wij hebben net gegeten, hij heeft echt supergoed gegeten...ik dahct de mais is vast als decoratie..maar nee hoor..hij vond het prachtig als ie een hele hap van mijn vork mocht! dus heel wat mais gegeten! weingi aardappel wel al zn vissticks (3!!) denk dat ik zo met hem ga douchen...wie weet is ie lekker moe erna om 20u op bed te liggen!
Oh ja ik ben de sneeuw alweer zat. Echt zwaar fietsen. Ons dorp wordt niet gestrooid, maar de grote weg wel, moet je dan wel naar toe zien te komen. Lang leve de bakfiets, maar fietste in z'n 1 en nog wat het megazwaar! Was doodop toen ik thuis was.
hihi ja ik vind sneeuw "wel leuk"...maar vooral ranzig en irritant na die ene mooie dag... t moet of blijven sneeuwen OF snel ontdooien
Inderdaad dooien of meer sneeuwen, dit is niks.. Met deze zooi kun je niet met de slee want ligt te weinig, de kinderwagen is zwaar duwen door het beetje zooi wat er wel ligt en fietsen durf ik niet want de fietspaden zijn spekglad!
hey dames, wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen... sannaa: dat jouw knulletje al 98 heeft zeg... Joshua heeft hier net maatje 92.. ik heb hem daar 3 maanden geleden in "geduwd" omdat Collin nu al maatje 80 heeft en Joshua dus heel lang 80/86 droeg.. maar nu begint het hem eindelijk te passen... (met idd veel aantrekken van het elastiek) hier: manlief is nu met Collin bij de NightCare (HAP).. hij ging qua temperatuur ineens van 40+ naar 35- en is sinds half 1 amper een halfuurtje wakker geweest. Dienstdoende arts wilde hem dus toch maar eventjes zien. Ben eens benieuwd hoe het gaat. Hij zou om 20.30 aan de beurt zijn maar heb nog niks gehoord...
Laetitia, dat hadden we met Chloe ook toen ze oorontsteking had, ze zeggen dat dat voorkomt na een heftige koorts, ff afwachten maar he, beterschap en sterkte!
@ laetitia jeetje wat klinkt dat verontrustend! Weet je al iets?? luca heeft al 104 😉! Als hij tussen de kleuters loopt, valt hij qua lengte niet op. Grote jongen is het. Hier baalt man van het niet doorgaan van de 11 stedentocht. Ik vind het ook erg jammer.. Had het wel bijzonder gevonden, weer eens een tocht. Maar ja.
pap is net thuis met de kleine man... de lage temp is een effect van de ab+paracetamol. In principe hoeven we ons geen zorgen te maken, maar mochten we het toch niet vertrouwen of de situatie veranderd (negatief) dan kunnen we altijd nog even bellen. ga nu proberen te slapen! Truste!
Ooh oké! Stelt wel wat gerust. Nou succes vannacht, hopelijk slapen jullie wel goed. Sterkte en beterschap!
hoi meiden, @laetitia, jee schrikken zeg, hopelijk slaat de ab snel aan en knapt ie snel op! @de rest, sorry ben doodop, ik klets morgen weer mee!
laetitia, gelukkig niets ergs dus..! beterschap! sanna, zooo zeker een grote jongen ...mn stiefzoontje had 110 toen hij 6 was ( inmiddels is hij teveel aangekomen, is nu bijna 8 en heeft al 152, maar is nu op dieet) ik ga morgen ff proberen weer ff wat te doen...had ff ene time out qua huishouden gister en vandaag @11stedentocht, ja ik heb dara dus helemaaal niks mee..haha du smij maakt het geen ruk uit ... Wel gek zal manlief pas morgenavond zien!..hij kotm pas thusi als ik al slaap en is morgen al weg voor ik wakker wordt ...wel grappgi op zo'n dag bellen we elkaar iets van5 of 6 x hahahahah
@laetitia hoe is het met de kleine man @fafje succes met huishouden! Ik moet ook aan de slag vandaag, zo eerst ff paar boodschapjes doen te voet denk ik....
Goeiemorgen! @leatitia beterschap! Sam was vanmorgen om kwart voor 6 wakker, maar ff slokje drinken en weer terug in bed tot kwart voor 8, dat is beter! Fijne dag allemaal!
goedemorgen! @elsie, jij ook een fijne dag! en ja 8 uur is beter dan 6 uur @huishouden, hier ook! wassen, dweilen, stofzuigen noem de meuk maar op en ik moet het doen, strakjes eerst even stukje wandelen @fafje, ja dat is raar inderdaad, hier ook alleen manlief is vanmorgen om half 4 opgestaan en zit op dit moment al in duitsland voor zijn werk, ze blijven vannacht daar en dan vrijdag voor werk in oostenrijk en vrijdagavond/nacht weer thuis
Even op de telefoon: Vannacht is het goed gegaan. Collin heeft goed geslapen en ik hb hem om half 9 maar wakker gemaakt. Hij moest zijn meds hebben. Nu is hij (wonder boven wonder) nog steeds wakker. Hij heeft een beetje gedronken en 1 muizenhapje koek gehad... Maar hij zit nu alweer in zijn ogen te wrijven dus denk dat ik hem zometeen weer in het campingbedje leg (die hebben we vandaag maar onder klaargezet) Verder vanochtend weer veel te vroeg uit bed voor de krant. En toen ik thuiskwam ging Roger gelijk weer weg. Hij moet vandaag in Houten zijn en hoe eerder hij daar is, hoe eerder hij straks terug thuis is (hij heeft 2 afspraken maa die zijn gelukkig niet tijdgebonden... Gewoon ff binnenlopen dus dat scheelt wel. Vanavond komt mijn moeder. Ik zou eigenlijk koken omdat we zaterdag mensen te eten krijgen maar omdat Collin nu ziek is komt mam koken :-D we eten lekker Indisch en das toch altijd lekkerder als mijn moeder dat maakt (mijn opa en oma kwamen uit Indonesië dus mam heeft die echte authentieke manier van maken... Ik ben alweer wat makkelijker ( ik koop kruidenmixen terwijl zij alles nog zelf maakt)
@laetitia, fijn dat het iets beter gaat! en jammie dat klinkt wel lekker hier word het simpel spaghetti
Wij krijgen vanavond (helaas) ook nog geen Indisch... Is pas voor zaterdag ... Morgen eten we waarsch. frieten want Thessa heeft dan carnavalsdisco op school dus wordt redelijk hectisch tegen de avond... Wat er vanavond gaan eten weet ik nog niet... Denk stamppot ofzo
sorry verkeerd gelezen stamppot en frietjes zijn ook lekker, denk dat wij van het weekend ook maar weer een keer patatjes eten, is al weer even geleden denk zeker 3 weken
Wij eten vanmiddag kalkoenfilet, bloemkool en aardappels. Zit nog te twijfelen of ik aardappels ga bakken... Rienke heeft net een liga gegeten, nouja verkruimeld grotendeels dus ik moet weer stofzuigen en maar weer dweilen. Zitten alweer witte vlekkenop de vloer van het strooizout!! Krijg je als manlief en de hond hun poten niet vegen!!
goede morgen! Leatitia, oh dat klintk wel beter, iets meer wakker en wat gegeten! Lekker heh indisch eten hihi, ik maak ook altijd alles zelf en vers...enige wat een nadeel is aan als je echt die smaak goed erin wilt hebben, moet je smiddags al beginnenen in laten trekken Silver, patatttt haha ik kan elke dag wel een zak op Elsie, oh gelukkgi sliep ie weer verder 6 uur...dat zijn toch geen tijden Sandraske, haha ja soms eet mirza zn rijstewafel pas als ie van dat grote ding allemaal kleine stukjes heeft gemaakt...en die stukjes bewaard ie dan op de meest gekke plekken @hier, wij waren om 10u wakker ...mirza had vast wat in te halen! kon het ook wel gebruiken!..straks boodschapjes doen! brrr