Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hey dames,

niet bijgelezen...
    Afgelopen zondag ziek terug thuis gekomen van schoonouders. ben nog steeds ziek maar met wat pijnstillers moet het toch gaan lukken vanaf morgen want dan is manlief 2 dagen buitens huis....

Maar voel me nog steeds beroerd dus ga nu lekker weer op de bank hangen... tot later!

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna tja het is natuurlijk niet het eerste incident.. Het komt er eigenlijk op neer dat ze zelden rekening houdt met een ander. Klein voorbeeld, ze zit op een verjaardag te vertellen dat ze een abortus heeft laten plegen omdat een kindje haar even niet uitkwam (een half jaar later wel overigens) terwijl een andere vriendin van ons drie weken daarvoor een miskraam had gehad.

Dat slaat toch nergens op?

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    laetitia: sterkte en beterschap de komende dagen. Pittig hoor.

Sandraske: oef!!! Dat is wel erg pijnlijk en idd wel erg bot! Ja dan wordt het toch wel moeilijk om geduld te bewaren.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @laetita beterschap!

@sanna mijn geduld verloor ik dus gisteren, gebeurd me zelden;)

We laten het maar even rusten..

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske jeetje wat een verhaal van die vriendin!! heel apart!! en idd maar even met rust laten.

hier vanmorgen gezwommen en daarna gelijk door naar mijn ouders&zusje omdat mijn zusje vandaag jarig is! sam wilde daar niet meer slapen omdat ie in de auto al geslapen had, maar hij was toch wel moe uiteindelijk is ie naast mij op de bank in slaap gevallen en heb ik ook nog heel even mijn ogen dicht gehad.

6. fafje

fafje Niet meer actief

@Sandraske, nou zeg!!!!!!!!!!!!!!1 klinkt niet ehct als een type waar je een leuke innge vriedschap mee kan hebben...btj egoistisch, btj betweterig....mss haar maar gewoon hoduen als vriendin waar je een drankje mee kan doen, maar meer niet...dit soort situaties hkan ik slecht tegen..
    En ik wil niet kortzichtig doen, maar ik begrijp dat dit haar gedrag gewoon is, en vaker zulke achterlijke dingen voor izjn gevallen...ik bedoel hallo....met andere woordne, of je wel een goede moeder bent? en als je dat wel bent dan mag je al helemaal niet even uit je slof schieten...kan begrijpen als ze zich gekwetst voelt, nadat jij iets lulligs hebt gezegd...maargoed actie reactie dnek ik dan maar...je hebt sorry gezegd...maar dat doorlullen gelijk enz...ik kan daar slecht tegen....

Tis dat je andere vriendinnen je direct steudnen...maar stel je nou voor van niet, lekker dan, de boel opsteken, hoe oud zijn jullei nou!

Nouja ik hoop natuurlijk wel dat het goe dkomt tussen jullie, ruzie hoduen is nergens goed voor, maar om gelijk de aandahct naar zich toe te trekken om het uitje te : verpesten" ...zou bij mij verkeerd schieten hihihih...maar goed zo ben ik :D:D:D

Wat erg voor rienke, zo wakker geworden :( .....houdt zij eigenlijk van water? probeer haar extra te geven, zodat ze extra veel gaat plassen!!...tis helaas niet ehct te verhelpen die blaasontstekingen joh, echt shitty! mss kan je haar ook cranberrysap geven, geowon met water aangelengd!?

Eventueel zou je wle naar de fysio kunnen gaa, ik bedoel kwaad zal het niet doen toch...al is het om dingen uit te sluiten...netals palmie heeft gedaan...ik lees wel vaker over hele elatische spieren enz...en dat dat de ontwikkeling kan vertragen of enigzins ind e weg kan zitten....dus wie weet zij er wel oefningne ofzo die haar kunnen helpen! En anders....volg je hart!!!

@leattie, beterschap hoor!! balen!

@hier, moe&missleijk DOEI :D

7. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, gefeliciteerd met je zus! wat lief dat hij samne in slaap is gevallen, dat gebeurd hie rnou nooit!

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, jeej zeg, sorry hoor maar wat een rare vriendin, ik zou het ook maar ff links laten liggen, een beetje een egocentrisch mens he;)
    Enne, niet druk maken hoor dat Rienke nog niet volledig optrek, het komt echt wel, en ik kan het weten;)

Sannaa, hoe is het, voel je je een beetje goed?

Laetitia, beterschap meid!

Fafje, och jeej weer zo beroerd, sterkte hoor!

Elsie, lekker gezwommen?

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Sandraske, wateen verhaal nderdaad. Jij hebt je best gedaan en haar geprobeert te bellen, terwijl het niet aan jou was. Want eigenlijk is zij degene die moet inzien dat ze niet goed zit. Komt allemaal wel goed. Maar zou het toch proberen uit te praten, want merk dat jullie wel een grote vriendengroep hebben en als jullie er niet uit gaan komen krijg je in de toekomst toch gezeik in de groep een keer.
    Trouwens Je hebt helemaal gelijk. Ik heb ook een vriendin waarvan de kleine meid al een aantal ziekenhuis bezoeken heeft gehad voor haar blaasonsteking. zo sneu, maar niet zoveel aan te doen, helaas

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@fafje hier eigenlijk ook nooit maar blijkbaar was ie erg moe!

@palmie zwemmen was weer lekker gister:)

sam was vannacht om half 1 en half 6 wakker en om half 8 vond ie het genoeg geweest.

vandaag een rustige dag, straks even wat boodschapjes halen en verder lekker thuis moet nog wel dingen in huis doen.

fijne dag!

11. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen...mirza was "vroeg" wakker 0730....maar ben pas 8u opgestaan!...k ga ff stofzuigen

12. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Kun je ook bij mij komen stofzuigen, heb namelijk daar echt geen zin in, maar moet wel gebeuren

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier moet ook stofgezogen worden!! en gedweilt! was moet gedaan worden, wc's schoongemaakt! geen zin in maarja het moet gebeuren! net naar de winkel geweest nu ff kopje thee en dan maar aan de slag!

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier een rotochtend! Bah! Man zou om 8uur weggaan, zag hij dat mijn bakfiets een lekke band heeft. Vervolgens drama met Luca, alleen maar ruzie, schreeuwen en ongezellligheid. Man is er nu nog, en het is al 10 uur geweest. Heb gewoon de energie niet, en veel hoofdpijn en nekpijn ik kan het gewoon niet. Mijn ouders zitten in amerika, dus daar kan ik ook niet heen. En man wilde net weggaan... en ja hoor! Lucaheeft weer in zijn broek gepoept.... Dus dat is hij nu nog even voor me doen op de valreep. Heb wel al gezogen!
    En nou moet ik Luca ook nog naar de PSZ brengen zonder bakfiets, gelukkig wel een gewone fiets, maar daar fiets ik niet zo vaak op en dat vind ik met een kind achterop een stuk minder prettig. Moet eigenlijk de gewone fiets vaker doen, maar pak altijd graag de bakfiets.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna balen zeg!! Sterkte ermee..

16. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Sanaa jee wat een dag, nou kop op hij kan alleen maar beter worden na al die pech.

Hier echt leuk. Boet heeft ontdekt dat hij kusjes kan geven. Krijg de hele dag door kusjes met een dikke knuffel erbij.
    Heeeerlijk

Stofzuigen nog niet mee begonnen. Heb eerst de was opgevouwen en de maaltijd voor vanavond voorbereid. Nog even afmaken. Boet is in zijn speelgoedla gaan zitten en alles eruitgegooid dus voordat ik kan stofzuigen moet ik eerst dat weer opruimen.

Hij ligt nu op bed , dus ga lekker even douchen en dan kijken we wel weer

17. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb peper in mn reet vanochtend!
    woonkamer veranderd, mirza's peelgoed uitgezocht, mirza's kledingkast helemaal geordend en te kleine kleding opgeborgen, afwasse, wassen gedraaid, gestreke, gezogen, glastafel helemaal van ondersteboven schoonngemaakt, blintk weer helemaal

man is ziek

mizra slaapt nu

ik eet tosti's uit de pan!

Hansje, haha sorry geen energie meer voor!

Sanna, aaaaahhh wat een ochtend....wel ontzettend fijn dat je man alles ff kon overnemen....poept luca dan in zn broek uit dwarsheid? of is dat omdat hij gewoon nog niet helemaal zindelijk is? wel vervelend als je zoveel ruzie en strijd hebt heh...ehct een lastige periode! en jij met je pijn...pfff....hopelijk kon je even bijkomen tijdens de psz!

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje :$:$:$ wervelwind!!!

ik moet strijken maar ik heb zoooo geen zin.. Heb wel goed geslapen van 21 tot 6 uur uur :D

Van de week met de hond naar de trimsalon geweest, scheelt een berg haren in huis!!! En ze ruikt weer lekker fris.. :D

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa jeetje wat een ochtend!

@fafje zo jij hebt veel gedaan!

hier vanmorgen ook was gedaan, alle te kleine kleding wat ik op marktplaats had staan naar een 2de handswinkel hier in de buurt gebracht. daarna thuis een broodje gegeten en sam naar bed toen opgeruimd en stofgezogen en gedweilt en nu zit ik op de bank omdat de vloer nat is:p;)

20. fafje

fafje Niet meer actief

ja heh zal veel schelen, hier wordt de vacht alweer dikker...wintervacht, dus pas over paar mnd is hier weer haar uitval...

ik weet nog goed toen mirza net geboren was....was het zo'n rare zomer....en toen verhaarde ze nog....en dat in sept!!!

onertussen bn ik nog stees aan t relaxen...:D:D:D

heb weer wat nieuws,,,sinds zw lust ik geen koffie meer ( drinka ltijd zwart met suiker)....n u heb ik ontdekt dat ik oploszakjes capuchinno van nescafe heerlijk vindt...ik lust namelijk geen melk..dus "verse" capuchinno lust ik niet!

Deel Deze Pagina