Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Nou het sneeuwt hier al flink! Wil nog naar de markt, maar mijn moeder komt me ophalen. Ze mag wel opschieten want straks is het volgens mij spekglad!

Sandraske: wat een nare eczeem zeg! Hopelijk werkt lush!
    Palmie : oeh bang voor de douche dat is lastig hebben we hier met luca geen last van. Wel vindt hij het bad leuker dan de douche.
    Hier verder alles goed. VK ook. De baby ligt al met zijn hoofdje in mijn bekken, brave jongen. Ben nog steeds erg moe. Maar met een middagdutje komt het goed. Luca os nu naar mijn schoonouders en dat vind ik niets met al die sneeuw. Maar ja. Ze zullen wel voorzichtig zijn.
    Ik voel me erg kwetsbaar met die gladheid en sneeuw en zie allemaal moeilijkheden. Wel vervelend. Ben bang dat ik uitglij of dat er iets met luca of mijn man gebeurd. Bah. Zal wel door de hormonen komen.

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

komt vast goed sannaa! hoeveel weken ben je nu?

@hier, lekker naar buiten toe, tot vanmiddag!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier sneeuwt het heel lichtjes, er komt niet heel veel!

Elsie, wauw wat een pak al, leuke foto!

Sannaa, wel voorzichtig doen hoor!

5. silvermist

wooww elsie, er ligt echt veel bij jullie!

@sneeuw, hier is het begin gemaakt hopelijk zet het even door, manlief belde net en zei dat er in heereveen veel lag en hij is nu onderweg naar huis op de terugweg gaat hij nog even de slee ophalen bij mijn ouders :)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie das veel sneeuw! Hier begint het net te sneeuwen ;)

@palmie Rienke is ook bang van de douche

@fafje hoop dat tandje snel door is

@hier bedje is er (zie FB), nog even verwarmingsbuizen isoleren en bedrekje aan de achterkant moet ik morgen ff halen. Bed kan niet helemaal tegen de muur dus er zitr een behoorlijke ruimte tussen muur en bed.. Voor leggen we matrasje op de grond..

7. silvermist

@sandraske, wat leuk! wanneer gaat ze over? vanavond al?

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse wat een leuk bedje!

Hier net even op de Wii fit geweest, 35 minuten. Sam slaapt nog lekker. Het sneeuwt niet meer, misschien straks nog ff naar buiten.

9. fafje

fafje Niet meer actief

hoooii

@elsie, aaaahh how cute...idd veel sneeuw al!

@sanna, ja om die reden heb ik al hele tijd geleden mn snowboots aangeschaft ( rubber duck) ech t super relaxed
    Wel al fijn dat beeb al goed ligt! en die vermoeiheid, ja ik kan me nog herinneren dat het rodn jouw termijn weer opkwam...hier valt het wel mee...tenminste al sik iets moet doen heb ik er geen last van, als ik niks hoef te doen dan hakt het erin!
    Hoe is het met luca voor de rest!?

@palmie, ah echt, jeetje wat lastig....dnek toch zo vaak mogelijk proberen te laten wennen...zelf laten vast houden, alleen handjes eronder wassen etc....meneertje hier gaat altijd echt zo staan dat het water over zn buikje sproeit en dan zegt oeeeehhhh en knippert met zn oogjes hahaha...

@silver, nou we willen even wat kleine dingetjes halen, ngo ene speelgoed la voor mirza's kast en nog paar nieuwe borden :p
    Heb je al gespeeld met die kleine in de sneeuw?

@sandraske, oh spannend ...vanmiddag al erin of pas vanavond?

@lush, ja ik vind het ehct een leuke winkel, zit bij ons in het centrum., ga er eerdaags es heen, ben echt beneiuwd of het goed werkt...

@hier, nou mirza's gordijnen hangen, jeetje wat ziet dat er gezellig uit! ik zal er later ...( als alles spik en span is) een foto op fb plaatsen
    Verder heeft man ook nog wat kleine klusjes gedaan...ik heb ook ngo een kast helemaal leeg gemaakt en uitgezocht, allemaal spullen die gewoon in de kelder kunen omdat we er voorlopig al 2 jaar niet naar gekeken hebben..en ik heb de ruimte nodig..

straks dus ikea, ff die kleine naar mn moeder...tis niks voor hem daar...end an kan hij met haar in de tuin wat sneeuw scheppen! tot later!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @bedje Tis weer eens wat anders dan een standaard wit bedje ;)
    Rienke gaat vanavond in haar nieuwe bed, is nu op kdv!

Zit te twijfelen of ik haar zometeen te voet ga halen of met de auto. Geen zin om de hele auto weer uit te graven eigenlijk en het is maar 500 meter lopen (door het park) en kan ik eindelijk de slee gebruiken. :D

11. silvermist

@sandraske, lekker lopen :) makkelijker dan de auto, tegen de tijd dat de auto sneeuwvrij is dan ben je er al :D

@fafje, have fun!

@sneeuw, ze is net wakker dus wij gaan naar buiten en komen als het goed is voorlopig niet binnen :p

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou lekker gewandeld, pff toch best zwaar zo'n slee trekken, maar ze is doodmoe dus heel super vond ze het niet :D

Zo maar ff wat eten en op tijd naar bed..

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Sam vind op de slee zitten ook niks, vanmiddag wilde hij niks alles was huilen:( eten deed ie ook slecht.

Hij ligt nu lekker op bed:)

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke had ook haar dag niet vandaag, op kdv had ze veel gehuild maar ze hadden haar speen gegeven en toen was het goed.. Brood had ze niet op tussen de middag, alleen een cracker. Avondeten wilde ze ook al niet dus ik heb haar maar een boterham en een cracker gegeven, dat at ze wel op. Nog een mandarijn en een knijpfruit en nu ligt ze in haar nieuwe bed denk ik.. Zo ff kijken of ze er nog in ligt ;)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske hoop dat ze lekker slaapt in haar nieuwe bed.

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze slaapt en ze ligt nog steeds in bed ;)

17. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Sandraske, wat spannend hahaha

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    zeg dat wel! heb al vijf keer gekeken :)

19. silvermist

wij gaan morgen met de slee, ben benieuwd wat ze er van vind :)

sandraske, fijn dat ze blijft liggen :)

kindjes die niet lekker in hun vel zitten, hier ook eentje ze is nog steeds niet helemaal opgeknapt en blijft hoesten :(

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse fijn dat ze blijft liggen!

Hier THE voice kids aan het kijken.

Deel Deze Pagina