Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @elsie las dat je bent gestopt met je medicatie! Is dit de eerste dag? Zal idd niet makkelijk zijn succes!

@leatitia hoe voel je je?

@hier ik voel me helemaal niet zwanger hihi heel raar! Ben niet misselijk niets hopen dat dat zo blijft.

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

@elsie, sterkte met het stoppen van de meds

@anica, lekker toch geniet ervan zou ik zeggen :D

@hier, kleine meid jarig :D dus druk dagje, zo eerst de taart maken en laatste dingetjes doen morgen groot feest :)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@anica heb maandag de laatste keer medicijnen genomen, gister was echt niet fijn maar gaat nu al weer wat beter.

@silvermist gefeliciteerd!

4. fafje

fafje Niet meer actief

Silver, gefeliciteerd met dat schatje van je!! heel veel plezier!

5. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Silver: proficiat!!!!!
    Elsie: fijn dat het alweer iets beter gaat. Maar kan me voorstellen dat het in het begin niet fijn is zonder meds.
    Anica: super... houden zo en dan heb je een dijk van een zwangerschap ;)

hier: erg moe nog. Was gisteren erg laat geworden. Heb nog gekletst tot rond 10u en daarna moest ik nog eten gaan halen want we hadden laat geluncht dus had nog geen avondeten gehad. Uiteindelijk rond middernacht naar bed gegaan.
    Straks nog helemaal naar Den Bosch toe (of iig die kanten uit) om een bestelling op te halen. Had cupcake-zooi besteld voor de verjaardagen van de kids en ook alvast voor als beebje geboren wordt. Dus had manlief gezegd dat hij dat wel kon ophalen. Maar omdat hij deze week te druk is met de zolder moest ik dat dan maar doen... ach ja... het zij zo ;)... Ook al bericht gehad van mijn jurk dat ze nu al klaar is met het maken van de jurken en nu met de topjes en de lange mouwen gaat beginnen, dus binnen een week wordt alles opgestuurd. En dan zou het nog tot 10 werkdagen kunnen duren voordat het aan komt... vind het zo spannend... hihi

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi dames! Hier alles goed. Druk zo met de kleine en Luca. Wennen aan t nieuwe ritme.
    Elsie: succes met stoppen! Ik vond het erg heftig om af te bouwen.
    Anica gefeliciteerd! Leuk hoor zwanger!
    Fafje. Het gaat hard, nog maar we paar weekjes! Ben je er al helemaal klaar voor?

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

gefeliciteerd met je meisje!

Ik lees zo af en toe hier, niet echt zin en tijd om te reagereren solly..

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa het is idd even heftig, maar vandaag gaat het al beter als gister, dus ik heb hoop dat het iedere dag een beetje beter gaat.

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Het spreek woordelijk 3 stappen voor uit 1 achter uit, of was het 5 haha weet niet meer!

Hier een verschrikkelijk schimmelinfectie, stond vanmorgen op en voelde het kapot scheuren even overleg met de apotheek gehad en ik mag mijn medicatie gelukkig gewoon slikken op het einde van het gesprek vroeg hij of ik als eerder zwanger ben geweest dan kon hij kijken of ik ze toen ook gewoon heb gehad, en ja toen heb ik ze ook opgehaald uit waarschijnlijk ook geslikt hihi wist ik helemaal niet meer.

Morgen over naar de bouwmaat (groot handel) kijken of ze daar planken van 4 meter hebben voor de tuin en dan kan ik verder, Max heeft net mijn sla al vertrapt:(

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik moet even gillen aaaaaaaaaaaah ik heb zo'n zin in WIJN!!!! Zo dat is er ook weer uit maar werkt niet:x nog steeds zin!

11. silvermist

@anica, dat is dan weer een voordeel dat ik niet zwanger ben :D heerlijk aan de wijn gezeten gisteren en vandaag, volgende week mijn ei als het goed is dus gaan weer druk klussen

@all, thanks voor de felicitaties :D

12. silvermist

iedereen een fijne Koninginnedag gehad? :)

13. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Yep, we hebben een stukje gefietst en zijn daarna naar een speeltuintje hier in de buurt geweest. 's avonds voor de kids macaroni gemaakt en zelf kapsalon thuis laten bezorgen... :D

vandaag erg moe dus geen puf om te reageren. Wel bij vk geweest en alles was weer goed!!! :D

14. silvermist

fijn dat alles weer goed was bij de vk!

anica, hoe voel jij je? hoeveel weken ben je nu?

hier, nog 4 dagen tot eisprong :D

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Voel me met vlagen misselijk dus niets te klagen! Alles beter dan 9,5 maand misselijk:D

De 10de kan je test toch?

16. silvermist

fijn dat je niet zo veel last van misselijkheid hebt, nee rond de 10e eisprong ;) ik zei 4 dagen maar klopt niet helemaal cyclus is langer bij mij ;)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist spannend hoor!

heb net topic in de lounge geopent!

18. silvermist

was ik ook weer eisprong komt dichterbij dus druk aan het klussen :D nod 24 mei dus hopelijk dan een posi testje :) weinig zp tijd helaas maar zie dat het sowieso rustig is hier ;)

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist spannend hoor!!

jammer dat het hier zo stil is, vond het altijd gezellig!

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi hier ook alles goed. Lees nog altijd mee, maar is idd erg rustig. Vond t ook altijd erg gezellig. Hier best druk met de 2 kinderen. Wel ff wennen.

Groetjes!

Deel Deze Pagina