Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

ohhh wat goed!! snelle handel...sneller dan de eerste x :p

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou was gezellig hoor bij een vriendin, alleen sam is zo moe dat ie nu nog steeds ligt te krijsen in bed:( hoop wel dat ie gaat slapen..

3. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Boet heeft 2,5 uur ges pen en die uurtjes heb ik ook even geslapen. Even de nacht ingehaald. Wat een klote weer , beter dat ik alles in huis had dus hoef de deur niet uit.

Loop hier ook een beetje te zoeken naar de juiste slaapdeken/zak
    Heb vorige week een deken gekocht, maar heb het gevoel dat hij de helft van de nacht er nog bovenop ligt en hij voelt erg koud aan. Dus ga hem vanavond toch maar weer in een slaapzak leggen. Wij hebben altijd die grote van de Hema of prenatal gehad. Zolang het hoofd er niet doorheen kan id het goed. En ik dacht juist dat een lange makkelijker is dan een korte. Ivm staan in bed. Naar mijn idee hebben ze dan meer ruimte

4. fafje

fafje Niet meer actief

hansje, dacht ik eerst ook...maar merk nu steeds vaker, dat hij ..als ik bijv de kame rin kom...uit snelheid wilt opstaan...en vaak die stap naar de spijlen toe..zich bijna verstruikelt...zie zn gezichtje altijd ..als een worst acse scenario tegen de spijlen aan gaan...

maarja ik ga ander snog van de week ibj de prenatal kijken..

@hier, ben uiteidnelijk niet de deur uit geegaan...kleine sleip van 1230 tot 1515u...heeel chagrijnig wakker, heeft nog ruim een kwartie rop mn schoot gezeten...bijkomen naar de tv kijkend...whatever opstond..

en ik was zo missleijk kon ff niks doen..

ben wel trots op mezelf *heiligboontje* ..heb namelijk wel 3 wassen weg gewerkt, opgehangen, gevouwen, gestreken pfff..

wat eten jullie!? hier makkelijk sperzieboontjes, krieltjes, tilapiafilet

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Haha goed zo meid, morgen bij mij wasdag.
    Ik heb weinig gedaan vandaag.

Wel pastasaus gemaakt en beetje opgeruimd. Voor de rest vooral mijn slaap van vanacht even ingehaald. Wij eten lekker spaggetti mt bolonaissesaus ( fout geschreven maar denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij eten pasta vandaag... Had nog een pot saus staan dus lekker makkelijk... Wel verse groente en gehaktballetjes erdoor... Rienke eet past alleen met groenten en ehaktballetjes..

Ik heb toevallig de slapzak van hema gehaald, ik vind die fijner dan van prenatal..

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wij hebben gebakken aardappels sla en snitzel gegeten, voor sam had ik als groente doperwten/mais &paprika, hij heeft goed gegeten! na het eten lekker in bad en een fles melk en lekker naar bed, vanmiddag tijdens het boodschappen doen was ie veel aan het piepen.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben vandaag pannekoeken gegeten hmmmmmm Chloé vond ze ook heerlijk:D
    Ze loopt trouwens steeds vaker los joeppieieieieie hahaha...

Nou mijn client ligt echt op sterven, zo zielig, heb haar niet gezien maar haar famillie wel gesproken, volgens hun gaat het niet lang meer duren, ze zou vanmiddag naar huis komen en dan wachten ze tot ze sterft:(

Slaapzak, wij hebben die van de wibra en ze slaapt er heerlijk in:)

Hansje, hopelijk hebben we strakkies nog een zwangere in ons midden;)

Sandraske, gelukkig dat het goed gaat met Rienke en wat goed dat je de puckabag alweer hebt verkocht, hier was ie ook geen succes!

Elsie, hoe is het met Sam, slaapt ie goed?

Tukker, waar ben je??

Fafje, zo zo ben je toch nog lekker druk geweest he, hopelijk voel je je snel wat fitter meis!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@palmie jeetje wat erg van je client!!
    sam slaapt weer goed gelukkig, hij slaapt weer lekker door. goed hoor van chloe!! sam kan ook al goed lopen aan de hand, maar los nog niet.

wij gaan straks weer lekker zwemmen en daarna naar mijn zusje die is jarig.

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Pfffff was om 7 uur alweer wakker.
    Als Chloé wakker is gaan we ff eten , aankleden en daarna ff koffie drinken bij een vriendin, ben alleen aan het twijfelen of het niet te koud is op de fiets, ze heeft wel een sjaal en dikke jas aan dus moet wel kunnen toch?

Elsie, wat goed van Sam dat ie nu al loopt aan de hand, ach ja bij Chloé vergeleken is volgens mij ieder kind snel hahaha

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ach ieder kind doet het op zijn tijd! en later vragen ze echt niet hoe oud je was toen je ging lopen... ieder kind is anders! nichtje van mijn vriend ging pas lopen toen ze 2 jaar was.

denk dat het wel kan hoor de fiets als je dr goed aankleed.

12. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Je palmie wat verschikkelijk van je client. Kan je daar een beetje mee omgaan of neem je het erg mee naar huis?

Vanacht hebben we Boet weer in zijn slaapzak ipv zijn dekbed gelegd met een goede warme pyjama en hij heeft weer van 19:00 tot 6:15 geslapen. In 1 stuk. Gelukkig. Want gisteren zo om de 3 uur wakker was een ramp. Mijn huisarts had ook nog een goede tip als de kleine erg snotverkouden is en veel loopneus heeft. Moet je aan zijn hoofdeinde de matras een beetje omhoog leggen. Zodat hij dus niet plat ligt. Dan hebben ze meer lucht 's nachts. Ik heb gewoon een handdoek onder de matras gelegd zodat hij wat schuin omhoog ligt.

Boet gaat nu geregeld los opstaan. En zet dan 1 stapje. Verder durft hij nog niet. Voor de rest loopt hij wel heel snel met steun en is motorisch heel sterk. Corrigeert heel goed als hij dreigt te vallen.
    Ik vind het nog wel lekker dat hij zijn tijd neemt, want Boet is nogal ondernemend. Dus als hij gaat lopen gaat zijn wereld nog verder open. En moet ik denk ik de hele dag achter hem aanlopen.
    Nu nog wel rustig. Hij is nu 16 maanden oud

Ik hoop inderdaad zwanger te zijn. Ik hèb een goed voorgevoel , maar dat heb ik volgens mij elke maand. Ben er wel minder mee bezig dan bij de eerste. Toen was ik zo bang dat het niet lukte.
    Nog een weekje geduld. Volgende week woensdag is de datum.

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hansje, ik neem het een klein beetje mee naar huis dat wel maar tis niet zo dat ik er erg mee zit hoor, tja het hoort bij het leven maar neemt niet weg dat het verschikkelijk is om te zien, zal vandaag eens even bellen om te vragen hoe het is!
    Spannend hoor dat wachten elke keer, hoop voor jullie dat het deze keer raak is en anders gewoon met volle moed weer verder hoe moeilijk dat af en toe ook is, zet hem op he!

14. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen!

palmie, op de fiets is het wel frisjes, mss wantjes aan en een maillotje onder haar broekje?...ligt er aan of het lang fietsen is?
    Wat erg van die evrouw, wat kan het snel gaan...achja het hoort er bij, toch naar om dat zo mee te maken denk ik
    En wat goed dat ze nu al zoveel meer loopt, zo schattig!

Elsie, veel pezier met zwemmen!

Hanjse, ja als je er eenmaal mee bezig bent...pff...ik wil er niet meer aan dneken, blijf duimen dat het goed blijft gaan...ehct een rotperiode vond ik hoor, dat zwanger raken...ben er dan zo mee bezig! maar jij veel succes, we duimen meee!!! :D

@hier, nou ik hoord emirza huilen vanahct, niet naartoe gegaan..klonk wel zielig, mss een droom..
    Daarna weer rond 0545u!..pff...toch er heen gegaan, klonk niet alsof hij snel zou slapen...eruit gehaald, niks gezegd...had het niet koud ofzo...maar hij gaat dan zo tegenstribbelen, dat ie niet in de kamer wilt zijn..

Maarja het was nog nacht...dus helaas...opzich gaf hij snel toe en liet zich inslaap wiegen...heb ik og ff op de grond gezeten met hem...(gebrek aan een stoel daar :p)
    En terug gelegd...toen ikz elf in bed lag, hoord eik em weer jengelen..maar hij viel in slaap..tot 9u! :D:D

had vandaag die foto shoot, maar afgezegd...wnat zo laat wakker..dan doet e zn dutje straks op de tijd dat ik van huis moet..heb ook geen zin gewoon, straks lekke rboodschapjes doen!

15. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @hansje: sterkte en duimen!
    @fafje: jammer van de shoot; Wel lekker rustig zo.
    @palmie; Rot he dit soort dingen met mensen. Moeilijk. Ik ken het van mijn werk wel. Idd proberen niet mee naar huis te nemen. Maar ja dat is proberen. Schattig die Chloe, met haar relaxte tempo. Lief hoor. wel wat anders dan die snellerds die met 11 maanden al lopen!

Wij hebben weer gezwommen en verder nog weinig nieuws. Had het gisteren opeens enorm benauwd, schijnt door de zwangerschap te kunnen komen, maar kan me het niet herinneren. gelukkig was het savonds weer weggetrokken.

16. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, zou et door de chloor kunnen? of heb je daar zoutwater?....gelukkgi trok het wel weg, is zo'n naar gevoel benauwdheid

@hier, heb uitgebreid gedoucht en kleine in bad samen...daarna heeft ie nog een peer gegeten en slaapt vanaf 13u ofzo...

ga straks alleen ff met hem "buitenspelen" ...boodschapen hoeft toch maar niet ( ben btj aan het besparen)....ik heb eigenlijk nog genoeg keuzes om te maken vanavond...e anders haal ik weer dingen die niet nodig zijn!

ben wel blija ls man weer terug naar zn oude werk gaat...pff scheelt ff 100 per week wat ie daar meer verdiend...

17. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @fafje: dat kan ik me voorstellen.
    En chloor was het niet, dat was vandaag. gisteren had ik niet gezwommen. was ook net alsof ik niet genoeg kon inademen, heel gek.
    Wel fijn als je man weer teruggaat, ja, !100 is wel de moeite waard.

18. fafje

fafje Niet meer actief

sanna, ja het was tijdelijkd at ie er ff 3 mnd " uit" moest...rare regels allemaal maargoed...
    ja minimaal 100 zelfs!!! dat is zonder toeslagen en overwerke, wat ie vaak moet...dus zeeeeker de moeite waard...en een stuk dichterbij!
    Hij gaat trouwens nog bij een vriend 2 avonden werken...beveiliging....ook wel lekker :D

Jeetje joh ik blijf gapen, wordt er ehct moedeloos van!

19. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pfff hier wakker geweest van 2 tot 5 ongeveer.. Om 2 uur werd ze wakker, neus helemaal dicht en gedroomd en natuurlijk de blaasontsteking nog.. Ze lag echt te trappelen met de beentjes, ik denk van de pijn.. Uiteindelijk maar een zetpil gegeven en even bij ons op bed gezeten en toen in bed gelegd.. Rond 4 uur sliep ze weer maarja kon ik weer niet meer slapen..

Vanmorgen alles onder het snot, achgerrum was echt zielig om te zien.. Ze is wel naar kdv, ze was verder gewoon vrolijk dusja ik dacht probeer het maar.. Nou ik zet haar daar neer en ze zoeft meteen naar de blokken en begon meteen te zwaaien naar mij, zo van ga nou maar..:D

@lopen hier eentje die nog niet eens gaat staan, ze heeft het een week gedaan en nu is het weer over..:( Iedereen roept dat ik naar de fysio moet gaan met haar.. Overleg het maandag wel ff met de kinderarts..

Ik word helemaal gestoord van een vriendin van mij(we noemen haar IWAB= ik weet alles beter), had haar gisteren weer aan de telefoon en ik ben echt uit mijn slof geschoten, zo erg dat ik er zelf van schrok eigenlijk... Eerst al 15 minuten zitten luisteren naar het verhaal over haar superkindje, hoe geweldig die het wel niet doet, hoe snel ze is in de ontwikkeling etc... Daarna begon ze over Rienke ,in het kort: Alweer blaasontsteking, zielig, veeg je de billen wel goed af van voor naar achter? Verzorg je haar wel hygienisch? Ze is wel vaak ziek he? Eet ze wel gezond? Zou echt laten onderzoeken is niet goed hoor. Je moet extra vitaminen geven, bij 38.5 al een zetpil, zou ik echt niet doen. Koorts is goed voor het lichaam.

JJJJAAAAAHHHAAA alweer blaasontsteking daarom gaan we naar de kinderarts, ja ik veeg de billen goed af,ja tuurlijk letten wij op hygiene, ja ze eet gezond, extra vitamine heeft weinig zin aangezien ze meer als voldoende fruit en groente eet. En ja bij 38,5 krijgt ze een zetpil, koortsstuip is nog slechter voor het lichaam. Toen zei ze jee wat ben je kortaf? Ja logisch toch, ik zit al bijna twee maanden met een kind met een kwakkelende gezondheid, doorkomende kiezen en wat slecht slaapt, twee ziekenhuisopnames gehad dus ik ben echt helemaal gesloopt en ik maak me natuurlijk ook gewoon zorgen om Rienke dus ja inderdaad ben een beetje kortaf, sorry..

Nou dat snapte ze niet, ieder kind is weleens ziek en ik moest me niet zo aanstellen.. Toen sloegen bij mij even de stopjes door.. Ik heb wel dingen gezegd waar ik spijt van had en heb een uur later geprobeerd te bellen, nam ze niet op dus gesmst. Krijg ik terug excuses aanvaard en dat was het..

Belt vanmorgen een andere vriendin van me op, heeft ze dus alle vriendinnen al gebeld over hoe belachelijk ik had gereageerd en dat ik me aanstelde etc.Nou heeft iedereen verder hetzelfde gereageerd naar haar, dat ze ook eens wat begripvoller kan zijn voor andermans situatie..

Nou is ze boos op iedereen, zij heeft niks verkeerd gedaan en wij wel.

Kreeg net een sms dat ze niet meegaat met weekendje weg omdat ze niet begrepen wordt???

Nou schiet mij maar lek maar ik snap ff niet wat ze bedoeld... Ze neemt de telefoon niet op en reageert niet op sms etc.. Nouja dan niet..

Sorry voor het lange verhaal, moest het ff kwijt!

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Jeetje sandraske wat een verhaal! Wel fijn dat al je vriendinnen achter je staan, maar wel jammer dat ze het zo hoog opneemt dat ze niet mee wil met het weekendje weg. Als ze niet wil praten kan je weinig doen. Misschien een mail sturen, miss vanuit allemaal? Mochten jullie het nog willen bespreken en anders ja.. Dan zou het wel eens het einde kunnen zijn. Wel lastig zeg! Sterkte hier maar mee, want ht is best lastig, ze is wel je vriendin natuurlijk.

Deel Deze Pagina