Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvermist

silvermist Niet meer actief

@sandraske, eten jullie altijd tussen de middag warm?

@fafje, ja ik kan ook elke dag patat eten maar is niet zo goed he haha en daarnaast zijn er zoveel families die een vaste patatdag hebben, vind dat maar niets, hier is patat eten dan ook echt een feestje :D
    lekker uitgeslapen jij! heerlijk!

@hier, wij gaan boodschapjes halen, tot vanmiddag :)

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Fafje: vroeger maakte ik ook altijd alles zelf, maar met 3 kids in huis kies ik nu toch meer voor het gemak ;) kan het me niet meer (of nog niet, want als de Kids groter zijn zal het wel weer lukken) veroorloven om een hele dag in de keuken te staan :p

Frieten: hier eten we zeker 2x per maand friet met snacks maar hebben geen speciale dag ervoor hoor... Frieten zelf eten we vaker maar dan ipv "gewone" aardappelen naast de groente en vlees...

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij eten op zondag vaak friet, meestal zijn we bij schoonfamilie of bij mijn oudets dus dan lekker makkelijk friet..

Wij eten sinds kort weer tussen de middag warm, man werkt tot 19 uur dus dat is te laat voor warm eten en tussen de middag is hij een uur thuis.. op de twee kdv dagen eten rienke en ik wel 's avonds warm..

4. fafje

fafje Niet meer actief

@patat, ja ik "ken" dat ook niet zo''n vaste dag...heb niet eens een frituurpan :p maak eigenlijk altidj ovenfriet...ook gewoon voor bij normale groente en vlees....

maar een zak patat, die haal ik gewoon smiddags :D:D mss straks wel :p denk dat ik met die kleine een visje ga eten, heerlijk kibbeling ofzo...vind ie zo lekker...

leatitia, haha nee lijtk me ook niet te doen hoor, of ik maak gewoon 1 gerecht smiddgas, bijv de kip..en dan wok ik wat groente svaonds en rijst erbij...maar geen hele rijsttafel...ja doei! :p

Nou ik ga maar es douchen :p:p:p...dan klaarmaken en wta winkelen...dnekd at die kleine dan onderweg zal slapen...wnat om nou weer NA zn dutje weg te gaan, pff dat is zo'n gerace met koken..

ik heb wel trek in rijst vandaag, stamppotten en pasta's komen nou ff mn neus uit :p

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Wij eten altijd op vrijdag patat.

Vanavond maak ik een hollandse visschotel zag een recept op de site van Albert Heijn en zag er lekker uit dus uitproberen.

@leatitia fijn dat collin goed geslapen heeft.

Sam ligt net in bed. Ik ben de hele morgen bezig geweest met foto's inplakken, Sam zijn boek is weer bij en voor meisje moet ik nog een paar foto's doen. Dan is het voor beide weer bij voorlopig:)

6. silvermist

@sandraske, ja dat is dan wel makkelijker als ie toch thuis is in de middag, hier ook elke avond wisselend, ene dag is manlief om 5 uur thuis en andere dag pas om 8 uur, ik heb gewoon gezegd 18.00 eten is ie er wel gezellig! zo niet helaas ;) dan eet ie zijn prakje uit de pling net als mijn papa vroeger

hoe gaat het eigenlijk met slapen in het grote bed?

@fafje, winkelse!

@elsie, oe dat klinkt lekker hollandse visschotel, even kijken straks op AH site ben wel benieuwd

@hier, boodschappen binnen en zo de kleine meid op bed leggen, hopend op een dutje maar dat was laatste dagen ook niet zo :cool:

7. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, oh als het een lekker recept is oet je het ff doorgeven! wat goed dat jijd at zo bijhoudt, ik moet ECHT es gaan beginnen :p

silver, hihi succes!

@hier, ja dus het wordt toch na het dutje, net uit de douche...hij us nu bumba kijken...en wrijft al in zn ogen...
    als ik hem zn rust wil gunnen moet ik ehct 2 uur wegblijven, en het is zo koud en zoveel heb ik niet nodig...dus laat em wel lekek rin zn bedje slapen! met een btj geluk 16u de deur uit!

8. silvermist

@laetitia, hoe is het nu met collin??

@fafje, succes vanmiddag

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik zie er ook steeds tegen op om het te doen, maar geeft nu wel een lekker gevoel nu Sam zijn boek klaar is, voor meisje nog maar een paar foto's en dan ie die voorlopig ook klaar. Van het weekend is ze er weer dus ff foto's maken weer:)

Ik hoop dat het avond eten lekker is, en zal het recept dan wel even door geven:D

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Met Collin gaat het redelijk alleen wil hij zijn ab niet innemen en heb ik net gezien dat hij kleine rode vlekjes/puntjes op zijn buik en rug heeft... Dus zometeen de ja maar even bellen over hoe we het kunnen oplossen en of ik anders een spuit ofzo kan gaan halen bij de apotheek (dat gedeelte zOnder de naald natuurlijk) om te kijken hoe het daar mee gaat maar de ha is op do en vr pas vanaf 3u te bereiken ivm administratiewerkzaamheden (en dit vind ik niet echt spoed ;) )
    Verder begint mijn dipje nu echt te komen... Er komt geen werk uit handen en merk dat mij ogen de neiging hebben om dicht te vallen...

11. silvermist

heb jij 2 kinderen elsie? ik snap hem niet helemaal :)

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@leatitia dan ga je toch lekker op de bank liggen?

Ik ga ff help ons kind is te dik kijken en als Sam dan wakker is ff naar de winkel.

13. silvermist

jeetje zeg :( sterkte meis! normaal zou ik zeggen: laat maar weten als ik iets voor je kan betekenen maar dat gaat nogal lastig vanaf de pc :)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Ik heb een zoontje Sam, en een stiefdochter van 4, die is om het weekend bij ons.

15. silvermist

ah duidelijk! :)

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @laetitia wij geven Rienke de AB ook gewoon met een spuitje. Gaat heel makkelijk, ze begint al te gillen als ze dat ding ziet dus spuitje in de wangzak leegspuiten, keer slikken en klaar is kees..
    spuitjes kun je zo halen bij de apotheek. Heeft hij niet de zesde ziekte erbij? Dan moet de koorst wel omlaag zijn als hij rooie vlekjes/puntjes heeft.

@silver in het grote bed gaat goed, aan twee kanten een plankje en ze rolt er niet meer niet. Ze blijft er goed in eigenlijk, zet het gewoon op een gillen als ze eruit wil maar zelf eruit komen doet ze (nog) niet..

@elsie klinkt goed visschotel! Winkel ze!

@fafje inderdaad lekker in zijn bedje laten slapen..

Ik ben vanmorgen even naar centrum gelopen, was echt wel koud en Rienke trekt iedere keer wantjes uit dus die had steenkoude handen..

17. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, ja ik moet het ook ehct gaan doen, heb een zak vol fotos! maar vind het uitzoeken zooo lastig :p:p

sandraske, oh wat goed ...ja "gelukkig" loopt ze nog niet hahaha...mirza hoord eik bijv vanmorgen rond 6u evetjes...nou die was er dan zeker uit gegaan

18. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca is ziek, maar heel vrolijk. Wel gezellig. De hel tijd zingen en zo. De baby trapt steeds harder in mijn buik wel heel gezellig. Luca vond het maar gek gisteren toen hij het voelde.

Beters hap nog met Collin Laetitia!
    Verder sorry hoor geen desinteresse, maar ik onthoud echt heel weinig op dit moment

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Oooh ja foto's daar wilde ik nog wat over zeggen. Luca's eerste jaar al afgedrukt in een digitaal fotoboek en het 2 de jaar is af en moet nog besteld worden.. Dat moet via mans computer, sus dat duurt nog even..

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze kan er wel gewoon in en uit met slaapzak want ze oefent dat voor dat ze naar bed gaat maar op één of andere manier blijft ze gewoon zitten/liggen als ze wakker wordt na het slapen..

Ik heb rienke's tutpopje gewassen, is helaas misgegaan hij is onthoofd in de wasmachine :( Maar ff kijken of ze hier in het dorp van die kaarten verkopen van Peas..

Deel Deze Pagina