Sandraske, jeetje meid het kan wel lukken nu he, alweer een blaasontsteking. Heeft de huisarts nog gezegt hoe dit kan zo vaak achter elkaar? Sterkte ermee hoor!
Oh ik baal zo enorm! Een client waar ik elke dinsdagochtend schoonmaak is ernstig ziek( kanker)! Het begon 4 weken geleden toen ik haar smorgens ziek in bed aantrof, ze is overigens 84! Ok kan gebeuren dat je eens ziek bent maar de week erop weer, ik heb toen haar huisarts gebeld met de vraag eens langs te komen kijken naar haar, moet er bij bij zeggen dat ik vanaf het begin al het idee had dat haar kinderen niet echt naar haar omkijken Ook heb ik mijn manager gebeld en gezegt dat ik het idee had dat mevrouw niet meer zo goed voor zichzelf kon zorgen, zijis langsgekomen voor een gesprekje en heeft toen 2 keer in de week hulp erbij geregeld zodat mevrouw gewassen word! 2 weken geleden is de huisarts weer geweest en heb ik voor haar haar urine weggebracht naar de huisarts! Nu belde vrijdag mijn manager op om te vertellen dat mevrouw in het ziekenhuis lag en snel achteruit ging, ze heeft kanker Haar famillie had gebeld met de vraag of iemand haar huisje kon schoonmaken omdat ze maandag(vandaag dus) thuiskwam want het was een teringbende Sorry hoor maar ik doe zo mijn best daar en naar mijn mening hadden ze veel eerder hulp moeten inschakelen, ik ben geen schoonmaakmachine! Naar mijn idee laten ze hun moeder echt aan hun lot over en nu is ze ook nog eens zo erg ziek! Sorry voor mijn lange verhaal maar ik zit ermee en moest het even kwijt, zie er erg tegenop om er morgen weer heen te gaan, ik bedoel mevrouw is zo ziek en kan helemaal niks meer
@ sandraske: wat goed dat je zo alert bent op Rienke! Vervelend dat het weer een urineweg infectie is, maar je hebt het goed ondervangen! @palmie: Jeetje wat naar voor je, met je client. En ja zulke mensen zijn er ook. En heowel het niet leuk is om zoeits mee te maken, moet je ook bedenken dat jij mevrouw nog een beetje aandacht kan geven als je er bent, dat doet haar vast heel goed. Als haar kidneren niet om haar geven kun jij toch nog een beetje helpen.Sterkte. Hier is Luca lekker naar school geweest en heeft daar een soort vriendje! Zo leuk! Net hebben we weer pepernootjes gebakken en nu speelt hij lekker. Gelukkig, want ik heb best veel pijn vandaag en kan niet zoveel hebben, dus dat hij zo lief zelf speelt komt dan wel heel goed uit! Het is ook zo leuk om te horen wat hij allemaal babbelt tegen zijn branweerpoppetjes en bob de bouwer autos. hihi!
hoi meiden! vandaag zou ik samen met mijn zusje een dagje naar de zwaluwhoeve, komen we daar aan, druk!!! niet normaal.... en omdat je naakt in de sauna en mijn zusje ongesteld zijn we naar walibie gereden was er 20 minuten vandaan. @sandraske sterkte met rienke!! @palmie jeetje wat een verhaal!!
hoi allemaal! @sandraske, aaahh wat zielig, goed dat je er weer snel bij bent, ja met die infecties is het ehct kut, dat blijft achter elkaar gaan...volgens mij omdat het dan allemaal zo gevoelig en kwestbaar is en lage weerstand oin combi, ik heb toch verted heb ze 2 jaar zowat chronisch gehad! beterschap voor haar! en spannend voor jou morgen, hopelijk wienig, kun je verder @Palmie, ah nee meid wat zielig zeg...zou me daar zo kwaa dom kunnen aken, het arme mens...gelukkgi ben jij zo lief ...ik bedoel er zijn er ook zat die hun kop in het zand steken en denken van, ach dat moet haar familie maar doen...maar je hebt goed gehandeld, natuurlijk is het niet de bedoeling dat jij alle ellende steeds moet opruimen...pfff succes morgen @Elsie, haha ach ook leuk! @leatitia beterschap!!! @sanna, wat kut dat je nu zoveel pijn hebt...zie je daar eiegnlijk niet tegen op straks wee rmet een babietje...lijtk me zo zwaar...of kunnen je familie en man veel voor je doen..en natuurlijk zal Luca straks goed kunen meehelepn Wat schattig hoe hij speelt ...ehct een ventje heh! @hier, vanmorgen naar vk gewesst, intake gesprek..vond het niet zo fijn die ziekenhuis vk...dus ik ga weer terug naar mn eigen..dingen al wegeen en bleodruk ( normale controle enz) moet je bijd e dokterass doen, pff allemaal zo afstandelijk en zakelijk...dat vind ik nie fijn! anyway hartje zou nog te vroeg zijn om te luisteren, gelukkgi mag ik wel over 2 weken een termijn echo nog ...dus fingers crossed.. verder vandaga extreem moe...ehct slap pff...k trek het ff niuet meer.. mn moeder even een grote afwas voor me weg gewerkt...heb wel wat gestreken...en 2 wasjes gedaan..maar ehct met moeite...voel me ehct even een loserhuisvrouw
@palmie wat een verhaal zeg! Wel zielig voor die vrouw.. @elsie walibi ook leuk toch? @fafje had je inderdaad verteld, ha zei ook dat dat regelmatig voorkomt dat kindjes vaker blaasontsteking krijgen achter elkaar.. Balen dat je het even niet meer trekt maar wel begrijpelijk als je je zo slap voelt! Sterkte ermee en gewoon de hulp vragen inderdaad!
@fafje: soms bekruipt me die angst wel hoor idd! Dan denk ik hoe moet dat allemaal? maar ja dat lost zich vast wel op. de verlos: Ik ben voor deze zwangerschap ook naar een andere gegaan ook omdat ik het zo onpersoonlijk vond, bij de andere. Hier is het veel persoonlijker. Maar hier moet ik wel iedere keer op de weegschaal en dat hoefde de vorige zwangerschap neit. Heb niets te klagen, maar toch vind ik het niet zo leuk. haha! @huishouden: oh ja, ik had dat ook tot een week of 12 dat ik nauwelijks iets gedaan kreeg in huis!! Zooo moe! Ik had geluk dat Luca op een gegeven moment weer naar de pSz ging en ik de ochtend vrij had om weer wat in huis te doen, maar wassen en was opvouwen vond ik al vermoeiend... Luca en ik hadden eigenlijk een erg gezellig dagje zo. gewoon thuis. wel de honden uitgelaten en gewandeld. leuk om zo weer eens een dagje te hebben met luca, zonder ruzie en zo. Nu ligt hij lekker in bed en hang ik op de bank.
sandraske, ja idd....tis ehct het huishouden wat me teveel is op het mmoment....mirza's verzorging en dagelijkse frisse lucht en de nodige bodoschapjes vind ik al zo'n opgave...gaat al mn energei in zitten...ben natuurlijk altijd opgewekt en druk en blij met hem bezig....en dan alleen de gedahcte van een was of afwas pfff hihi @sanna, ja idd uiteindelijk komt altijd alles goed...maar kan me voorstellend at het wel gewoon door je hoofd op momenten dta het wat erger is enz....ga je dan weer bv geven?! wil je deze x weten wat het wordt eigenlijk!? Mss begint luca's ergste peuterpubertijd wel wat af te nemen....denk ook die periode dat hij sosm wel en soms niet een middagdut deed...dat dat een lastieg fase is.... @hier, morgen heb ik niks staan, behalve ehct wat dingetjes halen voor in huis...en woensdag staat een shoot ...heb me er zo 1 laten aansmeren in de v&d...be beneiwud
Sannaa, denk dat alles zich inderdaad wel oplost als de kleine er is, belangrijker is nu wel dat je toch nog wel een beetje kan genieten van je zwangerschap! Fafje, ja meid je bent echt zwanger zo te lezen, ach nee das flauw, kan me best voorstellen dat het af en toe erg zwaar is hoor en durf inderdaad om hulp te vragen daar is niks mis mee!! Sandraske, hoe is het nu met Rienke, en met jezelf? Elsie, leuk toch een dagje Walibi, wel koud inderdaad brrrrrrr......... Tja zie erg op tegen morgen maar ga er wel vanuit dat er gewoon iemand bij haar is, tenminste ik hoop het We zien het wel......
@sanna probeer te genieten van je zwangerschap, maar ik geloof wel dat het zwaar is.. Hopelijk is Luca een beetje uit zijn peuterpubertijd.. @fafje das van Bell foto toch? Daar ben ik met Rienke toen ook geweest.. @palmie succes vandaag! Met Rienke gaat het prima, ze lijkt zelf weinig last te hebben van de blaasontsteking! AB geven we voortaan met een lepel want als ze het spuitje ziet, begint ze al te gillen.. Van het lepeltje eet ze het zo op.. Ik ben kotsmisselijk en ik heb barstende hoofdpijn (ik ben niet eens zwanger.. ) De menstruatie is nogal heftig na zo'n kuur maarja tis voor een goed doel natuurlijk.. Zometeen naar de gyn!
goeiemorgen!! @sandraske succes bij de gyn! hier een goedenacht gehad, sam lag om 19.30 in bed en om 8 uur zijn we er uit gegaan heb hem voor die tijd ook niet gehoord. straks bakkie doen bij een vriendin en vanmiddag boodschappen doen. het waait hier erg hard dus het zal wel lekker koud zijn buiten! fijne dag!
Wat een verhalen allemaal, even een weekend niet gekeken en je mist een hoop. Succes allemaal. Hier een aantal drama nachten gehad. Onze zoon is snotverkouden en word om de haverklap wakker. Bij ons in bed gaat het goed maar 1 pro leem, dan slaap ik bijna niet. Lig nu nog gewoon lui met pyjama op de bank. Geen zin vandaag. Ook zit ik momenteel op het wachtbnkje. Ik hoop zwanger te zijn maar elke maand weer teleurstelling. Weer de hoop dat het deze maand raak is. vanaf 2 november kan ik testen. Ppffff w duurt da altijd lang!
@hansje ja gaat snel in dit topic! Beterschap met je zoon! @elsie veel plezier @gyn echo zag er rustig uit, morgenvroeg weer beginnen met spuiten en dan volgende week op controle..
@sandraske, oh gelukkig voelt kleine meid zich goed! en dat is goed nieuws van de gyn toch! succes ja idd bell volgens mij! @Palmie, werkze! @hansje, ahh beterschasp..ach lekker lui mag toch...k douche meestal pad als de kleine gaat slapemn ...12u of savonds! @Elsie, gezellig vveel plezier! @hier, sliep volgens mij al 2230! en 8u werd ik wakker uit mezelf...heerlijk dus! voelde me gelijk fitter... heb al alles gestreken...do eook rustig aan vandaga, alleen boodschapjes!
@fafje keek net naar je banner, 10 weken alweer Gaat snel zeg.. Heb Rienke om half elf pas op bed gelegd vanochtend, normaal slaapt ze van 9 tot 10 ongeveer.. Ze slaapt nu nog dus laat maar lekker liggen, wordt 1 dutje vandaag denk ik.. Zo meteen ook even boodschapjes doen, blegh tis dat het echt moet maar anders... bleef ik lekker binnen bij de kachel! Heb gevoerd vestje besteld voor Rienke bij Billy en Lilly, hoop dat het vandaag binnen komt..
sandraske, ja lekker heh die vestjes, trouwens ik ga die flanellen slaapzak van hema maar halen, tis wel 110cm ...wel heel lang, ben ergens bang dat mirza dan struikelt als ie in bed wilt staan... maar heb er ehct 1 met mouwen nodig... Ja gek heh 10 wkn...over 2 weken weer echo, das wel fijn! @hier, Mirza ligt nu pas op bed...is elke dag tegenwoordig deze tijd 1230/13u....het regent nu toch, dus ik vind het best...moet alleen vers brood hebben en wat beleg ofzo...opzich heb ik nog genoeg om wat avondeten mee te fixen!
Ik heb voor Rienke die maat slaapzak al 86-104, hij is inderdaad heel lang maarja tis niet anders.. De puckabag was geen succes hier, ze heeft het veel te warm met mouwen eraan en die kunnen er dus niet af.. En dan was het van de week maar 17 graden op haar kamer en had ze alleen een romper aan..
zo dat is zonde, ik zou em direct op mp zetten hoor..! ja mouwen eraf is wel zo handig, kan net dat ff schelen qua warmte! ik be nu ehct kotsmissleijk, kga maar weer wat eten!