Hoihoi! Daar ben ik ook weer eens. Fijn dat je verwarming het weer doet, fafje! @sandraske: Goed dat het met Rienke beter gaat. Dat is fijN! @verkouden: luca was vorige week ziek, mijn man dit weekend en nu...Ikke!!! Echt vervelend. Halve nacht wakker gelegen en zo. Helemaal gaar, maar dinsdags ga ik elke keer schilderen bij mijn ouders, dus wilde er toch heen, was wel een lekker relax dagje. Luca was erg druk, maar opa en oma mochten hem nu amuseren.
@sannaa mooi hoor!! ik heb me ingeschreven als gastouder en vrijdag komt er iemand langs voor een intakegesprek! spannend, moet wel kinderehbo gaan halen.
wow elsie: dat is een grote stap. Kinderehbo vond ik niet moeilijk,maar ik heb wel ook al ehbo gedaan vroeger. Goed hoor! Ook wel spannend!
spannend is het zeker! maar het lijkt me erg leuk om te doen, en zo kan ik ook gewoon thuis zijn voor sam sam gaat wel vanaf september 2012 naar de psz.
@sanna mooi! wel minder dat je ziek bent.. beterschap! @elsie leuk zeg gastouder, hoef je verder geen andere diploma's te halen? @hier Rienke lekker op bed, was echt moe..
@sandraske normaal moet je een opleiding doen maar ik heb al een verzorgende opleiding dus ik hoef niet, alleen dus kinder ehbo en dan mag ik beginnen
zeker leuk! heb er ook zin in! heb me al ingeschreven voor de ehbo cursus en vrijdag dus intakegesprek hier thuis, dus ben vandaag al begonnen met opruimen en schoonmaken haha moet er wel netjes uit zien. ook speelgoed uit gezocht, het echte baby in een bak gedaan en in de kast gezet. en in de keuken een kast opnieuw in gedeeld.
Ow dat scheelt inderdaad een hoop! Onze buurvrouw is ook gastouder maar die moest een mbo-opleiding gaan doen..
elsie, leuk en spannend joh! sanna, heh bah beterschap! idd dan toch lekker om je relaxe schilderdagje te nemen..mooi schilderij! @hier, wa sal 1015 de deur uit! id kaart laten verlengen, boodschappen gedaan... Broodje haring gegeten en kibbeling met die kleine En toen relaxed thuis bezig geweest, kwma mn vader eten..pasta met gorgonzola gemakat, lekekr makkelijk en daarna naar mn viendinnetje gegaan, ben weer geknipt ...heerlijk een nieuw kapsel..geowon lekke rin lagen!
goeiemorgen! sam weer lekker geslapen ookal is ie erg verkouden, 7 uur was ie wakker. we gaan zo weer lekker zwemmen en vandaag is het afzwemmen en dan vanaf volgende week gaan we naar de volgende groep. dan moeten ze iets meer zelf doen en daar is sam nu wel aan toe. krijgt ie vandaag zijn eerste diploma fijne dag!
elsie, oh wat leuk, veel plezier! @hier, 4e x op een rij dat meneer sochtend sis doorgelekt!!! echt balen.. had gister de luier omgedraaid, maar helpt geen meter.. het is duidelijk dat hij omhoog plast, luier is helemaal niet overvol...maar wel heel zn lichaam is aan de linkerkant nat! grotere maat kopen maar heh!?
@fafje ik heb toevallig rienke ook een maat 5 aangedaan vannacht, de plakkers zitten bijna over elkaar anders istie veel te groot.. Vannacht ging het goed, niet doorgelekt in ieder geval.
ja dan ga ik het gewoon proberen...ooit heeft ie toch wel maat 5 ja nu zijn die plakstrips al tegen elkaar aan...zn middeltje is wat afgevallen naar mijn idee...hij schiet nu meer de lengte in en als dit nie helpt, ga ik wer pampers proberen voor de nacht
ik heb sam maat 5 aan, gaat prima ook overdag. zijn nog wel een beetje groot maar het gaat hier best. nou sam heeft nu diploma 1! nu mag ie dus naar de peutergroep volgende week, dan is het zwemmen om 9 uur al.