We hebben een autobedrijf 18 uur weeen, begon gelijk al om de vijf minuten dus was echt niet fijn. Uiteindelijk in het ziekenhuis terecht gekomen omdat ik het niet meer trok en pijnstilling wilde. Nou hels ritje naar ziekenhuis en daar aangekomen kon ruggeprik niet meer dus spuit in mijn been. Nou zei de verloskundige ze is er zo hoor! Toen duurde het dus nog 4 uur, waarvan dus anderhalf uur persweeen tegenhouden (dat gun ik echt niemand) en een uur persen.. Dus ik hoop dat bij een eventuele tweede de bevalling iets beter gaat @sanna inderdaad een goede beslissing om te stoppen dan.. @palmie bevalt je werk eigenlijk nog steeds goed? Ik ga mijn draakje ophalen op kdv, latersss!
@palmie en sandraske, oh jee zeg wat een bevallingen! @hier, lekker in bad gelegen en nu lekker niets meer
beterschap voor je mannetje! ons meisje is ook ziekjes maar gaat gelukkig al een stuk beter dan vanmorgen
Beterschap voor je meisje! Het is ook echt snotterweer, nadeel is wel dat ik nu zometeen de hond uit moet laten
dat is balen inderdaad, daar ben ik blij dat mijn mannetje niet ziek is mij te koud en weet zeker dat de hond het ook koud vind
Brrwas koud!! Had echte dikkejas, sjaal en handschoenen. Oh en snowboots maarce wind waaide door mijn broek heen! Hond was erook zo klaar mee, bij de eerste struikenvdie we tegen kwamen meteenbehoeften doen en toen keek ie zo ennu naar huis??? Ja dus..
hey, volgens mij was het gister errug rustig he? Hier vroeg naar bed gegaan. We hadden 's middags warm eten gehad dus de kids hebben 's avonds van papa een tosti gekregen. Daarna om half 7 de kids naar bed gebracht en mam direct erachter aan. Pap moest nog naar Eindhoven om kleren op te halen dus die was pas rond een uur of 9 ofzo thuis, maar dat heb ik niet meer meegemaakt ... was ook vergeten de laptop mee naar boven te vragen en had geen zin om daar zelf mee te zooien... Vandaag weer zo'n stressy dagje... manlief moet voor het werk een harde schijf naar eindhoven brengen, daar wachten tot er iets op die schijf gezet is geworden, dan de (gevulde) harde schijf naar Apeldoorn brengen en daarna nog terug naar huis komen... ben dus eens benieuwd hoe lang dat gaat duren. Had eigenlijk een afspraak staan bij de huisarts voor Collin maar die ga ik afzeggen. Kan nog niet zelf tot daar komen zonder hulp en aangezien hij de auto heeft houdt het op. Moet ook nog kijken hoe ik dat met Thessa ga doen. Ze moet 's ochtends gebracht worden (maar moet dus alle kids meenemen) en vanmiddag heeft ze ook nog kleutergym... ben bang dat ik zometeen weer een mama moet gaan opbellen om te vragen of Thessa kan meeliften met klasgenootjes... pffffff (en voel me al zo'n zeur... ach ja, het zal wel moeten)
Sandraske, hoe is het met je man, nog ziek? Silver, en je dochtertje? Laetitia, sjee inderdaad stressie zeg maar ja als het niet anders kan gewoon vragen toch? Hier zit Chloe al klaar om naar oma te gaan en ik moet vandaag de hele dag werken, weet niet meer wie het vroeg, volgens mij Sandraske maar het bevalt nog steeds super hoor, tot laterrrrr allemaal en een fijne koude dag brrrrrrrr
Het probleem heeft zich al (min of meer) opgelost. Thessa is ziek thuis gebleven... Ze werd vanochtend wakker met koorts en doet niks anders dan snotteren... Is nu wel meer werk voor mama maar logistiek is het probleem verholpen...
goedemorgen @sandraske, ik snap jouw hond wel haha @palmie, ze is vrolijk en zie geen snot dus hoop op het beste! lief dat je het vraagt, werkse vandaag! @laetitia, fijn dat het opgelost is maar wel balen dat thessa ziekjes is @hier, huishouden huishouden en nog eens huishouden, ben er gisteren niet aan toe gekomen met mijn meisje dus moet vandaag echt aan de bak, bedden afnemen en doen want dat snot moet eruit zet gelijk even de ramen open voor uurtje boven lekker fris bedje strakjes of bevroren bedje
goede morgen! sandraske, beterschap voor man! en jeetje 18 uur weeen ehct heavy, en dan nog es die persweeen tegenhouden, hoef ik denk ik maar 5 min ... palmie, hihi horror bevalling ...ook niet zo prettig dus! werkse Schattig dat R.enske en chloe hebben gespeeld, altijd leuke en leeftijds genootje! sanna, ja maar nu is het dnek ik ook gewoon te vermeoiend...dat zwemmen komt wel weer, mss kan je in de toekomst samne met iemand gaan ( oma ofzo die mee kan helpen met luca) Gezellig met waterlelie afgesporken, s.ophie ziet er ook zo cute uit heh silver, hihi poetsen lekker heh @hier, oh my god, jullie willen niet weten wat ik heb meegemaakt gister! ik was heerlijka an het winkelen, rustig, mirza lag net half uur/3kwartier super lekekr te slapen, was de hele dag al heel lief en vrolijk.. Werd hij ineens huilend wakker! dikke tranen, schreeuwde het uit...( leek op pijnscheuten van de tandjes/kiesje) Hij stopte niet met huilen, moest hem gewoon uit de wagen halen, dit hoeft echt noooooit!...ondertussen stond ik met dingne in mn hand op nog af te rekenen, en mirza blee fmaar huilen, maar echt hard! Ik wilde een bal voor hem kopen, gelukkig bood die hem wat troost....het wa szoooooo zielig ik wist niet wat ik moest doen, snel afgerekend..maar 1 kind in je arm van ruim 10 kg+dikek winterkleding, en ikzelf ook metd ikke buik en jas enz + wagen met 1 hand rijden OMG Uit de v&d naar de kruidvat, ik dahct ik moet pijnstilling voor hem kopen, heb sinaspril gekocht ( ik dahct zetpil gaat em niet worden)+ dentinox pfff...hem terug in de wagen was nog erger drama. hij krijste heh...ehct serieus nog nooit meegemaakt dit...het was ook een combi van pijnscheuten, oververmoeidheid ( hij was midden in een diepe slaap wakker geworden) en drift/boosheid Niks was goed, hij wilde getild worden en toch maar niet...lopen en krijsen dan weer tillen etc etc etc...en ik blee fmara rustig en bedeesd praten en het was zo zielig, af en toe ehct huilend op mn schouder en dan weer spartelen etc etc.. teruugggg naar v&d, ikd ahct moet ff die medicijntjes in de toiletten geven+ik moest nodig plassen Krijsen hield niet op heh...gewoon nonstop, iedereen keek me aan...toen dacht ik ff naar het restaurant, mss kan ik hem opvrolijken met fristi...NOU NEE ...ehct wereklijk drama daar...iedereen keek me aan, ik weer weg daar.. maar dat was ehct amper te doen, wnat die kidnerwagen besturen, hem op 1 arm...al die jassen/sjaals etc etc, hij die spartelde en dan weer wel lopen en niet pffffffffffffffffffff ik dacht dat ik doodging hahahaha gelukkgi man tussendoor kunnen bellen en die was onderweg Ben ik snel naar d club van m stiefpa gegaan ( mn oude werk, dara is overdga niemand alleen hij) het hield niet op, krijsen krijsen krijsen, hij bleef er echt in, was zooo boos en zooo moe en waarschijnlijk dee dhet nog pijn...hij had dat balletje, is van knuffelspul...end at duwde ie steeds tegen zn wang aan...echt zn kiesje dus pfff toen kwam papa ook die wa snie ehct een troost voor hem....weer over straat naar de auto...hele heenweg naar huis gekrijst....eenmaal thuis...pffffffff wat een rust...eindelijkw erd ie rustig, ik bleef steeds zeggen, we zijn bijna thusi kan je lekker slapen... dus hij gaf direct toe in mn armen, helemaal na snikken..mn arme kind heeft meer dan 1 uur achtereen gehuild gewoon... hefet uiteindelijk niet geslapen wel helemaal tot rust gekomen enwas ineens weer helemaal vrolijk...k vond het echt zoooooooooooo vreselijk voor hem!! my godddddddddddd OKE DIT WAS HET
@fafje ochgerrum hoe gaat het nu met hem?!?! Heb 1 keer mergemaakt zo'n huilbui, toen had ze dubbele oorontsteking pff je.voelt je zo machteloos dan! @hier man voelt zich al wat beter maar ng niet geweldig.. @zieken beterschap!!!
ja echt joh het was zo erg...je hart doet dan ehct pijn, ik heb schijt aan die mensne die dan zo kijken...iedereen zei ook dingen als "ahhh wat zit jij te schreeuwen " etc etc... Kan daar dan ehct zoo geirriteerd van raken, ik snauwde de meeste ook af met "hij heeft erge pijn"... sna wel dat je kijtk natuurlijk haha, zie je een zwnagere moeder sjouwen met zo'n krijsend kind, maar mensen dachten volgens mij dat hij zo'n klier was die zn zin wilde ofzo...en dat vind ik dan zo erg hahahaha
Goeiemorgen! @fafje aan arme Mirza! Hier nu wel een goede nacht gehad, Sam wilde gister tussen de middag niet slapen, ben dus naar mijn ouders gegaan om de was te halen en nog een was te doen, en even naar de stad daar. Bij de prenatal Een nieuwe zwembroek voor Sam gekocht, en 3 truitjes was 3 halen 2 betalen. Viel ie op de terugweg in slaap dus bij mijn ouders de was in de auto en lekker naar huis. Om 19.30 lag ie in bed en werd pas om 7.45 wakker helemaal niet gehoord, heerlijk! Net 3 kwartier gelopen met hem, ff naar de winkel geweest en nu weer lekker binnen. Sam lekker spelen. Straks opruimen enzo
hier al een paar wassen gedaan, en boven is alles klaar, nu beneden nog @fafje, gewoon maling aan hebben hoor, jij weet wel beter maar irritant is het zeker dat ze je zo aangapen en dan de mensen die er wat van zeggen of tegen je kleintje zeggen, mijn meisje gaat dan 3x zo hard schreeuwen kan ik je zeggen want dat vind ze niet tof vreemden die tegen haar praten @elsie, lekker nachtje dus
silver, ja dat gebeurde dus, hij gign nog harder schreeuwen...mn arme kind ahahaha heb hem ehct nog nooit zo gezien... gisteravond wel met zetpil naar bed gedaa, geen enkele x wakker geworden gister of vanacht...en 8u wakker... en hij is ehct super vorlijk...snijtandje lijkt bijnnnnna door... ik ga vandag wel pas na zn dutje de deur uit,. kan ie vats gebruiken een goed dutje... maar nou vraga ik me af...gister dus geen dutje, die 2 dgn ervoor is hij dus 2x heel snel wakker geworden en ikd enkdvan de tandjes, wnat normaal slapat ie 2/2,5 uur... zal ik hem dan btj van dat sinaspril geven..ook pcm..maar kan ookweinig geven, qua mg...zodta ie toch wat goed eslaap kan pakken, vind het zo sneu als ie weeer wakker wordt van de pijn
@fafje, als jij denkt dat hij nog steeds pijn heeft meot je het doen, hier gisterenavond voor de pijn van de verkoudheid beetje sinaspril gegeven maar ze is nu zo ver opgeknapt dat ik het niet meer geef
ja ik vind het wel fijn dat je dat zelf kan doseren, een zetpil is gelijk 240 mg...vind ik nergens voor nodig...maar mss lepeltje van 120 is mss al genoeg om in elk geval lekker te slapen...