@sandraske Aaaah wat sneu dat het tutpopje van rienke onthoofd is! Ben benieuwd wanneer Sam over gaat naar een peuterbedje.
Hallo dames, Graag wil ik me hier ook aanmelden als er nog een plaatje vrij is. Ik ben een jonge meid van 22 jaar. Ik heb samen met mijn vriend 2 zoontjes. De oudtse is 2enhalf en de jongste is net 10 maanden. Mijn vriend werkt fulltime en ik ben fulltimethuisblijfmama. Ik geniet ontzettend van mijn 2 knapperds maar soms lijkt het me toch ook weleens fijn om iets voor mezelf te hebben zegmaar.. Doordat ik al vrij jong was toen ik ging samenwonen heb ik best wat vrienden op moeten geven. Geeft niks, ik heb nog 1 goede vriendin over maar mn vriend mag haar niet zo... Wat doen jullie allemaal als jullie iets voor jezelf willen doen? Xx mommy
@sandraske, fijn dat het zo goed gaat met slapen! @foto's, ik zeg maar niets want ben nog niet verder dan alles gesorteerd in maandmappen @sanna, beterschap!
@sandraske, oh nee toch wat heb je nou gedaan!!! hopelijk kan je snel een nieuwe vinden @hier, ze is toch nog even gaan slapen! half uurtje maar dus ze loopt nu met haar tutdoek rond, we zien wel hoe lang ze het volhoud
@mommy1989, ik doe niets voor mezelf behalve zp en 1 dag in de week naar mijn moeder doordeweeks ga ik nog wel eens met een vriendin naar de stad of even op de koffie, maar merendeel ben ik met mijn meisje bezig, ik geniet er heerlijk van, vrienden zijn tijdens en na de zwangerschap uitgestorven en heb er nog maar 3 over, meer dan zat en daarnaast heb ik toch geen tijd voor socializen komt wel weer als ze naar school gaat
Foto's: hier heb ik van de Kids 1 echte fotoalbum van de tijd dat ze oP het KDV zaten. De rest is allemaal nog digitaal en heb af en toe wel wat afgedrukt... Die zitten her en der in mapjes. Wel heeft de peetmoeder van de kindjes van alle 3 een fotoalbumpje van hun 1e jaar (ze woon in Oostenrijk en kan de Kids dus niet vaak zien) Sandraske: wat bale van dat popje maar ik heb dat ook eens gehad. Was alleen van een eland-knuffel die Collin op vakantie van oma had. Gelukkig hebben ze niet 1 vaste knuffel dus valt het ook niet direct op als er een verdwijnt. Mommy: welkom! Hier heb ik ook niet echt iets voor mezelf. Behalve af en toe een boek lezen, tv kijken, computeren, op tel spelen (1e 2 gebeurt helaas altijd pas als de Kids in bed liggen ) En heb af en toe een vergadering op scho van de oudste. Ohja, ik fröbel nog weleens wat maar daar zijn de Kids dan altijd bij betrokken.
Misschiene een rare vraag, maar ik ben heel erg benieuwd hoe jullie dagen eruit zien? Hebben jullie bv iedere week dezelfde uitjes en qua hh hoe jullie dat doen? De oudste heet trouwens Jay-Jay en de jongste Justin
dagindeling is hier opstaan ontbijt rondje stad en boodschappen lunch slapen kinderboerderij,speeltuin,knutselen etc avondeten bad/douche slapen mama tijd in de ochtend doe ik meestal het huishouden, in de middag soms nog een wasje of wat kleine dingetjes 1x per week op vaste dag ga ik naar mijn moeder die op dat moment meestal het buurjongetje heeft om op te passen of mijn nichtje weekenden zijn we meestal op pad naar ouders of schoonouders, familie etc en dagje bos/strand, met de hond wandelen etc
@mommy welkom! Dagindeling is hier; Wakker worden en opstaan, Sam pap geven en aankleden, dan ik zelf ontbijten en aankleden. Wat in huis doen beetje opruimen. Tussendoor wat drinken met Sam, soms ff wandelen. Rond half 12 Sam een broodje en dan gaat ie daarna naar bed tot een uur of 2, in die tijd dat hij slaapt eet ik zelf een broodje kijk ik tv en ff op zp. En doe ik wat dingen in huis en op de Wii fit. Als Sam weer wakker is gaan we meestal ook naar buiten, soms even langs schoonmoeder, dan nog ff wat drinken en wat fruit eten. Dan Sam lekker spelen en ik nog wat in huis doen of tv kijken. Dan eten maken, eten, Sam in bad nog heel even spelen en dan Sam naar bed doen. Dan vaatwasser inruimen, speelgoed beetje opruimen, soms nog was ophangen of in de machine doen. En dan is het rust en tijd om lekker tv te kijken en relaxen. Ik heb niet echt wat voor mezelf, op maandag ochtend komt mijn moeder en ga ik sporten. Op woensdag gaan Sam en ik samen zwemmen, verder gaan we af en toe bij een vriendin op de koffie.
@laetitia helaas is "tutti" hier wel heilig, had er al een andere aan gedaan maar die moet ze niet.. Helaas in het dorp hadden ze die kaarten niet maar kan hem via greetz laten versturen dus ga dat maar doen.. @mommy hier ook weinig voor mezelf, mijn man werkt 6 dagen per week (eigen bedrijf) en ik inmiddels ook 2 dagen in het bedrijf. Ik doe wel dingen voor mezelf maar niet bijster veel.. Vaak ga ik met dochter op pad of alleen als mijn man thuis is (maar das niet vaak dus).. dagindeling: opstaan, aankleden, ontbijten met dochter spelen of huishouden eten koken dochter slapen en dan meestal huishoudelijke dingen die niet makkelijk gaan als ze wakker is of zelf ook even een tukkie doen na een slechte nacht na het slaapje vaak wandelen of boodschappen doen boterham eten nog even tv kijken samen naar boven, even rommelen, dochter omkleden en naar bed en dan begint de avond In het weekend (op zondag) zijn we vaak met zijn drietjes op pad..
Hier is het ook opstaan kids eten geven en daarna aankleden. Dan zelf ook een bammetje naar binnen werken snel aankleden en dan de oudtste naar de peut brengen.. Dan meestal door naar de winkel, boodschappen opruimen,justin fruithapje geven en dan de jay weer ophalen.. Dan middag eten en daarna alletwee naar bed ook tot een uur of 2. Meestal doe ik dan ook paar dingetjes in het hh. Als de kids wakker zijn ook knutselen bij slecht weer en zodra het droog is lekker naar buiten. Vriend is rond 5en thuis dus dan lekker eten, afruimen nog even spelen, kids douchen en dan door naar bed.. Eens in de maand probeer ik te gaan zwemmen met beide kids. Of iets anders te doen zoals ballorig ofzo.. In het weekend mag mama lekker uitslapen en dan daarna gaan we meestal ook naar opa`s & oma`s. Zit nu wel te bedenken of ik naar de sportschool wil gaan ja of nee.. Nou dames, ik probeer strakjes als de kids op bed liggen nog even een kijkje te nemen
mijn klientje functioneert alleen maar beter als ik hetzelfde dagritme aanhoud @mommy, tot vanavond! @sandraske, welk tuttie heeft ze dan?
Dees: Kennisgeving voor omleiding Alleen dan een roze.. Heb hem maar via greetz besteld dus morgen binnen. Hoop ik..
oh ja das waar ook! alvast heel veel plezier! ik zal het eens vragen aan mama die is daar wel geweest geloof ik