@tukker bedankt voor de tip! straks even aan mijn vriend laten zien, ik heb er nu snel 2 gezien die ik wel mooi vind!
Jullie gaan écht hard. Houd jullie op t moment echt niet bij dames! Misschien morgen, dan heb ik weinig te doen. Alleen ff babyzwemmen.
zoooooo, dit gaat hard! kan het zo snel al niet eens meer bijhouden! @mijn herfstbladeren: nou, ze liggen er nog. kreeg ipv vanmiddag vanmorgen al mijn nieuwe vaatwasser en vanmiddag was het helemaal zo lekker weer niet meer. brrrrr. @babyzwemmen: dat heb ik niet gedaan, wel teddybeerzwemmen, dat is bij ons zwembadje van 2 jaar tot 4 jaar en mijn zoon vond dat heerlijk! je leert moeders kennen, bent de deur even uit. @ verder weet ik het niet meer. zag veel voorbij komen over psz, kdv en gastouders. zelf ben ik van mening dat je voor datgene moet kiezen waar je jezelf goed bijvoelt en hoe je kind erin is. en dat is voor iedereen anders. @contacten als TBMer: wij wonen al weer heel wat jaartjes hier, zoon is hier geboren en ik heb heel wat buurkindjes geboren "zien" worden en dat maakte het ook wel makkelijker om thuis te blijven: ik ken hier op de buurt eigenlijk iedereen en zij vinden het ook makkelijk dat ik thuis ben voor als er eens een calamiteit bij hen is.
Hier lekker het eten al op, een heerlijke kogelbiefstuk door vriendlief bereid haha en hij was heerlijk met stokbrood Zo ff Chloé uit bed halen anders slaapt ze te lang, we willen eigenlijk dit slaapje eraf hebben maar helaas heeft ze hem nog wel nodig want ze red het anders niet tot 20.00! Dan ff lekker onder de douche met haar, nog een flesje en dan lekker slapen. Misschien tot vanavond nog en anders tot morgen! Doegiesssssssss
Wow, haha, jullie gaan echt wel HEEL erg snel. Weet eigenlijk niet of ik dit bij ga kunnen houden . Lief en leuk en gezellig etc etc dat ik met jullie mee mag komen schrijven in ieder geval ! Zal mijzelf even een beetje voorstellen. Ik ben Hanneke, 25 jaar, woon samen met mijn vriend/papa van onze kinderen. Ben mama van drie heerlijke kindjes, Malou (3 jaar), Ruben (3 jaar) en Benthe (1.5 jaar). En met zn vijven wonen wij in een heel rustig klein dorpje. Tot aan de bevalling (paar dagen ervoor) heb ik gewerkt als tandartsassistente. Na de bevalling heb ik er bewust voor gekozen ongeveer 6 maanden thuis te blijven bij hen. Daarna ben ik 2 ochtenden en 1 dag gaan werken (ong 16 uur), dat ging naast wat probleempjes met het drinken van de tweeling eigenlijk goed. Maar na ong 1.5 maand ben ik gestopt omdat ik ziek was. Ook werd ik toen zwanger van de jongste en heb ik samen met mijn baas (tevens schoonpa) de knoop doorgehakt om dus mijn contract te stoppen. Na de bevalling van onze jongste ben ik langzaam opgeknapt en ging het goed. Maar nu dus sinds een paar maanden weer niet meer goed. Het is niet dat ik een onbehandelbare ziekte heb oid, maar het is een psychische ziekte met behoorlijk wat lichamelijke gevolgen, wat precies, wil ik ivm de openheid van dit forum niet op het forum hebben staan, sorry. Vandaar dus dat ik elke dag in het ziekenhuis ben voor therapieen etc, we doen ons best en gaan ervoor, al is het soms gewoon lastig. Zeker op het moment is het voor mij gemakkelijker om alleen in vraag -> antwoord topics te schrijven dan in lees -> onthoud -> reageer topics. Maar toch wil ik het proberen, omdat je zo toch gewoon net iets van een 'band' op kan bouwen als het ware . Vandaar dat ik het hier toch wil proberen. Even heel kort 1 reactie'tje Mamajess, Ja idd klopt ik zat/zit redelijk vaak in het borstvoedingshoekje. Liefs, Hanneke.
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig welke Elsie? @ baby zwemmen, dat wil ik ook met Renske gaan doen lijkt me zo leuk! Morgen ga ik met Renske boodschapjes halen in de stad en daarna bij oma koffie drinken. Zal morgen niet veel hier zijn. Ik heb mijn oma nog dus Renske heeft een overgroot oma 4 generaties.
Dat is wel echt heel lekker genieten samen he ! Even lekker douchen en daarna het buikje vol warme melk en weer gaan slapen.
Jullie gaan hard !!! Heb vanmiddag gewerkt en das moeilijk bijhouden , maar dan hebben we gewoon wat om later bij te lezen ........... Ga er hier langzaam 3 in bed gooien , zelf ff lekker in de douche en dan met de beentjes omhoog .............
op de eerste site die je gaf, bij de hoekbanken zag ik 2 leuke staan. alleen vind mijn vriend ze niks helaas.
Wauw Tukker wat bijzonder dat jij je oma nog hebt, misschien best wel normaal hoor maar ik ken het niet, heb mijn oma's nooit gekent en Chloé heeft helaas haar oma ook nooit gekent, gelukkig heeft ze er nog wel eentje Maar super hoor, volop van genieten!
Zo hier met bordje op schoot. Kleine meid ligt al lekker op bed! @hanneke; ach, je hoeft weinig te onthouden. Is hier net GTST, kunt elk moment weer inhaken @oma's; mijn vriend heeft ook nog 2 oma's dus 2 overgroot oma's voor Isabelle. Ik ben zelf helaas ook de oudste generatie. mmmm...mijn meisje ligt weer behoorlijk te woelen en kreunen, ff erheen. fijne avond!!!
Ik heb ook moeite met bijhouden zo hard gaan jullie maar haak wel in op de laatste berichten of wat ik kan onthouden.Lees het namelijk wel allemaal. @ babyzwemmen...Ik heb het met mijn oudste eigenlijk nooit gedaan.Door niet tevreden te zijn met mezelf heb ik het zwembad gemeden en eigenlijk nu nog.Zit er wel aan te denken om de drempel over te gaan maar kost even tijd. Hoe oud zijn de kindjes in zo'n groep? @ bankstellen..Wat zijn die dingen moeilijk om aan te schaffen.Gelukkig heb ik niet zo vaak voor die keuze gestaan.Heb omdat ik huisdieren heb en kinderen bewust gekozen voor 2de hands.Ons bankstel nu van mijn schoonouders geweest.Zodra de jongste boven de 10 is ofzo dan ga ik wel een keer kijken voor nieuw @ oma's...Tja ik heb helaas zelf nog maar 1 oma(eigenlijk 2 maar 1 ken ik niet),maar weinig contact mee.De oma waar ik echt ben opgegroeid is helaas bijna 5 jaar terug begraven.Anderhalve maand voor geboorte van Caitlin helaas overleden. Maar wat dat betreft zit Caitlin gebakken die heeft 4 oma's waarvan ze er 1 niet ziet.En Djènoa heeft 3 oma's waarvan 1tje niet ziet.Nooit gezien heeft ook. Voor de rest laat het me allemaal in de steek maar goed ben al weer een eind verder dan de paar regels vanmiddag *lol*
Bedankt palmie, Ik lees in je onderschrift dat Cloe al een oma moet missen? Ik besef heel goed dat dit in deze tijd best byzonder is en geniet nog zoveel mogelijk van mijn oma! en voordat Renske er was ging ik iedere week naar haar toe. En nu probeer ik er nog zoveel mogelijk naar toe tegaan om oma van Renske te laten genieten! Ze heeft al 11 achterklein kinderen (vruchtbare familie), waarvan 3 meisjes die allemaal van onze kant zijn! Mijn zus had als eerste een meisje mijn broertje ook en ik ook!
@ babyzwemmen: lijkt me super, heb het altijd willen doen met Lucas, maar het is eigenlijk altijd rond zijn slaaptijden! En die zijn me eigenlijk wel een beetje heilig.... Lucas kan er niet goed tegen als ik hem wakker hou. @ bank: onze bank is verkleurd door de zon en tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er een zitkuil in gemaakt, hahaha. Die zit nu nog erg lekker . Voorlopig ook nog geen nieuwe bank voor ons, i.v.m. de kleine knoeier/sloper! @ oma's: ik heb zelf nog twee oma's én een opa! Sterker nog, 7 jaar geleden is zelfs de oma van mijn vader pas overleden! Oke, die was 92 ofzo, maar toch... Lucas komt dus om in de opa's en oma's, helaas moeten we alleen wel mijn schoonvader missen. Die heeft hem ook nooit gekend en dat vind ik erg jammer. Maar ja... je doet er zo weinig aan he?
@Babyzwemmen , nooit gedaan , lijkt me erg leuk ...Maar heb doordeweeks geen auto en met de winter op komst en dan op de fiets ( over maand of 2 a 3 zal ze op de fiets kunnen )en dan in die kou terug .....................en lopend is het een uurtje lopen .. @hier een heerlijke lekkere donkerbruine ligbank !!!!!!!!! @hier ik zelf geen opa en oma meer .....Mijn moeder is overleden toen ik 9 was , maar mijn vader heeft een vriendin ..... Vader van mijn man is vorig jaar overleden .... Mijn kindjes gaan bijna elke dag ff naar oma ( hier de weg oversteken en dan zijn we er ) ............................
@oma's; ja idd doet er niks aan. Ik heb mijn moeder de laatste tijd best wel veel gemist met de zwangerschap en bevalling etc, maar gelukkig een heleboel lieve andere mensen om me heen Mijn schoonmoeder had Isabelle vandaag een maillot onder haar broekje aangedaan. Wat vinden jullie? Is dit al nodig? Ik dacht nl dat het een beetje overdreven is. Binnen is het gewoon lekker warm en buiten stop ik haar goed onder in de reiswieg. Bedacht me ook gelijk dat een maillot met jurkje dan dus ook te koud is nu. Hahaha....ben ik weer met m'n koud/warm hoor Nu ga ik echt...grey's anatomie kijken
Ooooohhhh nog 1tje dan mijn vriendinnetje wordt morgen ingeleid, spannend! Eerste (gekoppelde) vriendinnetje voor Isabelle onderweg
Ik heb mijn moeder verloren toen ik 9 was , dus weet eigenlijk niet beter ( ben nu 35) , maar vraag me wel heel erg af hoe hetgeweest zou zijn als ze er nog geweest was , en hoe ze zich wel niet gevoeld moet hebben wetende dat ze haar eigen kindjes niet ziet opgroeien ...........................Heb laatst er komt een vrouw bij de dokter gekeken en die flim heeft dat wel aangewakkerd.....hd hemniet moeten kijken ... @Maillot , hier wel onder een jurkje maar nog niet onder een broekje .........................maar als ik zie hoe koud het gaat worden .....Maar ik doe dan een extra dekentje in de reiswieg , want anders vind ik het voor binnen weer zo warm .........