5! hahaha echt een slome ....boven 3 onder 2....nu krijgt ie de 4e boven Die kies is iet doorgezet, al was die toen wel heel dik, nu weer niet! hij werd gister avond ook btj huilerig wakker, dat ik even naar em toe ging en even vast moest houden, later hoor diek em ook ngo om een uur of 1....dus heeft er wel wat last van!
ja das waar, ik hoop alleen niet dat de ergste tanden-last/pijn nog gaat komen...zo duurt het zo lang...mag van mij wel voro de bevallign allemaal zo'n beetje door zijn hahahah ( gemeen heh )
Dan moet ie op gaan schieten! Ik wil je niet ontmoedigen maar hoektanden zijn echt errug. Er zijn er hier al twee,door gelukkig, mooi afgelopen paar dagen toen ze toch al pcm en dyclo kreeg voor de koorts
Ja, het heeft een halfjaar geduurd voordat hij een verwijsbrief kreeg voor de sterilisatie. Maar iedere keer weer uitleggen waarom hij NU al gesteriliseerd wil worden en wat als er iets met een van de kinderen gebeurt of wat als hij ooit nog een andere relatie krijgt, of als je kind erg ziek wordt en het kind ev. "gered" kan worden door een nieuw kindje, etc, etc, etc.... en dan moesten we ook nog een gesprek samen hebben want ik moest er ook mee akkoord gaan enzo.... en nu het eindelijk zover is begintie bang te worden.. ... Maar hij gaat vrijdag wel gewoon hoor. Donderdagavond gaan de jongens naar mijn moeder en vrijdagavond (na 6u) gaat Collin naar mijn schoonmoeder toe. Moet alleen kijken hoe Roger zich dan voelt en hoe ik dan ben want ik weet niet of ik dan zelfstandig Collin uit de autostoel kan halen (en aangezien mijn schoonmoeder alleen thuis is en in dat soort dingen NOOIT helpt (ze doet de deur pas open als de kinderen allemaal uit de auto zijn)) anders had mijn moeder al aangegeven dat ze wel even mee zou komen, dus das wel fijn. Hier duurde de bevalling van Thessa 24uur en die van Joshua 4,5uur. Bij Collin had ik op vrijdag mijn vliezen gebroken en toen ben ik maandagavond (dinsdag zou ik ingeleid worden) naar het ziekenhuis gegaan voor een slaaptablet zodat ik nog 1 rustige nacht zou hebben, tegen de tijd dat ik daar aankwam keken ze me eerst na en toen bleek dat ik al 9cm ontsluiting had, dus mocht niet meer naar huis (uiteraard) En dat terwijl ik van vrijdag tot maandagochtend maar 1,5cm ontsluiting had. Hier heeft Collin in de laatste 2 maanden pas een spurt met tandjes gekregen hoor. Hij heeft heel lang maar 4 tandjes boven en 2 onder gehad hoor. Maar gelukkig, als ze eenmaal een spurt hebben, schiet het ook op. Kiesjes zijn nu door aan het komen en er zit ook al wat druk bij de hoektandjes... Dus het komt allemaal vanzelf wel hoor
Goeiemorgen! @fafje klopt dat de wasmachine tijdje geleden ook stuk was, er zitten van die wasribben in en die zijn bij ons van plastic, dus na een tijdje breken ze gewoon af heel irritant en omdat er dan haakjes zitten kan je wassen want dan gaat alles stuk. Hier een Sam die aan het spoken was vannacht hij werd wakker dus ff heen gegaan en troosten en weer terug naar bed, maar huilen krijsen uiteindelijk bij ons op de kamer in campingbedje en daarna niet meer gehoord.
goedemorgen dames, even kijken wat ik onthouden heb @fafje, fijn dat alles goed was bij de vk! @tandjes, hier alles al behalve de laatste kiezen maar die komen geloof ik pas met 2 of 2,5? @bevalling van vliezen tot geboorte 5 uurtjes kwartier persen @elsie, balen van je nacht hopelijk vandaag je wasmachine! @hier, lekker nachtje maar om 8 uur wakker
goed emorgen! leatitia, nou succe smet roger! ( lekker da zo'n schoonmoeder) silver, hier ook 8u wakker elsie, maar dus nu kan ie niet meer gemaakt worden? balen is dat heh, altij weer zo'n uitgave! @hier, nou mirza werd savonds weer wat jengelig wakker, wilde hij eventje slekker in mn armen liggen, daarna terug gelegd...maar vond hetw el zielig, zal vast door die tandjes zijn.. vanmorgen hoord eik em al ontwaken om 0745...en toen nog ff uurtje in bed gelegen met hem, papa was inmiddels ook thuis gekomen..en nu zitten we te ontbijten ( ahum hij bij de teletubbies) geroosterd brood, heerlijk..ik heb nu ehct ff zo'n manie dat ik dat heerlijk vind!
Wat een snelle bevallingen zeg! Bij Rienke duurde het 18 uur, uur persen en uiteindelijk nog met de vacuumpomp gehaald.. Tis druk hier, manlief zit al bijna de hele ochtend in de auto. Al aantal klanten met kapotte accu gehad, eentje met afgebroken ruitenwisser en eentje met bevroren handrem. Lang leve het winterweer
wel goed voor de business ?? heavy zeg 18 uur..18 uur erge weeen?? hier wel harde buiken eerder..maar toen om 22u mn vliezen braken, kwam het echt keihard hahah..gelijk ontsluitingsweeen...na 3 uur ha dik al 10 cm ontsluiting!...half uur geperst, maar had sneller gekund, alleen irza lag met zn vuistje tegen zn wang, daardoor duurd ehet wat langer...ze wilde nog inknippen ( ik was dar zooo bang voor) had natuurlijk geen pijnstilling sowieso... maargoed, toen ze dat zeiden, ben ik als een gek gaan persen en toen wa shij er gelukkig ik kreeg wel extra zuurstof, voor die kleine, wnat die zat dus wat bekneld hihi wel grappig want zo lag hij ook bij de pretecho met dat handje zo...en tijdje na de bevallign sliep hij ook steeds zo
hier net terug van vk. We hebben beebje weer gezien en het was zelfs aant bewegen! zo schattig... schopjes met handjes en voetjes, dat heb ik bij zo'n klein kindje nog nooit gezien ... dus nu over 3 weken (week van carnaval) weer afspraak. Dan wordt de definitieve termijn vast gesteld. @silver: heb ook nooit lang hoeven persen. Bij Thessa 15 min, bij Joshua 1x geperst (ze heeft het op 1 minuut gezet) en bij Collin 5 min. Echt super... denk dat als het anders was geweest ik ook niet zo snel aan zoveel kids was begonnen Ga zo met Thessa naar de huisarts... hoop vanmiddag nog ff terug te komen. Tot later!!!
leatitia, schattig is dat heh als ze zooo klein zijn, nou spannend over 3 weekjes weet je het precies... lekker hoor zo nel persen, mn moder ook bij mn broertje 1 perswee!...hihih ze zegt nog altijd, "kroketje uit de muur " hahah
@laetitia, nee dat snap ik want kan me voorstellen dat als je bevallingen hebt gehad die niet tof zijn dat je niet snel aan een volgende begint. hier vliezen gebroken uur later 1e weetje uur erna heftige weeen 3 uur lang en klaar, makkie al zeg ik het zelf
hier zijn we lekker buiten geweest voor de boodschappen, valt op zich mee met de kou (zolang je in het zonnetje loopt ) nu mezelf aanzetten tot een was vouwen
Hallo! Vandaag de laatste keer zwemmen gehad, was gek afscheid nemen na 3 jaar daar iedere week les te hebben gehad. Maar ben nu echt weer kapot, dus ik ben blij dat ik het besloten heb. Gisteren bij waterlelie geweest iedereen de groetjes! S.ophie is echt een schatje heel lief en rustig. Het was erg gezellig! @ bevallen : wat mij betreft mag het wel wat sneller. Ik kreeg weeeen maandag op dinsdagnacht, om 3 uur opgestaan en luca was er woensdag om 13.30.. Dusss alles wat korter duurt vind ik wek fijn. Mijn moeder had dat ook bij de eerste en bij de tweede was de HA te laat omdat het zo snel ging, dus spannend!
Hoi dames, Met het hoofdje van Chloe gaat het goed, zit er al veel beter uit dan gister en ze heeft er niet veel last van! Vanmorgen bij Tukker wezen koffie drinken en de meisjes hebben lekker met elkaar gespeeld nadat Chloe eindelijk aan het hondje gewent was hahaha Tis erg koud buiten inderdaad maar verder erg mooi weer vind ik, gewoon lekkere dikke kleding aan zou ik zeggen! Bevallen, hmmmm 1 keer gedaan en waarschijnlijk niet meer, 2 dagen flinke weeen en eindelijk de 3de dag na 12 uren heftige weeen en een horror bevalling was eindelijk ons schatje daar