@ fafje oploskoffie haha!! En nesteldrang heerlijk @ rest thanx! Moest t ff kwijt. De ochtend hebben we verder redelijk goed doorstaan. Hij voelt ook dat ik pijn heb denk ik. Nu is ie naar de PSZ. Het is heerlijk stil hier.. Alleen de pijn is er nog jammer. Maar ik mag nu alleen maar paracetamol. Nou ja kopje thee erbij en even niets.
zo ik zit! best veel in huis gedaan vandaag ben ook blij dat ik die kleding heb weggebracht, stond in de woonkamer en zag er best rommelig uit! nu kunnen andere mensen het kopen. je kan daar echt dingen voor een euro kopen dus dat is wel fijn als je niet veel geld hebt. sam ligt lekker in bed, hij is verkouden dus ingesmeerd met luuf! hoop dat ie goed slaapt vannacht.
Hier ook veel gedaan vandaag... Wassen gedraaid en gestreken, gestofzuigd en gedweild, sinterklaasinkopen Morgen weer werken, we hopen weer op een goede nacht..
Goedemorgen allemaal, Heerlijke nacht gehad. Boet lag nog te slapen toen mijn man al aangekleed en gedouched was. Normaal is Boet degene die ons een uur voor de wekker wakker maakt. Gisteravond nog heerlijk naar yoga geweest en daarna op de bank. Kijken naar Overspel. Vandaag strijken en die stofzuig die eigenlijk gisteren had moeten gebeuren. En vanmiddag denk ik even naar de kinderboederij. Kreeg van de week een verschikkelijk bericht. Ik ken haar niet, maar een Facebook vriend had een bericht geplaatst dat er een vriendin vahun was overleden. Hij had de site erop gezet. Echt verschikkelijk. Vrouw van 32 heeft in 2009 een zoontje gehad. En juni 2011 een dochtertje gekregen. Ze dachten dat ze na de bevalling last had van aambeien, maar bleek later endeldarmkanker. Deze week is ze al overleden. Zo snel. Daar zit je dan als man, dolgelukkig een dochter gekregen , paar maanden later zit je alleen met een zoontje van 2 en een dochtertje van 4 maanden. Verschikkelijk toch. Ik ken haar niet, maar deze verhalen raken mij altijd zo erg. Daar kan ik echt van slag van zijn. De emoties zijn sinds ik zelf moeder ben wel veranderd.
Hoi meiden, Sorry ik heb niet bijgelezen! Mijn client is gisteren al overleden, ik ben blij voor haar hoe lullig het ook klinkt maar ze had zo ook geen leven meer. Zometeen ff met Chloé op de fiets naar opa en daarna zien we wel, fijne dag allemaal!
hansje&palmie...heh bah wat naar heh!!! voor die oude mevrouw wel beter, uit haar lijden...is natuurlijk niks op die manier leven....maar voor die jonge moeder poooooeehhh wat heftig zeg! Goede morgen! @hier, Mirza heeft heel onrustig geslapen, inslapen moest ik er 3x heen....zodra ik binnen kwam ging hij weer liggen, dus ik moest gewoon ff bij em blijven en lekker instoppen...heeft wel paar x ehct moeten huilen...ergens wa sik bang dat hij mss wat krmapjes had...van de manderijnen! die had hij na het eten op, stuk of 3... Snachts schrok ik wakker, keihard huilen..maar heb het toch afgewacht...ik was ehct in diepe slaap...keek ik op de klok wa shet pas 2u! heeft wel 5 min geduurd ( zo dat is lang hoor middne in de nacht...)...maar daarna wa shet stil.. Ben zelf 0815u opgestaan, heb zn deur gelijk open gedaan...wnat anders slaapt ie zo lang uit! vanmiddag komt mn tante op bezoek en gaan we ff naar de speeltuin! Oh en zn 4e tandje was gister door! ....wel heel raar...tis zn 2e boventandje....maaar die eerste kwma zeg maar btj aan de voorkant van het tandvlees door...en deze echt een heel stuk achter het tandvlees....dus als ik voel moet ik echt onder het tandvlees voelen... Mar meetsal groeit dat allemaal pas recht naarmate het ehct doorkomt toch!?? Zn onder tandjes kwamen ook btj schuin door en groeien nu rehct naar boven..
@hansje heftig verhaal zeg! @palmie klote van je client maar voor het vrouwtje wel beter dat ze niet langer hoeft te lijden @fafje tandjes groeien inderdaad vanzelf recht, bij rienke stonden ze ook schots en scheef in het begin maar nu staan ze netjes op een rij.. @hier was weer feest vannacht! weet echt niet meer wat ik er mee aan moet, echt alles al geprobeerd... waren al anderhalf uur bezig om haar terug in slaap te krijgen maar nee hoor, uiteindelijk meegenomen naar onze slaapkamer gaat ze vrolijk zitten spelen! Na kwartier terug naar bed en toen ging ze weer wel slapen. Was het inmiddels al bijna half zes.. Ga de osteopaat nog maar een keer bellen, misschien dat die iets kan vinden..
sandraske, oh wat erg zeg.....ehct zo slopen d voor jou/jullie....idd mss helpt het nog iets...je weet maar nooit..maar huilt ze dan!?... probeer je haar oevrdag nog op 1 dutje te doen!? ehct zo klote heh.. fijn om te weten van die tandjes hihihi oh en mirza is verkouden! snotjes en niezen...( heeft zn papa hem vast aangestoken...)
Jee palmie dat is ineens snel zeg. Oooohhh er schiet net iets helemaal fout in mijn schouderblad. Ben er gewoon misselijk van. Kan niet meer tillen, bukken en als ik diep ademhaal doet het ook pijn. Ik weet niet wat het is. Nog nooit gehad. Lijkt wel alsof er een zenuw klem zit
Goeie tip van de douche, ik wil ook tijgbalsem erop smeren maar kan er niet bij. Het gaat al iets beter, maar voel het nog steeds. Het schoot er ineens in vanochtend. Denk dat het komt van de yoga gisteren, misschien iets tever gegaan.
hansje, balen zeg...mss kan man je een btj masseren vanavond... ik heb toevallig een btje en stijve nek...te lang in een positie geslapen dnek ik...maar wordt al losser..ik masseer het een btj
hoi!! @palmie jeetje dat is snel! sterkte! @hansje wat een verhaal jeetje! ik kan ook zo schrikken van dat soort verhalen. hier vanmorgen met sam en een vriendin en haar zoontje naar ballorig geweest, sam vond het prachtig!! lekker klimmen enzo hij ligt nu bekaf in bed.
@ hansje voelde je een brandende pijn? @fafje rienke slaapt twee keer een uur overdag en dat heeft ze echt.nodig... Op kdv heeft ze vanmorgen niet geslapen en ze is.nu gewoon nog vrolijk aan het spelen.. Ik snap er niks van ze ziet er niet eens moe uit... Ik zit hier wel met wallen tot op mijn knieen... Ze huilt trouwens wel s nachts...
Ik heb inderdaad mijn man een sms gestuurd dat een massage nodig is vanavond. Een ander voordeel: stofzuigen lukt me niet meer. Strijken lukte wel, maar de beweging van het stofUigen lukt me echt niet.
eelsie, oh gezellig! hansje, dan zou ik rustig aan doen! sandrakse, ahhh ja het is ehct te lastig heh pff...nouja 2 uur is ook nie veel..dus dat zal z idd ehct ndoig hebben..alleen jammer dat het niet i 1 x kan!... Hoe is het met je vriendin afgelopen!? @hier, drama, dnekd at die kleine ehct ziek gaat worden...ben 2 uur met hem bezig, hij is doodmoe...maar huilerig, kan d slaap niet vatten...als ik em vasthou vallen zn ogen dicht...in bed leggen vind ie ook goed...dan maak ik em altijd even an het lachen met zn knuffels die laemaal gekke dingen zeggen en kusjes geven...maar zodra hij probeert te slapen en ik weg ben...begint ie wee.r.... Vanochtend heeft ie wel een half uur op mn schoot gelegen "tv gekeken" ....dus ehct heel hangerig...wilde ook vaak opgetild wordne....ook bijt ie heel veel..dus wie weet komt er nog ene tandje door..
@fafje er hangt inderdaad van alles in de lucht dus kan goed zijn dat hij ziekjes wordt. Wij zijn met zijn drieen verkouden! Van mijn vriendin niks meer gehoord eigenlijk.. @hier Lekker pannekoekjes gegeten en Rienke lekker in bad geweest. Ze ligt nu net te slapen en hopelijk slaapt ze door tot uuuhhh 7 uur?
nou ik hoop het voor je, zou wel lekker izjn heh @hier, mirza hefet ehct supe rgoed gegeten, snotneusje viel na zn dutje onwijs mee...als ie niest komt er niets meer uit....en werd ook niet wakker met snot..wat ik wel verwachtte... ligt nu ook op bed, werd pas 1630 wkaker van zn dut!!!! tv avondje hier...cherry coke, chips&chocola liggen naast me