Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

oh jeetje sandraske! dat ziet er inderdaad wel heel erg uit :( heeft ze er erg veel last van?

@fafje, kijk dat is leuk zeg met 3 vriendinnen tegelijk zwanger en dan ook nog alledrie van de 2e :D

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het valt nog mee, ze krabt verder niet maar ik smeer me een ongeluk de hele dag om het maar vet te houden.. Smeer nu wel twee keer per dag hydrocortison want het was echt heel rood gister..

Klote AB!! Het was net allemaal weg :(

3. silvermist

ach gossie zeg :(

4. fafje

fafje Niet meer actief

Elsie, truste!!

San, nee wat zieligggg en wat erg heh dat die ab dat nog erger maakt! Liefst ook eerst laten intrekken ipv gelijk stoffen/kleertjes erover
    Leuk met z'n 4en zelfs!

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sliver wat voor muurstickers zoek jij?

6. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik breek even in.. ik ben een meelezer.. Sandraske, mijn tip : dreamcream van Lush, volledig natuurlijk, 2 weken smeren en het is weg! Niks geen hormoonzalf meer, zag de fotos en wilde je deze tip niet onthouden! Sterkte voor je meisje!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    thanks! Waar kun je dat kopen?

8. silvermist

ik zal even foto zoeken dacht op fb bij 1 van jullie maar die foto zal ik niet posten als dat zo is, ik ga even kijekn

9. silvermist

sandraske, was bij iemand anders die vrienden was met een vriend van mij ik pb je even want hun staan er zelf ook op en ik ken ze niet die mensen

10. silvermist

wij gaan naar bedje toe meiden, weltrusten en hopelijk morgen sneeuw!!! (zal wel niet) :cool:

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij liggen er al in..

Ik kan ook nog een boom schilderen op de muur... Lijkt me ook leuk... Met vlindertjes erbijenzo..

12. silvermist

ik zal straks foto's uploaden van haar babykamer en haar kamer nu, heb ik namelijk ook zelf geschilderd ;)

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, ach jeetje, gelukkig heeft ze er niet veel last van en ik zou die tip van hierboven zeker even gaan proberen, lief dat een meelezer dat post!
    Hopelijk is ze er snel vanaf en inderdaad al die kuurtjes zal ook wel niet veel goed doen, ben echt benieuwt wat de kinderarts over een paar daagjes zegt!

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Hier slaapt Chloe nog steeds, denk moe van een dagje oma gisteren hahaha!
    Het gaat sneeuwen he, hier niet zoveel maar denk dat bij jullie wel wat meer gaat vallen meiden, ben benieuwt:D

15. silvermist

goedemorgen, hier al even wakker

@palmie, sneeuw ja, ben benieuwd hoeveel er hier gaat vallen zal wel niet veel zijn maar ga voor de zekerheid zo vast de boodschappen halen ;)

16. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

@sandraske, ja is het proberen waard, ik ga het ook halen dan ( thanks mm7) toch even proberen...u never know...

@palmie, leuk zo'n badje, jullie hebben precies ( zo lijtk het) dezelfde muur en grond tegels in de badkamer :)
    Mirza blijft niet meer ehct in badje spelen, hij gaat eruit en erin...dus nu douche ik altijd samen met hem...heb wel groot antislip mat op de grond,, en hij weet dat ie daar op moet blijven...
    Maar hier houdt ie dus al ehct van docuhen, eerst dahct ik er aan ook zo'n badje te halen, maar doe het maar niet!

silver, ja lekekr vroeg de deur uit, beter toch...ik doe nog rustig aan, we willen na mirza's dutje even naar de ikea

@hier, nou zeg dat puntje is nog steeds niet door, tis ehct een kwestie van een kwart millimeter haha...hij werd weer wakker met een dunne poepluier...
    voor het eerst dat ie zo "extreem" last heeft..hiervoor alleen bij het eerste tandje eventjes

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Lief een tip van een meelezer:)

Hier weer een goedenacht, wel op tijd wakker maar hij lag er gister ook op tijd in.

Hier sneeuwt het al! Net even met Sam in de tuin geweest, vond ie wel leuk:)

18. silvermist

@fafje, leuk! nog iets op het oog bij de ikea?

@elsie, al sneeuw! wat leuk!

19. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Je kan het kopen bij lush in de winkel of online via de website. Lush . nl google anders even op 'eczeem lush dream cream' volgensmij vindt je dan ook ervaringen. Het helpt ook super tegen psoriasis, zonneallergie en fantastisch bij luieruitslag en schrale wangen. Hier echt super goede ervaring mee, maar wel eerst cpnseqent 2 weken 2x per dag smeren.

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Fafje, Chloe is bang voor de douche;)

Deel Deze Pagina