thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door rach84, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou zijn we het toch nog eens eens :) (effe geintje hoor) maar idd je moet ook kijk naar wat je KAN betalen, wij wonen straks ook niet in mijn droomhuis ofzo (al maken we het wel zo mooi mogelijk natuurlijk) maar het si wat we kunnen betalen. Nu moet ik zeggen dat ik wel mazzel heb met mijn man door hem KAN Ik thuisblijven, hij werkt zijn benen onder zijn lijf vandaan, en ben hem elke dag dankbaar voor dat, hij zou trouwens ook niet anders willen zien hoor, hij is altijd enigskind geweest met twee werkende ouders, hij wil een thuis voor zijn kids met een mama die thuis is, tuurlijk zou ik wel MOGEN werken maar zijn voorkeur zou daar niet naar uitgaan.

2. goh we zijn het idd een keer eens:D is niet vaker voorgekomen of wel?:D:D

Isademi ben je nog een beetje aan het naaien geslagen?

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja we waren het wel eens vaker eens (maar kwam op dezelfde theorie neer) en dat is thuisblijven hihi

We zijn momenteel druk bezig met verbouwen / verhuizen dus ben meer daarmee bezig, mijn man verbouwt en ik verzin wat ie moet doen LOL neehoor maar goed met twee kleine kids meehelpen is toch lastig...

Hoe gaat het met jouw meisje, slaapt ze al beter door? en word ze ook al zo groot in je ogen, haha hier gaat het zo snel, dat bevestigd alleen maar mijn thuisblijfwens... ze begint met kruipen en kan zelf vanuit liggen naar zitten gaan...

Eten vind ze geen bal aan haha de doet het omdat ik het geef maar ze geeft er gewoon niets om..

En Dean doet het ook zoveel beter gewoon thuis, hij is weer gaan praten, is lief (ook al zit is wel in zijn peuterpuberteit haha dus soms wel stronteigenwijs hoor!)

Nee heb er nog steeds geen spijt van al kijken mensen me altijd raar aan als ik zeg dat ik thuisblijf. Ik denk juist omdat ik wel redelijk modern ben, heel erg zelfstandig en beslis meeste dingen thuis, dat vinden ze dan niet samengaan, maar ik denk dat je deze vaardigheden JUIST nodig heb als thuisblijfmama. En je man moet 200% achter jullie besluit staan, anders krijg je denk ik wrijvingen... mijn man is zo trots op me en vind het geweldig en onze kids genieten echt ervan, gewoon simpel thuis maar toch zo gezellig!

Deel Deze Pagina