Leuk idee voor de lezers onder ons? Vertellen wat je net hebt uitgelezen, indrukken, tips voor de inspiratieloze lezers?? Ik wil wel het spits afbijten Ik heb net het boek Grigorij Nowitsj alias Raspoetin uit, geschreven door zijn dochter Maria Raspoetin, over het leven van haar vader dus. Heel aparte man was datzeg.. Best een aardig boek, alleen mis ik wel de spanning, maar dat zal wel logisch zijn met een biografie XP Ik lees verder eigenlijk vooral fictie dus was iets nieuws !
Ik ben bezig met GETUIGE van Lars Kepler. Is nu al een spannend boek ben op 1/4 dus moet nog wel even. Maar pak toch eerder mijn laptop dan mijn boek..
Ik heb net de nieuwste boek van Karin Rose uit. Moet zeggen dat het geen slecht boek is maar vond de voorgangers veel meer spanning bevatten. Wacht nu op nieuwste boek van Karin Slaughter. Komt begin juli uit.
Was dit clubje helemaal vergeten! Van de week The Hunger Games deel 2 (Vlammen) uitgelezen, was erg spannend. Weet niet of jullie het kennen, het is een beetje fantasy-achtig.