Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Je bedoelt jas met capuchon :p

Nou, hier had ik al heel snel in de gaten dat een capuchon een MUST is bij de jassen van onze kids (de winterjassen dan ;)).. heb volgens mij maar 1 windjack van Collin zonder capuchon... zelfs de "gewone" jasjes hebben een capuchon.. hihi

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hhaha ja dat bedoel ik, ben niet blond hoor!

4. Laetitia

#1484 Laetitia, 28 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2012
    :d :d :d

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Muts met touwtjes?!?! ;)

EDIT en vastknopen!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb gisteren een reaktie teruggestuurd dat alles goed met me gaat en waarom hij dat wil weten..

Kreeg meteen reaktie terug: Kunnen we keertje afspreken?! :$
    Ik: Heb ik geen behoefte aan
    Hij:Je man hoeft het niet te weten
    Ik: Als je dan gelijk het geld meeneemt dat je me nog schuldig bent, wil ik wel afspreken

Niks meer gehoord ;) pff sukkel..

7. Laetitia

goed zo (Y)

8. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

Elsie, gelukkgi alles goed gegaan!

sandraske, haha lekker vaag zo'n mailtje ineens!

@muts, hier ook tegenstribbelen in het begin. maar ik weet niet hoe jullie dingen afleren, maar hier heb ik het "aan de muts zitten" geowon afgeleerd....dus netals ergsn niet aan mogen komen, mss wel 20 xachter elkaar mag niet zeggen...en uitleggen, uitleggen, uitleggen...
    Best wel streng ermee om gegaan eigenlijk, dus zodra hij het aanraakt, hoor je mij alweer UH UH niet met de handjes pakken, moet je op laten, tis koud blablabla
    En idd als het ehct drama was, dan gewoon capuchon, maar hij heeft door gehad dat dat minde rprettig zit als ene mutsje...
    En muts met touwtjes ook handy, vooral op de fiets, wnat anders ben je em zo kwijt :D:D

Verder ben ik alels ene btj evrgeten! *bloos

Wij waren pas 9u wakker :D:D...net ontbeten, kheb een nieuwe broodrooster en mirza heeft lekker muesli en een tosti ( niet op) gegeten!

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ex had liever gehad dat ie terug had gerageerd met de medeling das goed! (krijg nog erg veel geld van hem) maarja daar hoop ik al 9 jaar op dus zal er wel niet meer van komen :D

Ga zo even naar dorp, kijken voor dekbedovertrekjes voor peuterbed. Vond ze bij de hema niet zo leuk.. Ben benieuwd, ik laat haar zelf kiezen, hopelijk kiest ze iets fatsoenlijks uit ;)

10. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha wel ene goeie om die ff gelijk in zn gezicht te smijten over dat geld hahaha...nee die houdt zich nu wel koest :p

Hier izjn de gordijntjes binnen voor zn kamertje...wacht even tot die opgehangen zijn en dan es kijken wat er leuk bij past!

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb net foto's van rienke bewerkt om op doek te laten drukken.. Pff weet zoiezo niet welke foto en of de bewerking leuk is, wat vinden jullie? Of zal ik toch kleurenfoto doen?

12. fafje

fafje Niet meer actief

nee leuk juist zo'n bewerking!!!

vind die onderste wel echt superrrr sweet! zo leuk spontaan schatje!

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vind ik zelf ook maar manlief vind de bovenste weer leuker..

14. Laetitia

ik vind die zw/w met een detail in kleur ook heel erg leuk....

hier hebben we van alle kids een foto laten maken met 3mnd (allemaal ongeveer in dezelfde houding) en die in zw/w af laten drukken. Dus nu hangen 3 hele mooie zw/w schilderijtjes aan de muur :D.... (had in ons oude huisje onze trouwfoto daartussen in het midden onze trouwfoto en deze wel in kleur afgedrukt)...

15. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, is niet mogelijk beide foto's op een doek te drukken, of 2 kleinere formaten in zo'n rechthoekige lijst

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja zat ik ook al over na te denken, twee kleintjes van 30x30

deze foto is jammer dat voetje eraf valt of niet? (ik wil persee vierkant ;))

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Sandraske: ik vind het wel meevallen, met dat voetje. Ik denk eigenlijk dat ik voor de derde foto zou kiezen! Wat een heerlijk meisje heb je!

18. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja ik snap wat je bedoelt met het voetje....zou dara zelf ook over twijfelen hahaha

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi! Even lekker in bed nu. Man met luca beneden. Even rust. Judo was weer erg leuk!mzo schattig rennen, huppelen springen als een kikker en zo.

@ muts : ik heb luca toen hij jong was in huis laten spelen met zijn muts en wantjes en toen wilde hij ze graag op. Soms ook muts op en capuchon erover. Maar in de bakfiets met kap, maakt het me niet zo uit. Handschoenen wil hij nu wel aan omdat hij met blote handen in de sneeuw was gevallen vorig jaar. Muts niet, maar wel als het regent of zo, omdat ik dat dan ook heb. Maar met erge kou fiets ik weer met de bakfiets en de kap dus ook weer vrij dan wind. Wandelen moet hij het ook zelf weten, als hij het koud krijgt leert hij vanzelf dat hij zijn muts op moet, maar hij wordt er echt niet ziek van of zo.

@ sandraske : mooie foto's en mooi bewerkt, ik zou me ergeren aan het voetje, ik zou dus eentje nemen waar ze helemaal opstaat. Ik vond die op FB met die kuip erg leuk!

20. silvermist

silvermist Niet meer actief

hoi meiden, jeetje genoeg geklets even kijken wat ik heb onthouden

@elsie, hechtingen van sam? dat heb ik niet meegekregen wat was er gebeurd?

@palmie, 21 mnd is ons meisje, muts was hier geen probleem want haar grootste idool papa heeft ook een muts en alles wat papa heeft moet zij ook ;) ze houd hem dus gewoon op, maar ze heeft hem niet vaak op, zo koud vind ik het niet eerlijk gezegd en dan gaan haar staartjes door de war :$:D

@laetitia, nog een paar weekjes onzekerheid dus, ik duim dat alles goed mag gaan met deze zwangerschap :)

@sandraske, goh leuke ex :cool:, ik vind de 2e foto het leukst die met voetje zou voor mij afvallen, en wat een schatje zeg :) nog een dekbedovertrek gevonden??

@fafje, wat voor kamertje word het? standaard of heb je een thema op het oog?

@hier lekker de stad in geweest en wat kadootjes gekocht morgen op kraamvisite, baal wel dat ik geen foto's kan plaatsen ivm meelezers en heb jullie helaas ook niet op fb ;)

Deel Deze Pagina