Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ga hem zeker inlijsten:D

sam ligt in bed maar hij ligt nog geluid te maken terwijl ie echt wel moe is van het zwemmen.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met het behalen van Sam's diploma ;)

Rienke zit nu in de fase dat ze haar kleren uit wil trekken, schoenen en sokken deed ze al maar nu probeert ze haar broek of mailliot uit te trekken en ze krijgt het nog voor elkaar ook. Vanmorgen trof ik haar in bed met half open slaapzak, pyamabroek uit, romper los en luier uit! Vanavond gaat de slaapzak dus binnenstebuiten!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske oh de luier uit is niet zo handig idd!

sam doet ook sokken uit en probeert ze weer aan te trekken:p maar dat lukt niet haha gekkie.

zijn temp gaat nu wel wat omhoog omdat ie zo verkouden is, maarja we zullen het wel merken.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat probeert rienke ook, alleen snapt ze (nog) niet dat haar voet in dat gat moet!

Sam ziekjes gassie, beterschap!

5. fafje

fafje Niet meer actief

hahah sandraske, wat grapig...lastige fase volgens mij haha...wat gevolgd wordt door "zelluf doen" en boos wordne als het niet lukt :p:p

@sokken, ja hier ook altijd uitdoen, vind ik fantastisch...en hoe doet hij ze aan : geowon op je voet leggen ...en kijkt dan heel trots?? hahahah :p

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje je hebt op fb niks staan over je zwangerschap, vroeg me even af of dat een speciale reden had.. ;)

Ik ben verder niet nieuwsgierig ofzo :p

7. fafje

fafje Niet meer actief

Sandraske, jaaa haha...ik weet dus niet wannee rik er nou iets over moet zeggen...

wilde eoigenlijk morgen even leuke foto maken van mirza en mij met mn buikie..en dan posten...

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Je bent de kritieke fase wel voorbij zeg maar.. Ik zou idd een leuke foto maken!

Of Mirza een shirtje aangeven grote broer..

9. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik wilde juist niet iets doen, zo van tadaa...maar juist zo iets alsof het heeel nromaal is :p...

ineens een foto van mij met een buikje, of gewoon een hintje ofzo...lijkt me zo funny hahahaha

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja daar heb je ook weer gelijk in! Dan denkt iedereen HUH?

11. fafje

fafje Niet meer actief

haha ja dat lijkt me zo leuk...bij mirza wa sik ehct all in your face IK BEN ZWANGER blablabla hahaha...dus dacht nu ff "orgineel "hahahahah....slaat nergen sop...maarja vind t wel leuk

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Is inderdaad wel leuk!

Bij Rienke wist iedereen dat we bezig waren en hoe de behandelingen liepen. Dus iedereen zat al te smsen van en en en weet je al wat?? Al schrok mijn pa wel toen we ineens voor de deur stonden op een doordeweekse dag, (doen we zelden ivm reisafstand) was wel grappig..

Nu weet niemand het ja, ja jullie, meiden van de pcos-hyves en afgelopen weekend heb ik me verluld tegen een vriendin maar die houdt haar mond wel.

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja is toch leuk, een btj verrassing...juist met een 2e...sommige mensen verwachten het niet, of vinden het snel enz~~...

hmm ik zie er nie al te best uit, toch maar es kijken f er een foto te maken valt :p

@hier, Oh en niet doorgelekt vanacht...en zo over uurtje naar cb!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

zo even met sam naar de huisarts, wil straks ook even naar het inloopspreekuur van het cb, ben benieuwd wat ie weegt en hoe lang ie is aangezien ik nu nieuwe broeken voor hem moet kopen:D moet maat 80 hebben.

@fafje succes op het cb!

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje succes op cb!

@elsie ook succes op cb en bij de huisarts! Rienke zit al bijna in 86 trouwens :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam heeft geen oorontsteking gelukkig:) twijfel of ik naar het cb zal gaan inloopspreekuur begint om 12.00 moet even kijken hoe moe sam dan is.

rienke is een lange dame zeg! shirtjes zit sam nu in 92, zijn schoenen worden nu ook te klein, hij heeft maat 20, dus moet nieuwe broeken en schoenen kopen voor hem...

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    haha 82 cm dinsdag.. merk wel dat ieder kind andere verhoudingen heeft. Rienke zit qua bovenkleding in maat 86, broeken nog 80 maar qua lengte mag ze al 86, schoenmaat heeft ze ook 20 maar ik heb 21 gekocht.

Gelukkig geen ooronsteking! Ik mag vanmiddag weer urine gaan vangen bij Rienke.. Nog ff denken of ik een zakje ga plakken of haar op het potje zet..

18. fafje

fafje Niet meer actief

nou mirza is 76 cm en 9,9 kg! haha gek heh hoe iedereen andere verhoduingen heeft...shirtjes maat 80...maar dat is ehct heel passend vind ik..dus hij draagt ook al 86...broeken ook 80/86...

verder gingne de prikjes wel goed...ik keek em maar niet uit, was wel erg snikken...en naar adem happen ...maar toen dee dik heel gek en moest ie lachen, wa shet over!..nu ligt ie op bed!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ow zo zielig die prikken!

Kun je nagaan dat de laatste twee maanden 5 keer bloed hebben geprikt bij Rienke, man das echt een hel..

20. fafje

fafje Niet meer actief

ja daarom!! arme kind....verschrikkelijk hoor...

al moet ik zgegen dat deze arts heel lief was...en die 2e prik echt super snel zette, waardoor hij die amper door had!

pff ben moe, geen fut om te koken..

Deel Deze Pagina