@zomerkleertjes, vriendinnen van mij hebben grootste deel van de zomergarderobe al aangeschaft, vandaar dat ik het hier eens vroeg.. ben dus niet de enige die nog niks heeft! Rienke zit nu 86/92, broekjes 80 zijn echt alweer te kort en de broekjes 86 zijn weer te groot, moet ze omslaan en de elastieken helemaal aantrekke. Ziet er niet echt mooi uit maarja een te kleine/te korte broek is ook niet handig... Verder weinig nieuws, vanmorgen huilen toen ik ze bracht op kdv maar met speen ging het weer beter.. @fafje misschien gedroomd? Of toch tandje? @laetitia beterschap met de kleine man, zo zielig als ze ziek zijn.. @palmie lekker geslapen (alleen)? @elsie dat is op tijd! Maar wakker maken is ook niet prettig..
hier 86 qua maat broekjes nu ook hmm wilde even komen kletsen maar er breekt er 1 boven de boel af, en aangezien madam dus nu de slaapzak weer uit heeft (denk ik) ga ik maar even kijken voor ze op de grond ligt
ja slaapzak en alle knuffels inclusief dekbed lag buiten het bed enige wat er nog in bed zat was een kleine ondeugd die zei: uit! uit! dus die loopt weer vrolijk beneden
@sandraske is ook weleens voorgekomen dat ik al aangekleed was en ontbeten had en spullen gepakt en moest ik hem wakker maken snel hem eten geven luier verschonen en hup in pyjama in de auto haha. @silvermist haha! Lekker dan alles uit bed. Sam ligt nog te slapen die zal wel lekker moe zijn Heb even wat opgeruimd en stofgezogen en de was opgehangen.
Ben blij dat ik niet als enige zo'n draak heb Maar vandaag zitten ze er op kdv mee, alhoewel ze daar altijd HEEL lief is..
hahaha, nee je bent echt niet de enige maar is nu al een ruime week zo dus slaapje overdag zal wel einde oefening zijn daar gaat mijn mama tijd
zomerkleertjes: het ligt er ook aan hoe groot de kids al zijn. Voor Thessa zou ik bijvoorbeeld al zomerkleertjes durven kopen. Dan koop ik ze een maat groter dan ze nu heeft want ik weet dat er binnenkort weer een groeispurtje aan zit te komen (ze klaagt de hele tijd over groeipijnen)... en als een zomerrokje net iets te kort zit dan maakt dat ook niet zoveel uit. Maar bij de jongens durf ik het nu nog niet aan. Collin draagt nu de kleren die Joshua vorig jaar droeg (en ze schelen zich 1,5 jaar). Maar voor hetzelfde geldt heeft Joshua straks weer een groeispurt en dan zit je weer met te kleine kleren (wat in wezen niet erg is, maar dan zul je net zien dat Collin die maat in de winter heeft en niet in de zomer ) En daarnaast moet ik bij Joshua de kleren altijd aanpassen. Want als je een broek hebt die in de lengte past maar in de breedte steeds van zijn kont zakt (met strakste elastiek) heb je er ook niks aan.... baby/peuterzwemmen: hier ook de kids vaak nog in pyjama meegenomen naar baby/peuterzwemmen. En dan gewoon de kleren na het zwemmen aandoen. (Ik had het geluk dat we baby/peuterzwemmen hadden op de sportschool en mijn moeder ook lid was van die sportschool. Dan konden we samen doen. De een met de jongste en de ander met de oudste. En toen Thessa te oud werd voor de groep van Joshua gingen we om tourbeurt vrijzwemmen/teddyzwemmen (zo heette dat hier) met een van de kids) draken en kdv: op het kdv zijn de kindjes altijd superlief terwijl ze thuis draken zijn... had ik hier ook altijd. Maar ben wel blij, want ik heb ze liever buitenshuis lief en binnenshuis stout dan andersom Collin: heeft een dubbele ooronsteking. Hij heeft nu ab-kuur, neusspray, oordruppels (otalgan) en paracetamol (sinaspril) die hij allemaal 3x per dag moet hebben. Als ik vrijdagochtend nog geen verbetering opmerk of ik vertrouw het niet dan moet ik nog even bellen, dan kan ze hem voor het weekend nog even zien. (gelukkig heeft die arts vrijdag ook gewoon dienst dus dan kan ze hem zelf nakijken...) Nu ligtie weer te slapen. Toen hij net zijn ab had ingenomen (en de rest van de zooi) had hij even gespuugd (waarschijnlijk verslikt) en daarna is hij een klein uurtje actief geweest. Daarna is hij weer op de bank gekropen en daar ligt hij nu te slapen (de koorts loopt ook weer op).. nog maar even aankijken...
Laetitia, ah beterschap met je kleine man! Sandraske, ik heb heerlijk geslapen haha Jeroen is nu met Chloe naar de kapper(toch maar) en hij gaat gelijk ff vragen wat nu het beste is, had haar vanochtend 2 kleine staartjes op haar hoofd gemaakt en moet zeggen best wel schattig
Sandraske, silver, hahah drakie dus! @maten, ja mirza draagt 86 qua broeken, ik sla het 1 x om, ik vind het altijd wel stoer staan, heb ook baggy broekjes voor hem, en dan laat ik het juist zo, vind ik wel stoer staan.... HHeb de elastiekjes ook wel strak, maar heir zie je dara niets van..moet zeggen, hij draagt nu alleen maar Name it spijkerbroekjes en die zijn echt moe, vind ik! Eigen truien en longsleeves ook 86....die kan je zegmaar net niet omrollen, maar zit nog wel ietsje ruim bij de mouwen..maar qua lengte en pasvorm zit het wel al goed! Zn hoody's en vesten zijn nog wel ruimer...maar 80 is ehct NET aan, vind ik niet mooi staan.. Nou meneer is net in slapa..lekker laat pff hihi, rare dag dit...maak em over ene uurtje wakker..
hier heb ik Thessa een jaar lang iedere 6 weken naar de kapper gebracht om de punten bij te werken totdat alle haren ongeveer even lang waren. En nu laat ze ze groeien. Ze had nog veel last van babyharen toendertijd en hoe haar haar gedaan werd, het zag nooit uit .. ze had altijd overal haren uitsteken die OF veel te lang OF veel te kort waren... nu is het al een stuk minder. Alleen haar pony (die ze niet meer wil) zit nu nog in de weg bij een staartje ofzo, dat valt steeds los maar staat niet verkeerd (alleen irritant voor haar want het valt dan in haar gezicht)
palmie, lijkt me ook schattig hihi laetitia, ja ik dacht al aan zn oortjes...! wat zielig heh, hopelijk slaat de ab snel aan!
ja, ik ook. Maar had al gekeken of hij pijn had aan z'n oortje als ik er tegenaan duwde (dat was bij Joshua en Thessa altijd DE test om te kijken of ze ooronsteking hadden) maar hij gaf dus geen krimp... maar de ha zegt dat sommige kindjes direct naar de oren grijpen bij een ontsteking en andere kinderen helemaal niks aangeven...
ja daarom twijfeld eik ook, je schreef er niks over! zielig is dat ...nou beterschap voor hem! ik ben echt dood vandaag haha...ik ga me NU klaarmaken...zit ehct niks te doen
succes fafje!.. Och germ.. Collin is net wakker.. wilde nog vanalles typen maar zal hem maar even op de arm pakken... tot later!
@laetitia das waar liever op een andere lief Iedereen roept ook altijd wat een lief kindje, ze kan ook ontzettend lief en onschuldig gaan zitten lachen maar ondertussen... Ach moet een beetje pit in zitten! @kleding die broeken bij rienke zit aan de bovenkant echt zo'n ballon, zo strak moet ik m aantrekken nouja tis niet anders.. Valt bij meisjes denk wel meer op omdat shirtjes meestal wat strakker zitten.. Jurkjes etc koop ik al maat 86/92 anders worden ze veel te kort en das ook geen gezicht... Maar beetje mooie slank vallende jurkjes zijn erg moeilijk te vinden (dus als iemand tips heeft), heb er nu aantal van billy&lilly, noppies en beebielove.. Maarja allemaal niet goedkoop.. Ga ons draakkje zo maar halen op kdv, nog ff wachten tot de vloer droog is..
Zoo meld me weer even. Gisteren weer schilder dagje. Was maar kort tot 2 uur. Daarna even een dipje.. Vandaag voel ik me weer een stuk beter! @ Laetitia arme Collin!! Hopelijk knapt hij snel op van de AB en rest. @ zomerkleren, zou niet weten waarom Ik die nu al moet kopen.. Nog nooit gedaan. Heel veel paste hij nog van het jaar ervoor, nu wat minder want had vorig jaar maar weinig gekocht. Hij droeg alles van het jaar ervoor. Als de taille past, kan een korte broek of 3/4 broek echt nog wel. Luca zit nu in 104 maar 110 is nog veeeeel te groot. Wel lastig want 98/104 valt wel eens wat klein. Ach ja. Er ligt sneeuw, dus zomerkleren doen me nog erg weinig. Hoewel ik zag wel een superleuk jurkje voor mijzelf, voor als de baby er is en ik weer wat dunner! En ook een leuk rokje en een topje en, en... Maar nee voor luca niet! 😉
sanna, balen van het dipje!! gelukkig vandaag weer beter, met wat voor schildeirj ben je nu bezig? Ja geloof dat 86/92 best een maat is die lang blijft heh... @hier, nou mirza moeten wakker maken om 1645u! glijk aangkleed en met de fiets boodschappen gedaan!...heb voorzichtig gereden, ging goed... we eten met zn 2tjes, heeeel makkelijk ..had het allemaal in huis, vissticks, aardappel figuurtjes uit de oven en mais... dnekd at ik em pas 20u naar bed doe! hij was wel nog erg moe toen ik em wakker maakte!...
@fafje lekker op de fiets! Ik durf niet zo goed, hier zijn de fietspaden niet gestrooid dus ligt nog ijs/sneeuw op.. Rienke hangt op tafel Bumba te kijken, ga haar zo op bed leggen want anders valt ze om denk ik..
@ fafje ja dat dipje is niet leuk nee. Hormoontjes hè? Lekker met mijn zus gekletst vandaag. Altijd lekker om met mijn zus te praten over moeilijke pieker dingen. Lucht weer op! Luca had een rode wang en dus net even getempt had hij 39 koorts! Maar wel supergezellig en gemakkelijk vand aag. Had ook makkelijk eten. Man moet begin maart geopereerd en moet nu dus aangepast eten en dus eten luca en ik lekker makkelijk. Gister wortel vissticks en krieltjes van daag broccoli ham kaas quiche. De baby is trouwens en actief, zo anders dan luca. Mijn buik bobbelt er gewoon van. Ken ik dus niet hè? Luca heef hem nu ook al 2 x gevoeld, hij vindt het maar gek! Luca had heel lang maat 86 en 92 heeft hij over geslagen volgens mij. Heef maar een broekje je in die maat de rest werd meteen 98.