Tis hier ook vreselijk glad pffff, moest vanmiddag naar een afspraak en vond het doodeng om te rijden, van mij hoeft het niet zo hoor Elsie, ja inderdaad zonde om weer nr. 1 te kopen en ook helemaal niet nodig en wat fijn dat je was is weggewerkt, het opvouwen al helemaal klaar? Fafje, goed dat je naar de ha bent geweest, je weet het niet met die kleintjes he en ze kunnen flink last krijgen als ze niet goed kunnen poepen. Ankje, fijn dat Jeroen goed is aangekomen mijn Jeroen is gelukkig gewoon thuis, die moest gister ook door de sneeuwbui naar zijn werk en dat vond ik ook helemaal niks, ben blij dat ie nu thuis is Duchess, wees maar blij dat er bij jouw bijna niks ligt want het is geen pretje die gladheid! Jannie, welkom! Waterlelie, heb je al foto's? Zien, zien, zien Hier heb ik ook een gastouder gevonden, mijn overbuurvrouw, ze zei als er wat is trek maar aan de bel en ik pas op ChloƩ, lief he Morgenavond hebben we een afscheidsetentje van Jeroens vader, die is in de fut gegaan en nu is mijn vriendin ziek die zou oppassen en alle andere vriendinnen hebben wat anders, en nu past onze buurvrouw op
Ankje, emt mijn hand? Haha ik snap m niet geloof ik. Hier geen skipakjes. Is dat nu echt nodig? Heb haar buiten of in de voetenzak van de MC of in de voetenzak van de wandelwagen. Warm zat toch? Ik doe als het echt vriest een maillot onder de broekjes aan. Romper lange mouw en daarover longsleeve/trui heen. En als het echt koud is kan er nog een bolero/vestje overheen. Palmie, nou hier is het wel spekglad, dat wel. Ik zie vanaf hier dat de straat echt ijs is. Wat fijn dat je buurvrouw op Chloe gaat passen!
Palmie, oh wat handiggg ene overbuurvrouw...heel fijn! Duchess, nodig...tja het is vooral heel handig vind ik...hoef je kind niet zoveeeell laagjes aan te trekken...is alleen soms ff kijken hoe of wat met het weer, aangeizne dat hier zo ineens omslaat... Ik ben er wel fan van...geen aparte muts, handschoentjes of sjaal...gewoon hup in de zak...lekker dik ingepakt....als ik in een winkel ben, doe ik de rits helemaal open en wordt het niet te warm
@ palmie, fijn toch zo'n oppas dicht bij! @ Fafje, hoe is het nu met Mirza? Heeft hij al gepoept? Hier geen ski pakje voor Renske, maar dikke jas mutsje op aan, en mailot onder een broekje. of een broekje over de mailot wat ze aan heeft onder het jurkje als ze dat aan heeft. En in de voeten zak van de mc. En in de reiswieg 2 dekens met dek erover, is warm genoeg voor haar. @ Duchess, Het is idd exta goed op letten met lopen met de kleine in de mc. Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen als ik Renske zou laten vallen...Brrrrr.... @ ankje, Fijn dat je bericht hebt gehad van jeroen dat hij veilig is aangekomen. Veel plezier met het kaas fonduen. vanavond maar hier vermaken, en ondertussen erwtensoep koken. Het spul zit in de pan nu moet het nog koken! Mijn man en mijn broertje zitten fifa 11 te spelen op de PS 3. Trouwens het spiraaltje laten zetten is mijn 100% mee gevallen! En nog geen last gehad van rare krampen etc. Hoop dat het zo blijft! Ik ga lekker koffie drinken met de mannen
@tukker, dat is mooi! Ik had ook weinig problemen ermee, de volgende dag wel wat kramp en dat ging na paracetamol ook alweer beter. Geniet van je koffie!
Maar een skipakje Ʃn voetenzak lijkt me veelste warm dus lijkt het me of/of. Dan liever de voetenzak. In een reiswieg is het anders, dan had ik misschien ook wel voor een skipakje gekozen. Tukker fijn dat het meeviel!!
@ sanna, Thanks en hoe bevalt hij nu? de gyn zij als je maanden achter elkaar(zo'n 4 5 maand) blijft vloeien, of erge stemmings wisseling kreeg dat ik hem er maar beter uit kon laten halen. @ duchess, Dankje. Ook home alone toch? Je man is nog aan het werk? @ all, Ik heb een beetje een grappige vraag. Waarom heb je meer mannelijke gynaecologen dan vrouwelijke? Zat het mij gisteren samen met mijn vriendin af te vragen...
Tukker, is dat zo? Hier niet. In het ziekenhuis waar ik onder behandeling was om zwanger te worden was er maar 1 mannelijke gyn en 8 vrouwelijke. En het ziekenhuis waar ik gelegen heb met mijn zwangerschap heb ik ook maar 1 mannelijke gyn gehad en 3 vrouwelijke, en ehhh 10 vrouwelijke gyn-ass. Mijn man is net thuisgekomen gelukkig. Spontaan beginnen mijn darmen weer te borrelen en te doen. Pfffff.
nou gelukkig is mijn vriend thuis! hij was er om half 9 en half 3 was ie weggegaan dus echt heel lang over gedaan! ik had vanavond 3 schepjes nummer 1 gedaan en 3 schepjes nummer 2 maar sam moest er erg aan wennen! we hadden ook nog nutrilon goeienacht staan daar heb ik hem wat van gegeven want hij wilde de gewone fles niet. maar morgen moet ie toch echt opvolgmelk drinken, is het normaal dat ie zo reageert? is het echt zo anders?
@tukker, ja heb laxeer gekregen van huisarts...eindelijk gepoept...nog even afwachten of dat alles was... @duchess, nee hier geen voetenzak nog...en zeker nie MET skipakje...het is of of... in mijn ziekenhuis ook veel vrouwelijk gyn's....
Elsie, hij wilde gewoon de fles niet drinken en normaal wel? Hier merkten we het verschil niet eens, kan me niet voorstellen dat het aan de nr. 2 ligt hoor.
@palmie normaal drinkt ie gewoon de fles en nu ineens wilde ie niet en keek vies, maar na even aanhouden van mijn schoonmoeder dronk ie toch. nu is de nummer 1 op dus straks krijgt ie helemaal nummer 2.
Goedemorgen meiden. Elsie, hopelijk drinkt 'ie straks zijn flesje gewoon goed leeg. Ben benieuwd wat we vandaag krijgen, geloof dat er vandaag aan deze aknt van het land veel sneeuw zou komen.
Ach misschien moet ie inderdaad ff wennen, dat komt vast wel helemaal goed! De samenstelling is natuurlijk wel anders, daar komt het denk ik door.
Duchess, dat heb ik inderdaad ook gehoord en gezien, hier komt vandaag helemaal geen sneeuw dus heel veel sneeuwpret
Ja, het sneeuwt alweer. Het is nog wel wit van gister/eergister, dus ben benieuwd wat er bij komt vandaag. Als er dan toch sneeuw ligt, laat er dan ook maar goed wat liggen. Glad is het toch al.
Good morning!! elsie, hopelijk went ie aan de nieuwe smaak... nseeuw, hier sneeuwt het hard!!!!! echt dikke laag...brr...nee hoor wij gaan vandaag niet naar buiten... Nou mirza heeft sinds die laxeer geen poepluier meer gehad...ben benieuwd of hij nog last krijgt.. Ik werd wakker van een heel lief zacht stemmetje dat ana het rbabbelen was...nu ligt ie ook te kletsen in de box...zo schattig! wie ngo plannen vandaag?