Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske ik hoop het voor je!!

sam slaapt ook al die was erg moe! en verkouden dus weer luuf gesmeerd en neusspay, hoop dat het helpt.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje chocola!! dat heb ik ook veel te veel gegeten afgelopen week!

@elsie ik hoop het ook dat ze doorslaapt... rienke heb ik ook ingesmeerd met luuf en een ui naast haar bed.. Lekkere lucht op haar kamer dus ;)

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja en mijn uien waren op!! dus hier alleen luuf en neusspray!

trouwens ik kan een draagdoek kopen van iemand....zouden jullei da doen? (ik bedoel als je zou willen dragen)
    maar ik bedoel meer...in dit termijn, of zla ik mn echo afwachtenm!?

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @fafje als het echt een mooie prijs is, zou ik het gewoon doen..

5. fafje

fafje Niet meer actief

ja heh, ehct mooi prijsje namelijk..kan het pas na het weekend betalen maargoed..wil em wel graag..is zand kleur....neutrale kleur toch? sowieos voor meisje en jongen leuk dnek ik....ik hou namelijk neit van al die drukke prints, wat je vaak ziet, dit is effen gekleurd

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Das inderdaad lekker neutraal, ja gewoon doen dan...

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik ga het idd doen!...doeke zij best duur...en wil er sowieso nog 1 en die is 70 euro...dus dit compenseert...! hij si 22,50! normaal 55!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje je kan het gewoon doen toch en als het niet bevalt weer verkopen!

sam was net al even wakker maar is snel weer gaan slapen gelukkig.

morgen vier ik mijn verjaardag:D

9. fafje

fafje Niet meer actief

ja idd

gezellig veel plezier

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elsie veel plezier morgen!

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

even snel een kort berichtje.. (ben net terug van werk en snak echt naar mijn bedje aangezien de kids zowat de halve nacht hebben rondgespookt... (lees: ik was dus van half 12 tot half 4 wakker en om kwart na 4 moest ik weer mijn bed uit om te gaan werken)

@fafje: ik zou het gewoon doen! En zandkleur is mooi voor jongens en meisjes. Ik heb hier een donkerblauwe (blauw richting paars aan qua kleur). En zou daar ook een jongetje of meisje in doen... die drukke kleuren vond ik sowieso niks.. dan moet je (bij wijze van spreken) voor ieder "soort" een eigen doek hebben... nee, dankje... dan liever een kleur die je kunt mengen... (hebben we ook met de autostoeltjes enzo gedaan. Je kunt er altijd een gekleurde hoes omheen doen ;))

Truste en tot later!!! (voel me trouwens al wat beter, maar de ochtenden zijn nog een ramp.. dan voel ik me echt nog ziek... manlief vraagt al of ik mss zwanger ben.... maar lijkt me niet dat je dat zo snel al voelt :p)

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Redelijk geslapen vannacht. Rienke is wel wakker geweest om vier uur maar speentje gegeven en even aai over de bol en ze ging weer liggen. Ze sliep binnen een half uur weer!!

Zometeen even kletsen met oudcollega's in de winkel waar ik heb gewerkt. Meteen even kijken voor snowboots voor Rienke.. Ze loopt wel niet maar tis wel lekker warm op de fiets en ik ga er eigenlijk wel een beetje vanuit dat ze van de winter wel gaat lopen.. Heb niet zo veel zin om nu wintersloffen te kopen en dan over twee maanden alsnog snowboots, dubbel geld..

13. fafje

fafje Niet meer actief

Leatitia, zo das een Zware nacht!!! Tja wie weeeet heh zou leuk zyn nu zwanger :)

Sandraske, nou gaat d goede kant op!! En natuurlijk geen slofjes kopen hoor zondeee k ga ook snowboots kopen voir hem en denk ook een skipak om lekker in d sneeuw t rollen!
    Voor mezelf heb k voor mn verjaardag Rubber Ducks gevraagd!!

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Sandraske: veel plezier!

Fafje: ga er niet vanuit hoor.. heb de laatste tijd al veel te vaak gedacht/hoopt dat ik zw was.. .;)
    Maar het zou wel leuk zijn :D

voor de rest niet bijgelezen... knuffel!

Hier: De kids waren onhandelbaar vanochtend (en nog steeds).... Tijd om te slapen heb ik niet gehad helaas... Heb de kinderen nu wel naar bed gebracht want we hebben de hele ochtend geen 3 minuten gehad dat er niet iemand was aan het huilen...

Heb net de woonkamer een beetje opgeruimd en zit nu even op de bank met de laptop. Hopelijk is mannetje snel weer thuis (is even in de buurt aan het helpen om een trampoline op te ruimen) en kan ik dan mijn oogjes even sluiten.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    *-Nou was weer ff gezellig, veel veranderd in de winkel en met personeel, niet altijd positief begreep ik wel.. Wel snowboots voor Rienke gekocht:

Kennisgeving voor omleiding

Gewoon beetje neutraal, kan een eventueel brusje ze ook nog aan.. En de roze vond ik niet mooi.. Kreeg nog mooi extra korting dus dat was prettig.. Voor mezelf nog gekeken maar stond niet echt iets bij of het was keiduur..

Zometeen even boterhammetje eten en dan Rienke proberen een uurtje langer op te houden anders trekt ze het vanavond weer niet.. Vanavond naar verjaardag van zwager..

@laetita pff dat was een lekker ochtendje dan!

@fafje die rubber ducks zijn wel gaaf..

16. fafje

fafje Niet meer actief

ja leuk hoor! idd eutraal is wel handig!!

maar ik post dus dat ik dat heb gevraagd,...gaat man weg...komt ie ineens thuis met die dingen!!! heeft ie het gelijk gehaald hahaha!! ben zooo blij...en ze hebben dus ook baby rubber ducks heh ehct zooo gaaf 50 euro...dat wel...

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Goedemorgen,

Hier ondanks de wintertijd heerlijk geslapen, Chloé was gewoon om de oude tijd wakker, heerlijk dus!
    Vandaag ff bij famillie op bezoek denk ik voor de rest weinig plannen.
    Hier nemen we nu steeds minder vaak de buggy mee, als we een kleine bootschap moeten doen gaat Chloé lekker mee, lopend haha ze vind het geweldig!
    Maar ze moet natuurlijk wel weten dat ze ook af en toe nog in de buggy moet he;)
    Alles goed met jullie allemaal en gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier gister mijn verjaardag gevierd! was druk en gezellig, we lagen om 2 uur in bed! en sam was 6.15 nieuwe tijd wakker... vanmiddag maar een dutje doen denk ik!

fijne dag!

19. fafje

fafje Niet meer actief

goed emorgen!

palmie, jaa hier is het vaak drama om in de buggy te gaan...duurt gelukkig nooit zo lang, maartoch....en het is nu al een weglopertje...dus hou mn hart vast :D

elsie, gezellig dus! leuk benje verwend!?

@hier, mirza werd zn normale tijd wakker ...normaal dus 0830....dus vandaag 0730!...geeft niets...slaapt ie ook weer normale tijd zn dutje...dus denkd at ie het allemaal nie echt door heeft

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hallo!
    hier bezig geweest. Gisteren man en ik een dagje naar belgie en Luca naar opa en oma. Ik meost gewoon huilen toen we weggingen daar, omdat hij er ook bleef slapen, Zwangerschapshormonen!!! Pff. Was wel heel gezellig zo met zijn tweeen en ook rustig wakker worden. Heb gewoon tot 8.30 geslapen oftewel 9.30! Heeeerlijk. En toen we zo lagen wakker te worden, voelde mijn man een schopje! Ooooh lieff! Ik ben nu bijna 19 weken en ik voel de baby al sinds een week of 14 dus dat is wel leuk! Het lijkt wel of hij ook heel anders in mijn buik ligt dan de eerste, gek is dat.
    Verder hebben we in belgie speciaal plastik gehaald om voor onze ramen te doen, wij hebben een oud huis van rond 1900 en alles is enkel glas en met dit plastik ervoor zou het een soort van dubbel glas effect kunnen hebben. Wij hebben ook hele hoge ramen, dus dubbel glas maken kost veel en dan kunnen de ramen ook niet meer open in de zomer, want waar laat je een extra raam van een meter hoog? Nou ja, maakt niet uit. Man heeft het er vanochtend voor geplakt en je ziet het nauwelijks! grappig hoor! Hopen da het ook effect heeft op de energie rekening.

@fafje: ik wil ook een draagdoek, lijkt me heerlijk om de kleine bij me te tillen! Waar heb je hem gevonden? Op ZP of ergens anders. VInd het ook moeilijk kiezen, eigenlijk.

@palmie: nog gecondoleerd met met je client, is wel erg snel gegaan, jeetje. Ga je naar de begrafenis/crematie?

@elsie: nog gefeliciteerd!

@buggy: heel lang wel gebruikt. Luca liep al snel, maar ik had geen zin in strijd. Met hond uitlaten mocht ie lekker lopen en voor de rest in de buggy. Dat ging heel goed. Hij wist niet beter dan dat winkelen in de buggy was. of in het karretje. Ik moest en moet er niet aan denken om de hele tijd: "luca nee, afblijven, hierblijven" te moeten roepen of om naar huis te moeten omdat meneertje wegloopt. Ze zijn nog zo klein, en kunnen nog genoeg loslopen. Nu luistert hij prima en heb ik de buggy vrijwel nooit meer mee. Daarnaast vind ik het ook de verantwoordelijkheid van de ouder om je kind te leren dat er niet gespeeld wordt in winkels. Dat leer ik hem nu. Hij wil zich graag verstoppen achter kleren, dat kan niet. en dat leg ik hem uit. onder de 2 jaar is dat veel moeilijker.

Deel Deze Pagina