oma, leatitia, rustig aan doen en hopelijk helpt de geboortetens silver, veel pelzie rmet je vrienden, die blijven logeren toch!? @all ik ga even mn fb opschonen, niks persoonlijks ofzo, maar houdt liever zp en fb gescheiden! Ik ben ook niet ehct heel actief hier meer, sorry maar af en toe echt zo moe..lees wel mee..maar soms heb ik de fut en zin niet om te reageren *bloos* dont blaim me
@sandra en @fafje is er iets gebeurd? Tja het is hier idd niet meer zo druk als in het begin toen ik er bij kwam, jammer!
Nee hoor meiden ik bn er nog gewoon Maar vind t lullig als k t soms niet heb gevolgd en dan alleen een ego bericht kom plaatsen plus ik bn echt moe Silver, houdt t dan nog steeds niet op? Jammer! Fb, ik vind t prettiger op zp en fb gescheiden te houden...maar niets persoonlijks!!!!!!
hoi meiden!! leuk weekend gehad?? hier is het rustig, sam weer helemaal beter gelukkig. hij eet wel slecht de laatste tijd, vooral het avond eten, dus vriend en ik gister afgesproken dat ie tussendoor even geen koek krijgt, want hij loopt er ook om te zeuren, en dan niet gewoon gezond eten dus dat kan niet he. hij was door het ziek zijn en diaree ook een kilo afgevallen straks gezellig visite! fijne dag!
hey dames, sorry... ik heb het forum een beetje verwaarloosd de laatste week.... Tis hier ook erg druk ivm de meivakantie. Daarnaast heeft manlief deze week ook vakantie maar dan om de zolder verder af te breken en (daarna) op te bouwen. Vandaag is hij met mijn zus aan het sjouwen. Alle troep (op 1 zak na.. die is hij vergeten) is nu weg en nu hebben ze 2 plafondplaten al naar boven gebracht en is manlief m'n zusje weer naar huis toe brengen want ze moet vanavond nog werken. Dan gaat hij zijn vader ophalen om de 8 overige plafondplaten naar boven te sjouwen. Kids zijn weer naar de kapper geweest en de jongens hebben nu zelfs figuurtjes in hun haren.. (het is bij streepjes gebleven aangezien ze nog niet lang genoeg stil zitten.. hihi) En we hebben sinds vandaag tv van KPN dus de kids zijn de hele dag al aan het dansen op de studio 100 liedjes.. :-D vanavond weer gelukkig even me-time... na 3 weken kan ik dan eindelijk weer eens naar de zwangerfitcursus!! zie er wel tegenop om naartoe te gaan maar als ik eenmaal daar ben is het al helemaal goed en ben ik blij dat ik ben gegaan Tot later!!!