Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa veel plezier bij sinterklaas! wij gaan morgen.

@fafje slaap lekker!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo we zijn weer thuis! Nouja twee van ons zijn er nog maar de rest moet morgen werken en ik wilde ook gewoon graag naar huis ;)

Was echt een topweekend, onwijs gelachen om niks en verder weinig gedaan eigenlijk..

3. fafje

fafje Niet meer actief

zag op fb dat jullei leuke digen hebben gedaan! heerlijk genoten ff dus!

hoe heeft rienke het gehad?!

@hier, voor het eerst bij mac gegeten met die kleine...kipnuggets en wat frietjes...maar hij vond het echt een feest daarbinnen, steeds gillen en blijheid en met zn ballon...en met zn happymeal presentje spelen..ehct lief hoor...Het was superdruk en kinderen waren dara ehct heel druk en aan het gillen en hard praten, maar hij vond het geweldig..

Dit was ehct een uitzondering...omdat we stiefzoon naar huis brachten...maar hier maken we ehct geen gewoonte van! wij hebben hie rook een mac, en als ik het eet. ligt de kleine op bed!
    Maar hij heeft deze week echt ZO goed gegeten...ik dacht ach voor 1 xtje!

verder krijgt ie donderdag zn prikjes...

ervaringen met die 14 mnd prik?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja was gezellig, was weer ouderwets als een stelletje mafkezen bij elkaar..

In de bar dachten ze dat wij een groep vrijgezellen waren. Nou nee allemaal braaf getrouwd en moeder :D

Keertje Mac moet kunnen toch?

Ik moet dinsdag naar CB, de prikken gaat ze niet krijgen. Kinderarts zei het mag wel maar het is beter om ff niet te doen.

5. fafje

fafje Niet meer actief

oh super leuk zo'n uitje! kon je wel gebruiken dnek ik heh!

ik zie er echt tegenop ie prikjes....nu hij ouder is ...beseft hij zoveel mee.r..lijtk me echt vreseijk...die prikjes hiervoor, had ie amper door..maar hoorde dat deze behoorlijk pijn kunnen doen...BKR...

6. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

prikjes: hier nooit last mee gehad. Bij de 1e is het meestal huilen van de schrik (en als hij dan de 2e ziet aankomen blijft hij uiteraard huilen) maar nadat de prikjes gezet zijn en mama hem een beetje heeft getroost is het allemaal weer over. (Zeker als mama bij het aankleden een lange vinger of een biscuitje tevoorschijn tovert ;) )... maar zo is het bij alle 3 gegaan hoor. Nog nooit problemen gehad (zelfs niet bij de prik van 3jr9mnd) Een kinderhand is snel gevuld he ;)

Verder: veel te doen... hele weekend moeten bijkomen van afgelopen vrijdag dus het huis is een puinzooi. Tot later!

7. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen

onze verwarming deed het niet gister ehct balen, mizra werd 0530 wakker van de kou

ben ik bij em gaan liggen en extra deken over hem heen...tot dat ie me weg duwde en blijkbaar warm genoeg had...

beide geslapen tot 0845 want toen was het bloedheet :D (verwarming dee dhet ineend weer)

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

gistermiddag sinterklaas gekeken met sam en mijn moeder! sam pepernootjes gehad:) daarna heb ik sam bij mijn ouders gelaten en ben ik uit eten geweest met vriend en zijn vader&vriendin, lekker gegeten! sam heb ik vanmorgen weer opgehaald.

hij is weer erg verkouden, maar wel vrolijk gelukkig! hij kan echt al best goed lopen, en hij gaat nu zelf ook weer staan. hij wandeld de hele dag het huis door:D buiten wil ie ook lopen, maar luisteren doet ie echt niet, zat te denken aan zo'n tuigje, maar weet nou niet of ik het zielig vind.... wat vinden jullie? vind het iniedergeval wel veilig.

@sandrakse mooi dat je een fijn weekend hebt gehad!

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Halloooooooo!

Hier ook naar sinterklaas geweest zaterdag en Chloé vond het erg leuk vooral de zwarte pieten:D
    Verder weinig nieuwtjes hier.

Fafje, heb je het nog warm?:p

Elsie, misschien ff goed oefenen met Sam, doen we hier ook en Chloé begint steeds beter te luisteren en gaat niet meer alle kanten op!

Sandraske, hoest met Rienke nu?

10. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ik ben geen voorstander van een tuigje..

tis een fase wara je door heen moet....het is nu allemala nieuw en ontdekken

je kan beter paar x per dag om het oefenen met hem naar buiten en hem dan de tijd geven overal lekker te kijken..

netals dingne van de grond oprapen...tis eventjes..als eenmaal de lol er van af is, houdt het op...

met de tijd luistert ie beter...en kan je ehct vragen ga je met mama mee...end na komt ie wle..

Bij Mirza duurde het ongeveer 1 mnd dat het wat lastig was...nou is hij nog steeds een wegloper...maarja kwestie van consequent blijven...tuigje lost niets op zegmaar...

11. fafje

fafje Niet meer actief

Nou ik baal!

wnat heb service van verwarming gebeld...moest bellen als ie het weer niet deed, en dat was zo..nu mag ik niet meer aan de verwarming of het water zitten!! en kan ik de deur niet uit...wnat het kan wle tot in de vooravond duren voordat ze er zijn...grrrr

en ik ben nog niet gedouchttttt

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje das balen zeg geen verwarming!

@palmie Met Rienke gaat het eigenlijk supergoed! Vanmorgen was super super supervrolijk en weer een hele nacht doorgeslapen. De AB slaat gelukkig aan dus..

Vanmorgen al naar de markt geweest en boodschappen gedaan. Net nog even naar de speelgoedwinkel geweest. Had een doos duplo gekocht voor Rienke maar die doos was al open geweest (had ik ook niet gezien) en er miste een paar poppetjes uit. Dus uilen, hebben ze diezelfde doos niet meer, nu hebben we maar een pop en poppenbuggy met maxicosi echt zo grappig..

Mijn man is vrij maar die ligt ff op bed, Rienke slaapt ook bijna dus ik ga ook maar ff liggen!

13. fafje

fafje Niet meer actief

ah wat schattig ene poppenwagen!

mirza vind ineens duplo ook interessant laatste dagen...

Hij lijkt wel depressief! haha..vandaag echt huilen om niks..en dan ehct zielig heh...gewoon btj schreeuwerig en ineens hele rode ogen.

Komt ie naar me toe geeft me een auto en loopt huilend weg haahahah

wat een bui...ben benieuwd als ie zo wakker wordt

Ohja en ik denkd at ik een meid krijg hoor..ik ben gewoon nog steeeeds misselijk, dit ha dik ehct niet bij Mirza!

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha wie weet is het inderdaad een meid!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat zou leuk zijn een meid! willen jullie het van te voren weten?

hier is sam erg verkouden, wel gewoon vrolijk gelukkig:)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Volgens mij zijn alle kindjes verkouden :D hier ook eentje met dikke snottebellen!

17. fafje

fafje Niet meer actief

nou mirza had van de week 2 dgn een snotneus haha heel raar...is nu weer helemaal snotvrij...niest wel af en toe!

jeeh de kachel is gemaakt...had mirzas bed wel lekker met een kruik voor verwarmd...die man kwam pas 2030!

zo heb lekekr een berg strijkgoed wegegwerkt...kga nu ff op de bank, ben kapot

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Fijn dat je weer verwarming hebt! Das echt klote geen verwarming!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op de tweede bladzijde, rustig hier!!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou zeker rustig hier!!

Deel Deze Pagina