Hier verder weinig nieuws, ben aant werk! Rienke slecht geslapen, was om half drie wakker en ze had echt dorst/honger, Ze had ook slecht gegeten en gedronken gisteren. Denk dat we voor het naar bed gaan maar een fles gaan geven maar weet niet zo goed wat. Zuivel krijgt ze al voldoende overdag. Ze zijn bij ons thuis voor de weg aan het opengraven omdat er een gaslekkage zit. Lek zit precies op de aansluiting van de hoofdleiding naar ons huis. Ze gingen proberen te repareren maar als dat niet lukt dan moet de hele leiding tot aan de meter binnen vervangen worden. Pff dat betekend dus vloer eruit etc.. Dus ik zit heel hard te duimen dat dat niet nodig is!
sandraske, oh nee hoop het niet voor jullie, lekker dan!!! hmmm jeetje dat rienke ehct ngo wakker wordt heh door de honger/dorst... tja wat kun je geven...ik geef sowieso bij het ritueel van bumba kijken altijd water en soms thee....weliswaar geen hele fles..maar wel zodat ie genoeg gedornken heeft... en overdag als ie slecht dirnkt, kirjg ti evan mij gewoon iets waardoor ie sowieso gaat dirnken, dus diksap of aangelengd sap oid terouwens gebruik je nu nog babydoekjes tijdens verschonen, zat te denken, mss gewoon thusi met alleen water en hydro afdeppen.. tegen mij zzeiden ze altijd, dat ik "te schoon" was....dus mn natuurlijk zuurtegraad ofzo kapot maakte, door te schoon op mezelf te zijn...en dat daardoor die bacterie gelijk infecteerd....ofoziets!!!
@ fafje s avonds en s morgens doen we altijd wassen en dan antischimmelzalf dus dan gebruik ik geen doekjes.. als ze geplast heeft overdag gebruik ik allang een doekjes weer eigenlijk, meestal dep ik gewoon droog met een hydro en desnoods eerst afspoelen met een washandje.. Kan misschien thee nog proberen maar die kauwgomballenthee vind ze niet lekker dus.misschien smaakjesthee proberen.. Gewoon water drinkt ze haast niet sinds het ziekenhuis.. ze heeft toen echt zoete ranja gehad omdat ze moest drinken. We zijn de roosvicee weer aan t afbouwen maar valt niet mee!
even snel... proficiat Palmie!!!! hier: manlief is de hele dag thuis dus ik "hoef" vandaag niks. Kan ik ff lekker uitzieken. Moet alleen straks koken maar ik ga stamppot maken met rookworst voor de kids en voor ons een gevulde varkensrollade...
tja lastig heh ....mirza lust : van de infusion herbal(liptonice) marokkaanse munt thee, turkse appel, tahiti thee, kasmir thee Van welness pickwick de zwarte bessen thee verder, sterrenmunt, sinasappel, kersen etc (wie weet lust je hier ook wat van en kun je het es uitproberen) En hier wordt het nog beter gedronken als het afgekoeld is of koud! mirza wilt eigenlijk altijd wle een slokje van wat ik drink, dus zo "lok" ik em wel es als ie wat moet drinken...en heb ook altijd plastic rietjes....vind ie ehct geweldig...maakt het net wat interessanter... diksap idd doe ik ooke hct super wienig, ik vind dat diksap sowieso niet zooo mierzoet is zoals vele beweren...ik bedoel als je gewoon weinig doet is het gewoon water met een smaakje, lekker maar niet per se super zoet...vind ik hoor...
hoi!! @sandraske jeetje nou ik duim voor jullie dat niet de hele vloer eruit hoeft! @fafje ik gebruik billendoekjes als ie gepoept heeft en verder niet eigenlijk, s'avonds gaat ie gelijk in bad. maar net toen ik thuis kwam van zwemmen zat ie helemaal onder de poep dus alles uit en gelijk onder de douche en schoonmaken met een washandje.
Ik moet toch naar de supermarkt dus zal eens kijken naar de theesmaken. Wij drinken zelf nooit thee eigenlijk.. Diksap raakte Rienke van aan de schijterij dus ik heb nu roosvicee en dat gaat wel goed. Ik doe er gewoon steeds minder in maarja soms pikt ze het en soms niet. Maar in het zh kreeg ze dus gewone ranja, ja dat fietst er wil in natuurlijk.. Tis zoiezo een beetje zoeken met wat ze wel en niet lust qua smaak. Citrusvruchten vind ze echt niet lekker bijv., aardbei roosvicee weer wel. Nou de gasleiding moet toch vervangen worden maar ze slijpen de oude af en leggen dan een nieuwe buiten het huis om, dan hoeft alleen maar buiten het straatwerk eruit en in de bijkeuken moeten ze dan wel boren maar das een klein stukje dus niet zo erg. Alleen de meter moet dan wel verlegd worden en dat moesten ze weer aanvragen.. Als ze de meter niet mogen verleggen dan moeten ze een leiding onder het huis doorschieten maar dat durfde hij eigenlijk niet aan. Ons huis is drie keer uitgebouwd (en oud) dus hij zegt het risico dat we iets raken is heel groot (bijv riolering) en dan moet alsnog alles open..
sandraske, oh god hoop het niet zeg, wat een ellende dan....jeetje!!!! ja hier dus juist citrusvruchten...ja gewone ranja heeft mirza 1x gedronken bij zo'n ballorig...maarja hij dirntk alles wel opzich mss vindt rienke thee met een lekkere scheut melk wel lekker!? (ach dnek maar mee heh ) @hier, mirza kon de slaap niet vatten, is de 2e x overdag..hij wordt dan als ie al in bd ligt steeds zo jengelig en roepen, en best wel verdiretig jengelen.. dat ik hem er ehct even uit moet pakken...nou 3e x dat ik er heen ging...en ik twijfelde ana mezelf van huh of is hij gewoon niet moe....maar mn gevoel gaf juist aan dat ie ehct moe was... en ja hoor 2x land van je ogen dicht gezongen, en werkelijk knock out in mn armen! kon em zo wegleggen.... Vindt het dan zo sneu, hij had dan ff gewoon wat behoefte aan (mijn) warmte, knuffel oid....dnek ikd an maar....wnat normaal is het geen probleem..en ligt ie soms ook dd te spelen en brabbelen en gaat ie zelf spelen...nhajaaa hij had het dus blijkbaar ff nodig... hij slaapt nu 2,5 uur...ben beniuwd
Fafje: gefeliciteerd, de 12 weken voorbij! Palmie: ook gefeliciteerd!! Sandraske: wat vervelend van die gasleiding. Zit je ook niet op te wachten. En die ranja: Bah! Ik snap dat in t ziekenhuis je kindje wel moet drinken, maar jammer dat ze dan ranja nemen.. Luca lustte dat trouwens niet eens toen hij een was. Hij Dronk liever water.. Wij hebben weer gezwommen en naar de verloskundige geweest, alles was weer goed, ondanks mijn kleine buikje, wel een prima grootte van baarmoeder, dus jee! Enhet hartje weer gehoord!!
@sannaa fijn dat alles goed was bij de vk! wij hebben ook weer gezwommen vandaag en vandaag werden er onderwaterfoto's gemaakt! erg leuk, 21 november kan ik de foto bekijken en kopen.
sanna, hoeveel schelen wij nou precies ??? heerlijk heh om dat hartje te horen!! elsie, goh wat leukd at ze dat doen zeg! lijtk me heel leuk! @hier, nou ik ga die kleine zo naar bed doen, hij is al helemaal fris en omgekleed... Morgen ochtend om 10u hebben we de shoot...pfff helemaal naar de stad zo vroeg hihi...maarja heb het zelf zo gedaan...dan is hij tenminste lekekr actief en wakker! ze belde vandag om te zgegen lekker felle kleuren, dus heb zn blousje van zn verjaardag om aan te doen... ik weet namelijk nioet of ik daar ehct wat ga bestellen....vind het eigenlijk best duur ...maarja krijg wel 1 gratis foto
@fafje: lijkt me idd een leuk idee, tot je er opeens naartoe moet! Haha! ik ben vandaag 20 weken zwanger precies, dus we schelen 7 weken en 5 dagen? Klopt dat? haha rekenen is niet mijn sterkste kant.
Sanna, oh leukk haha ja van mij dus ook niet Sandraske, ja duur heh maar gped eerst maar zien of ze lukken Nou man gaat mee, scheelt mij even een openbaar vervoer ritje
Wij hebben ze ook gekocht, niet allemaal hoor.. Dat deed die vrouw voor mij wel, die moest 165 euro afrekenen..
belachelijk toch?! ik ga lekker op tijd naar bed vandaag, beetje voorslapen voor het weekend en we hebben natuurlijk veel "geklust" de laatste dagen