Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

hahaha spannend sandraske! duimmmmmennn....

(ja ehct duur, a4 is minimaal 28 euro...en vanaf daar gaat het...) dus jaaaa....ff afwachten allemaal...nu heeft het me alleen 5 euro gekost!)

@hier ik ga de bank op! hoooooii

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

@Fafje: waar ga je foto's laten maken?

nog steeds beroerd dus duik ook zo weer het bedje in... hoop zo dat ik me morgen al beter voel en vrijdag kan gaan... pffff.... truste!

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    nou uitslag van Rienke's urine is bekend, zie facebook anders moet ik het weer allemaal gaan typen!:p:p

Ik ga zo ff trug naar bed,, was vannacht weer ellende hier...

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske las het verhaal! hoop dat het snel beter gaat met rienke.

5. fafje

fafje Niet meer actief

leatitia, en hoe voel je je, was bij photo bell studio in de v&

sandraske, goh....ja moeder gevoel heh...ik zweer het daar moeten ze es op vertrouwens...nougoed...er is nu eidnelijk duidelijkheid...hopen at het gewoon aanslaat en dat ze dan ff kan herstellen van al die ellende! ah gossie, heb zo te doen met het meissie...met jou ook natuurlijk, is nie niks..van hot naar her

@hier, shoot ging ehct zooo goed...wat leuk zeg..ik voel nu al dat ik me straks niet kan bedwingen, man wa smee...dus ook maar gelijk een gezinsfoto laten maken...dat wordt lastig kiezen straks...zegt ze jaaa het beste pakket is normaal 225 euro.. ( slik)...maar nu maar 195 ( goh wat een korting :p)
    Nougoed we zien het wle over 2 weken..

daarna langs 2 opa's van mirza gegaan, op hun werk bakkie gedaan...en daarna naar huis, mizra was doodop 13u in slaap...en ik ook...waren beide 1515u wakker :D

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje hopelijk mooie foto's!!

@hier we moeten noodgedwongen weer een papfles gaan geven om 23 uur... De antibiotica moet namelijk 4x per dag, tijdens het eten en zo veel mogelijk verspreid over de dag.

Ik ga zo mijn tas verder inpakken en lekker uitgebreid in de douche. Morgenvroeg nog ff werken en dan 's middags word ik opgehaald voor het "vrouwen"weekend!! Ik vind het doodeng om weg te gaan maar ik moet er een keer doorheen en ze is gewoon bij papa, behalve zaterdag overdag dan is ze bij mijn schoonzus en morgen natuurlijk op kdv een hele dag.

7. fafje

fafje Niet meer actief

Ah wat ontzettend gezellig en idd spannend/eng tegelijk..maar wat je zegt, ooit er ff doorheen...bij mij is het erger ( vind ik) omdat papa hier best weinig doet qua verzorging enz...ook nooit naar bed brengen...
    En leuk bij je schoonzus gign het vorige x ook harstikke goe dheh!
    Super veel plezier...uiteindelijk komt het toch altijd goe dmet die kids!

En tja dan maar weer fles savonds, mss dat je het zuivel overdag dan wat kan verminderen!

@hier, shoot was ehct onwisj leuk, hij deed het supergoed..en die vrouw was heel enthousiast ( logisch haha)...allerlei leuke foto's gemaakt...en ook met ons erbij ens...pfff gaat ng moeilijkw orden iets te kiezen..

zegt ze..jaaa normaal is het beste pakket 225 euro..maar nu 195 :)$ goh wat een korting :p:p:p)

over 2 weken kijken dan maar....al dnek ik dat ik wel probeer onder de 100 euro te blijven, maarja andere kant...tis eenmalig...of in elke geval zelden dat je zoiets doet...en als ze ehct heeel leuk zijn..zou ik het wel jammer vinden om het niet te doen...nahja..afwahcten maar

Verder vanmiddag 13u kleien gelijk op bed en ik ook :D...tot 15.15u@ en hij lgit er nu ook net in! heeft super goed gegeten, bami met kip...morgenochtend komt mn vriendin die ook zwnager is, inmiddels 23 wkn...en haar dochtertje van 17 mnd!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske zeker spannend!! misschien slaapt rienke wat langer als ze om 23.00 een papfles krijgt?

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie ik hoop het!

@fafje ik moet ook een briefje schrijven voor manlief! ;) Ga haar overdag minder melk geven.. 's morgens maar thee ofzo..

10. fafje

fafje Niet meer actief

hoop dat het werkt allemaal hoor, wat een gedoe..wel even voor jou fijn...ff je gedachtes voor jezelf met die meiden/vrouwen

(ondertussne al bijgelegd met die ene vriendin, gaat ze nog wel eme?)

11. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: Nou was je gevoel toch goed, Jammer maar helaas. Hopelijk werkte deze AB gewoon en is het wel doorbijten komende tijd, maar als ze er nu maar vanaf is dan!
    probeer maar te genieten dit weekend, met je vriendinnen en inderdaad wilde ik ook al vragen naar die vriendin!
    @fafje: wat leuk die foto-shoot. ben benieuwd naar de foto's!

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Ja ze gaat mee.. Tis alweer bekoeld gelukkig.. ;)

Ik hoop het ook dat het allemaal helpt, ga er wel vanuit dit is echt specifieke AB. Hij ruikt echt ontzettend smerig maar Rienke slurpt hem zo naar binnen. :D

13. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @sandraske: oh! Het scheelt wel dat Rienke hem zo opslurpt, dat had ik nooit verwacht! Misschien omdat ze weet dat ze er beter van wordt! Dat is wel even fijn!

14. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd, gelukkgi vind ze het lekker...heb je dara ook ff geen gedoe om...hopelijk die preventieve kuur net zo lekker...wnatd at moet 6 weken, dat is wel behooorlijk lang..maargoed si dan ooke hct nodig

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja het viel mij ook mee eigenlijk, in het begin moesten we haar echt in de houtgreep houden. Maar nu doet ze haar mond al open als het spuitje ziet :D

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou klaar met werken..

Nu verder mijn tas inpakken en om 14 uur word ik opgehaald! Lekker weekendje geen zorgen.. (alhoewel ik mijn twee mupkes wel zal missen)

Fijn weekend allemaal!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!!

@sandraske veel plezier! en logisch dat je rienke en je man zal missen.

hier vanmorgen visite gehad en nu is sam bij oma dus even lekker rust:D

18. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

even een korte update van gisteren (ben nog errug moe ;) en mannetje moet zo weer gaan dus alleen maar even snel)
    Thessa vond het helemaal super... ze heeft een geweldige dag gehad! (de 1e foto staat al op facebook... aangezien ik deze keer lekker ouderwets een wegwerpcamera heb moeten gebruiken zullen de andere foto's een beetje later komen)... Het feit dat ze alleen met mama een hele dag leuke dingen ging doen vond ze al geweldig maar die hele beleving met meet&greet en musical enzo vond ze natuurlijk ook super. We zaten op de 3e rij, direct rechts van het middenpad dus we hadden ook een heel goed uitzicht op het podium. In het begin vond Thessa het wel een beetje eng (harde geluiden en schrikeffecten enzo) maar na een tijdje ging het al beter.

Ik ga nu ff verder! Groetekes!

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @laetitia klinkt helemaal goed! Als een echte mooie mama-dochter dag!
    @sandraske: veel plezier!

Wij hebben gisteren sintmaarten gelopen en gaan zo naar sinterklaas..

20. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

leatitia, oh wat leuk dat jullei zo genoten hebben!

sanna, veel plezier leuk!

@hier, zo wij zijn al naar buiten geweest, mirza ligt net op bed, ik sluit ook even mn ogen denk ik...pff ben moe!

Deel Deze Pagina