Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij ook, ga zo moordvrouw kijken in bed, heb het koud!!!

2. silvermist

silvermist Niet meer actief

goedemorgen meiden,

hier een beroerde nacht en bij sandraske ook las ik, balen meis :(

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als die verrekte tanden nou gewoon doorkomen!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Balen van de slechte nachten. Hier opzich wel goed, alleen was Sam om 2 uur even wakker en om 6.45 vond ie het wel genoeg geweest.

Vandaag een rustige dag:)

5. silvermist

nou zeg dat!

hier gelukkig geen tanden in aankomst althans dat denk ik, ze is helemaal klaar op de laatste 4 na maar die komen tusssen de 2 en 2,5 is mij verteld alhoewel links de bobbel steeds groter en witter word van de kies

@elsie, lekker rustig dagje gepland :)

6. fafje

fafje Niet meer actief

hoi meiden

belabberde nachten? ja die tandjes heh, hier dacht ik het vanmorgen door gekomen te zien, hoord eem gisternacht om 1u ook nog ff jengelen...
    ben net thuis van mn babyshowertje...mn moeder was wandelen om die kleine te laten slapen, dus ik zit nu in haar huis en ze komt zo terug! t was erg gezellig, heelrijk gegeten en laaang gekletst en leuke cadeautjes, kom later weer terug!!

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier geen moeilijke nacht gelukkig. hopelijk vannacht weer een goede nacht meiden!
    Hier vandaag geschaatst voor het eerst! En een sneeuwengel gemaakt!:DHeerlijk hoor al die winterpret!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke vandaag ook mee naar buiten genomen maar ze vond het maar niets die sneeuw!

Vanmorgen was ze om half elf al weer moe dus op bed gelegd, heeft ze toch drie uur geslapen maar nu begint ze moe te worden weer..
    Op tijd naar bed en hopelijk slaapt ze vannacht wel door.. ;)

Vanavond geen plannen, lekker met de pootjes omhoog op de bank!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Sam vind het ook te koud buiten, dus vanmiddag maar lekker binnen gebleven. We gaan zo lekker patat eten samen met schoonvader en zijn vriendin. En vanavond ga ik lekker all you need is love kijken, vriend zal wel in slaap vallen op de bank denk ik;)

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou ik heb me suf gezocht naar muurstickers maarreuh ik denk dat ik maar zo'n boom ga kopen bij de karwei en schilderen..

Bij jullie ook zo koud?!?

11. fafje

fafje Niet meer actief

hoi

sanna, wat een leuke foto's!! leuk heh zulke sneeuwpret!

sandraske, ik ken het niet!

elsie, nog dikker in pakken :p

@hier, mirza vind de sneeuw ehct geweldig...hij gaat er ook aan proeven hahaha...hoe ik hem nu kleed: maillot, dikke joggingbroek+ skibroek, sokjes, snowboots, lange mouw romp, dikke hoody/sweater, jas, wanten+ sjaal en muts!....en alle sis nog lekker warm, alleen die wangetjes zijn ijskoud :D

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wandboom decoreren | KARWEI

Mirza lekker ingepakt! Als ik dat Rienke allemaal aangeef dan heeft ze het bloedheet. Ze had vanmiddag gewone kleertjes (tuniekje en dikke legging), romper korte mouw, dikke sokken, snowboots, skibroek en jas, muts, sjaal en ze was gewoon helemaal bezweet;)

Op tijd naar bed vanavond, wie weet wt ons vannacht weer te wachten staat.. Heb nu wel een extra rekje op het bed dus ze valt er zomaar niet meer uit..

En chamodent gegeven en gengigel gesmeerd :D

13. silvermist

@sandraske, goed voorbereid haha :D

@fafje, leuk dat het leuk was :p

@sanna, leuke foto's :)

@elsie, al gewassen? :p

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist ja haha dat gaat gewoon door hè!

@sandraske goed voorbereid, hoop op een goedenacht:) wel leuk een peuterbedje maar dan worden ze wel ineens groot hè!

Hier all you need is love aan het kijken.

15. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pff ja als ik haar daar zo zie liggen, denk ik waar is mijn kleine baby????

Net gekeken, ze lag met pino tegen zich aangedrukt, zo lief! *smeltmomentje*

16. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, ja ik doe het alelen zo als hij heel lang buiten zal zijn..en vooral lopen heh! in de wagen met voetenzak, is heel die skibroek niet nodig enz! :)
    Maar hij heeft gister ook met die kleding 3 kwarteir buiten gespeeld...en hij had het na een tijdje wel koud..maar wilde toch doorspelen haha
    Ja lijkt me een heel raar idee zo'n peuterbedje hihi...nee mirza liever nog lekker geslotne in een ledikant!...die zie ik zodra hij wakker is naar ons toe komen en dneken dat het "opstaan" tijd is haha..

Hier ook dentinox en gengigel gesmeerd en klein lepeltje pcm, het is ehct een kwestie van doorprikken, zie het wiitte puntje erdoor heen! hij had ook wat verhoging en was hangerig!

@hier, ook tv, man is werken..ik ga er vroeg in, ben kappppooott

17. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoektand drie eindelijk door! Vannacht weer niet doorgeslapen maarja het is niet anders, hopelijk kunnen we weer doorslapen als de vierde hoektand ook door is..

Straks ff naar mijn ouders, eerst ff kadootje kopen voor mijn zus bij babyzaak..

18. silvermist

goedemorgen dames!

@sandraske, hoe is je nacht gegaan?

@hier, lekker geslapen en nu huis op orde brengen, vanmiddag visite :)

19. silvermist

balen van je nacht, hoop het ook voor jullie :)

20. fafje

fafje Niet meer actief

morning

kleintje werd huilend wakker, hoefde er niet heen maar klonk wel sneu...tandje is volgens mij ook door ...hij heeft nog verhoging, was pas 9u wakker en ik ben heeeel moe...we zijn pas 1030 opgestaan...lekker lui dagje hoor

Deel Deze Pagina