Thuisblijfmama's deel 3!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sandraske, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@silvermist ik vind ritme en regelmaat ook belangrijk hoor, niet alleen voor een kind, voor jezelf kan het ook fijn zijn.

Hier het het eten op, ik vond het lekker, Sam at een paar happen en vriend vond het niet lekker, Maarja die is een beetje lastig met eten al zegt ie zelf van niet haha. Volgende week weer dingen die hij lekker vind:D ik maak altijd een week planning qua eten, vind ik makkelijk en zo hoef ik maar 1x per week grote boodschappen te halen en kleine dingen of dingen die ik vergeten ben haal ik dan hier in het dorp. Zo Sam in bad doen, hij word een beetje baldadig teken dat ie moe word.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Rienke ligt ook alweer lekker op bed. Weer geprobeerd te douchen samen maarreuh geen succes, ze blijft het eng vinden..

3. silvermist

silvermist Niet meer actief

@elsie, oh jee een man die moeilijk is met eten en een baldadig jongetje, succes!

@hier, ze ligt erin, mama tijd :D gaan jullie nog iets leuks kijken op tv?

4. silvermist

ons meisje vond het ook altijd eng wat hier heeft geholpen was haar zichzelf laten wassen, dus drupje shampoo op handje en dan in beide handjes zelf wrijven, eerst je beentjes wassen, nu je buikje, nu je handjes, en je voetjes etc echt een eyeopener want ze vind het geweldig!!

5. silvermist

moet wel zeggen dat ik er hier eentje heb lopen die graag met alles helpt dus zodra ik al zeg: doe je mama helpen krijg je een volmondige JAAAAA dus ik was de haartjes en zij de rest :)

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske Sam vond douchen ook eng, maar ineens niet meer... Denk gewoon af en toe proberen.

Ik ga nu gtst kijken:)

7. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Ja het ligt eraan hoe lang dat ze is. Wij zijn gegaan.toen de oudste 17maanden was maar hij is vrij klein. De meeste atracties zijn vamaf 85cm als k t goed heb.

8. Mommy1989

Mommy1989 Actief lid

4 nov 2011
    134
    0
    0
    Ik ben een thuisblijfmama van 2 prachtige zoons
    Zuid-Holland
    Zo hier liggen ze ook allebei lekker in dromenland. Vanmiddag de tut van de oudste samen weggegooid en tot nu toe gaat t goed :) nu even t wasje opruimen dan gtst kijken

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lengte is niet zo'n probleem, ze is 86 cm alleen ze loopt nog niet los :D

In mei gaan we naar centerparcs de panne met opa en oma dus dan gaan we naar plopsa

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat kan ik ook nog proberen natuurlijk.. Thanks!

11. silvermist

succes! hier werkt het als een tierelier, mama gaat je haartjes wassen ga jij dan zelf je buikje wassen? etc etc :D

12. silvermist

he palmie, hoe is het met de haartjes van Chloe?? :D

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Silver, haha wilde net een berichtje zetten, haar haartjes zijn weer heel mooi, ze hebben er van achteren niet veel afgedaan en bovenop ietsje meer dus het zit weer mooi in de krul:D

Meiden heb wel bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen, voel me niet zo lekker en morgen is Chloe jarig dus ik ga er vroeg in, kom hier snel melden hoe het allemaal was, tot laterssssssssssssss!

14. silvermist

krullebolletje :D

alvsat een hele fijne dag morgen! komt er veel visite? slaap lekker!!

15. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi kletskoppen!

@ritme:
    opstaan, ontbijten, hij spelen, ik huishouden, boodschappen, lunch eet hijd an onderweg en bij thuiskomst direct in bed tot 15u
    OF na zn dutje pas weg en dan eet ie thuis zn boterhammetje
    Nou dan hij weer wat spelen, ik btj huishouden en koken ...eten en naar bed!

helaas vandaag echt evrschrikkelijk raar gelopen, 10u wakker ( ehct waaaaay te laat) wilde en kon de slaap niet vatten smiddags, ben om 16u de deur uit gegaan, 5 min voor thuiskomst viel hij in slaap!
    Echt heeeel rot als je 3 hoog woont, je kelder beneden en volle tas boodschappen...+ zwnager :p
    Maar hij blee fin slaap teriwjl ik em tilde...op de bank gelegd...heeft ie een uur liggen pitten..tot 18u dus...nou meneer slaapt NU NOG NIET ....maar is wel moe..

Hij doet wel vreemd moet ik zeggen...ineeeens kan hij niet meer alleen slapen, zonder mij..pfff..heb al het ganglicht aan, leek wel te helpen, mss vind hij donker ineens eng ofzo...
    Wie weet toch nog meer tandjes hoor...hij is ook behoorlijk hangerig!

@mommy, welkom nou ritme zie hierboven...ik ga op zich wel regelmatig langs "een" familielid ( woont genoeg in de buurtZ) maar goed dat is wel altijd met mn zoontje samen.
    Ik zit op zp, kijk lekker veel tv ( uitzending gemist enz :p) hou van lezen op internet, en op dit moment vind ik met die kleine en zn ontwikkeling bezig zijn ehct het boeiends...
    Maar wie weet praat ik over ene jaar weer anders ;)

@palmie, alvast een hele fijne dag morgen! whoee grote meid heh!

@sanna, beterschap met luca! ja hier shcopt de baby ook zo hard, gister een filmpje gemaakt van mn bewegenede buik!

@sandraske, ohhh neee wat heb je gedaan :p...voortaan een waszakje of zo'n hardere wasbol (wat eigenlijk voor beha's is)gebruiken ;)

@douchen: bij ons past het badje dus in de douche (inoloopdouche)...ik pak de sproeier en terwijl hij bij me staat vullen we zn badje...en dan zeg ik was je wangen maar, wa sje handjes maar, beentjes, buikje haartjes...
    Dan gaat er schuimbad spul in...dan gaan we keihard spetteren voor zoveel mogelijk bubbels...en de sproeier erbij...
    Gaat ie vaak eerst in zn badje zitten en sproei ik zn haar ...zeg altijd oogjes dicht, hoofd naar achter..haren wasen...en uitspoelen ( dit vind hij eigenlijk al vanaf het begin niet eng, doe het eigenlijk altijd al zo ...ook toen het badje nog op de standaard stond)

Dan ga ik douchen...en vaak stapt ie dan ondertussne in en uit zn badje om te douchen..of wilt ie opgetild worden...en dan laat ik de sproeier tussne ons beide sproeien...vind ie erg grappig..want dan onstaat er zo'n plasje water tussen onze borstkassen haha

Nou hij zit maar te huilen en te roepn....pfffffffffffffff...maar niks "ernstigs "zegmaar...btj lastig dit...hij wa som 20u al super moe...hij zit maar te vechten...btj vreemd dit

16. silvermist

sterkte fafje! :(

17. fafje

fafje Niet meer actief

ja thanks, pff net toch weer zo erg bleren helemala huilen...ik hem neerleggen, zn hondje...dan lijtk alles oke..totdat hij merkt dat ik weg wil...
    zodra ik em in mn armen neem, probeert ie te slapen...maarja hij beweegt zo vaak..zo groot is hij nu dat ie niet snel meer lekker ligt in mna rmen..is dus ehct loodzwaar na 10 min!!

nou nu net hem weer in bed kunnen leggen, na lang in mn armen tot rust gekomen...hij is ehct nog nooti zoooo laat gaan slapen!..

ik ben wel van plan morgen 8u de wekker te zetten...dan gaat ie maar vroeg zn middag dut in..maar schiet niet op om hem morgen uit te laten slapen...

18. silvermist

heeeeeel herkenbaar, die "fase" heeft hier 2 weken geduurt :(

19. silvermist

nu al 2 maanden alles weer oke :) maar daarvoor was het precies als mirza echt alsof de hele wereld vergaat als jij weg loopt, ik heb het toen maar op verlatingsangst gegooit en toegegeven inplaats van krijsen om mama want dat verslechterde de boel :(

20. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik ook! hij heeft het met 9 mnd ongeveer 1,5 week gehad...
    en heel soms kwma het lichtjes terug...

maar nu lijtk het ehct weer zo idd...maar goe dik houd voet bij stuk...ik heb gewoon geen zin dat hij went aan in mn armen in slaap vallen..

dan maar 1000x er naartoe..maar ik doe wel steeds het zelfde..hij is nu wel stil :D...hoorde nog 1 kreet net...maar goed aanhouder wint heh :p:p

Deel Deze Pagina