Ik heb twee iets kleinere doeken besteld, de eerste op het stoeltje en derde, zag er toch leuk uit ondanks het voetje.. Doeken waren nu afgeprijsd op canvascompany.. Ook net peuterbedje besteld, ook al zo'n lastige keuze met de kleur maar ik heb toch gekozen voor antracietgrijs. Vond ik wel mooi bij het limegroen wat we nu hebben als accentkleur. Haar nieuwe kamer wordt met paars en lila (als we ooit nog verhuizen) Kennisgeving voor omleiding De dekbedovertrek heeft ze zelf gekozen, eentje van nijntje geworden. Ik had liever een andere maarja helaas, ik vond het wel belangrijk om haar zelf te laten kiezen. Het is haar bed en niet de mijne Kennisgeving voor omleiding @sanna is dat zwaar fietsen een bakfiets?
Het was niet zo zeer nijntje maar meer de koe die er op stond trouwens Ze dat meteen booeee te roepen!
@sandraske: ik heb een wat duurdere van Johnny loco, met een aluminium die is lichter dan een baboe of zo. Ik cross er heerlijk mee rond, alleen hellingen zijn flink trappen. Vriendin heef wel een baboe en die is idd best zwaar. Ik fietste haar er de hele tijd uit. Maar de vrijheid die ik ervoor krijg maakt alles goed. Geen auto en weinig Ov. @ silver: heb je wel Facebook? Dan kun je pben voor mijn account
Sandraske, leuk bedje en overtrek, ben benieuwt hoe het slapen daarin gaat! Sannaa, hoe is het, schiet ook al op bij jouw he?
@ palmie: gaat goed hoor. Begin eindelijk weer minde moe te worden. Wel wat waggelen nu, haha! Ben al weer 31,5 week! Ook alles goed bij jullie?
hier hebben we ook een babboe, maar dan wel een met elektrische ondersteuning anders is het hier met al die heuvels niet te doen
sorry, verder niet bijgelezen... zijn vandaag niet naar de verjaardag gegaan maar direct naar mijn ouders doorgereden (was erg moe en had niet zo'n zin om verplicht vrolijk en actief te zijn dan ). Zometeen gaan mijn papa en Roger naar de pizzaria want Roger wilde trakteren.. heeftie gelijk een goede dag uitgekozen want allebei mijn zusjes zijn hier incl. vriendjes.. haha... is dus wel een gezellige boel....
@silver ik heb je toegevoegd! @ Laetitia Ooh gezellig zeg! Heb jij ook FB? Veel plezier vanavond! Hier net lekker lasagna gegeten en luca vond het zo lekker die wilde nog een keer. Zo leuk!
Sannaa, ja hier ook alles prima, 31 weken alweer zeg, zometeen heb je er 2 koters lopen haha super zeg! Silver, ik heb ook facebook, pb me maar ff!
Nou avondje thuis ongepland. Rienke had toch weer koorts dus naar huisartsenpost geweest. Waarschijnlijk slaat de ab niet aan dus we hebben nu andere.. We zouden bij mijn ouders gaan eten om de vakantie in september verder te bespreken maarreuh nou gaat ie alsnog niet door want mijn zusje is zwanger! Raar idee mijn kleine zusje zwanger @sanna thanks, ben ook beetje rond aan het kijken maar die dingen zijn zo duur! En ik heb natuurlijk wel een auto staan @laetitia ja dat snap ik dat je ondersteuning nodig hebt in de heuvels @silver ik heb ook fb me maar
Silver, heb je een verzoek gestuurd! Sandraske, gefeli met je zusje en heel veel succes en sterkte met Rienke, hopelijk komt er bij de kinderarts eindelijk iets duidelijks uit! Dikke knuffel!
@sandraske, ah wat sneu zeg hopelijk slaat deze ab wel aan! @palmie ga je nu bevestigen en sandraka zal je pb sturen