Ik heb vanmorgen alles al gedaan dus hoef nu niet meer veel te doen! Jeroen is net naar zijn werk gegaan en Chloé slaapt hmmmm tis echt stil hier Het ging trouwens erg goed met de oppasbuurvrouw zaterdag, Chloé heeft zich kostelijk vermaakt en ontdanks dat mama of papa haar niet naar bed bracht ging ze toch heel lief slapen en is niet wakker geweest Roeltje, gefeliciteerd met Lenn! Fafje, wat een superlieve foto Elsie, wat balen van die opvang daar zeg, had je net iets geschiks gevonden en nu dit, maar misschien kan je het inderdaad oplossen? Laten huilen, wij hebben Chloé eigenlijk nooit echt laten huilen, nu was dat ook niet echt nodig moet ik zeggen behalve als ze echt in een sprongetje zit ofzo dan passen we de 10 min. methode toe en als ze echt over de rooie gaat ren ik er natuurlijk gelijk naartoe
@palmie ik zal nu gewoon s'avonds moeten gaan, ben dan alleen afhankelijk van mijn vriend hoe laat hij thuis is enzo zodat hij voor sam kan zorgen. dus moet maar even kijken hoe dat gaat want ik wil het wel graag volhouden. ik hoor sam allemaal geluidjes maken via de babyfoon haha
@elsie: kan me voorstellen. Hier moet ik met een tunneltje onder de weg door en kom dat in een bos met hertenkamp, erg leuk. Verderop is een veld met schapen en een kinderboerderji met speeltuin. Echt superleuk. @fafje: Erg lief. Ik zou hem niet zo meenemen, maar voor thuis mag hij best soms baby-lief zijn ipv baby-stoer. Ik zat gisteren ook foto's van toen luca baby was te kijken, ook van die stoere kleren. Ik heb ze ook niet weggedaan hoor. Alleen kleren die ik echt neit leuk vond, of waarvan ik nu (dus een jaar later) denk dat ik die mijn tweede niet aan zal doen, heb ik weggegeven. Luca gaat nu naar bed, dan even fotos uploaden
@sannaa ik zou wel naar medemblik kunnen rijden met de auto en daar gaan wandelen daar kan je leuker wandelen namelijk, en daar heb je ook een kinderboederij. bah ben echt moe van het sporten nu maar ff lekker uitrusten en straks nog wat in huis doen.
Ik ben geslaagd voor het skipakje!! Het was de laatste nog in haar maat (86/92) en ook nog in het rood gelukkig. Wel haal ik nog een maar groter voor de zekerheid. Ook heb ik een pyjama en sokken gekocht. Ik ben ook gebeld door het uitzendbureau. Ik mag op gesprek komen!!! Morgen om 11 uur heb ik een sollicitatie gesprek. Yeah!!! Ben zo blij! Heb ook nog een kerstcadeau gekocht voor Jonna. Een bouwtafeltje. Ze kan daarop met blokken bouwen. Nu is het wel vanaf 18 maanden, maar dan heeft ze er nog wat aan. Weet ook bijna wel zeker dat ze dat niet zou krijgen van de familie, ben anders bang dat ik iets koop wat hun ook hebben gekocht. @ Verslikken van kindjes: Mij is verteld (en heb het zelf ook ervaren) dat de kindjes zelf bijna niet kunnen verslikken. Ze hebben een reflex dat als er een te groot stukje achter in hun keel komen dat ze dat zelf terug spugen. @ Filmpjes Jonna: Bedankt voor jullie leuke reacties! @ Tukker: Hoe is het met Renske? @ Sannaa: Hahahaha! Geweldige fotos!
Jah hoor! Zul je zien .wordt ik uitgenodigd voor een gesprek. Belt er nog iemand voor een andere sollicitatie. Pfffff De 2e belt bij woensdag terug. Dan kijk ik of ik nog op gesprek kom vanwege het gesprek dat ik morgen heb.
Ik las dat spammen gewaardeerd werd, dus hierbij een paar foto's uit de sneeuw. Luca had zijn wantjes uitgedaan en wilde ze niet meer aan. Vlak daarna viel hij voorover in de sneeuw: Koude handjes!!! Auwww Huilen! Toen hem verteld dat wantjes ervoor zorgen dat zijn handjes warm bleven en zowaar: De wantjes zijn niet meer uitgeweest! haha! Hier een foto: het lijkt wel wintersport!
Hier een tegenlicht. Ik had natuurlijk mijn camera vergeten dus dit zijn foto's met de ifoon gemaakt. Niet zo mooi helaas, maar ja. Wel bewijs dat we heel veel sneeuw hebben.
Sannaa, wat een leuke foto's! Ankje, wat spannend meid, heel veel succes morgen en we gaan heel hard voor je duimen! Mijn vriendin belde net, die was bij de Multimate geweest en daar vroegen ze een verkoopster voor 24 uur, ga morgen gelijk ff langs denk ik Hebben jullie enig idee wat een verkoopster ongeveer verdiend per uur?
Wat een superleuke foto's van Luca in de sneeuw! En ook een schattige Mirza voorbij zien komen! Ankje, succes met de sollicitaties! Zul je altijd zien dat er 2 tegelijk komen. Palmie, denk bij de Multimate gewoon minimumloon, zou er niet veel meer van verwachten. Nou Yasemin heeft maar een kort slaapje gedaan. Dus daarna boterham gaan eten, heeft ze 2,5 boterham op! Hoezo hongerlapje.. Uurtje daarna ook nog een volle borstvoeding. Ze vroeg er echt zelf om. Vind het wel heerlijk dat ze zo goed eet.. Net gestofzuigd en gedweilt en hier en daar opgeruimd en gestoft. Vind het wel goed voor vandaag. Yasemin is nu lekker zelf aan het spelen op de grond dus ik zit ff lekker op de bank.
Nou meiden ik heb net ff gebeld naar de Multimate en ik moest ff mijn c.v en een kleine motivatie meesturen. Lijkt me echt heerlijk om weer een paar dagen iets te gaan doen, maar ik mag toch wel met jullie blijven meekletsen?
@palmie van mij mag het hoor!! leuk dat je weer een beetje wil gaan werken!! ik wil in de toekomst mijn opleiding graag afmaken. mijn vriend is nu al lekker thuis! eindelijk eens een keertje lekker vroeg.
Jonna had vanochtend niet meer geslapen. Deed haar om 12 uur in bed en toen heeft ze tot half 2 geslapen. Tot half 3 gespeeld in bed. Toen ik boven kwam lagen de knuffels (die normaal in haar bed liggen) door de hele kamer, hahaha. Deugniet. Ben nog even aan het neuzen op internet voor een leuk kleinigheidje voor opas en omas voor de kerst. Zat te denken aan een muismat of een mok met een foto van Jonna. Jullie nog ideeën wat niet duur is? @ Sannaa: Hihihi, soms moeten ze het leren door het zelf te ontdekken he? Wel een geweldige mooie foto zeg! @ Palmie: Detailhandel verdient niet zo denderend, maar het is ook maar net wat je zelf gewent bent natuurlijk. Heb zelf ook in de detailhandel gewerkt en ik verdiende dacht ik zo´n 7 euro bruto per uur. Maar toen was ik 19 ofzo? Misschien helpt deze link je? Salaris indicatie zoeken:: |Functie= Detailhandel |Sector= Alle Sectoren @ Duchess: Wat een lekkere eter zeg!
Ankje, ahw wat schattig, ze heefft zich goed vermaakt....wat ook leuk is, is een foto kalender...maar gewoon een kleintje, op hema of vistapring...voor het nieuwe jaar...geloof iets van 15 eur ofzo Palmie, oh wat fijn dat het zo goed is gegaan met Cloe!! makkelijk kind dus Duchess, zeker een vreetzakkie, goed hoor..mss schiet ze nu binnen paar weken ineens omhoog qua gewicht ook mede door het sprongetje waarschijnlijk heh Sanna, wat een leuke foto's zeg...heel schattgi zo heerlijk naar zn zin in de sneeuw...voelt ie zich dus niet meer ziekjes? geen verhoging meer thanks voor de reacties hihi...ja tis echt alllleeeen voor thuis Nou ik was dus gaan lopen 1,5(!!!!!!!!!!) uur geploeterd door de sneeuw...is geen tippie hoor...jeeetje wat een werk hahah...natuurlijk bugaboo rijd in principe fijn..maar tis wel even iets harder duwen...en dat 1,5uur lang....heb mn beweging er wel weer op zitten voor voorlopig! @fysio, nou die was helemala blij, want Mirza's hoofdje is al symmetrisch...goh wat kan dat snel gaan heh, ben nog geen week geleden daar geweest...hij heeft sindsdien ook niet meer plat geslapen...alleen maar op zn zij...mag em nu gewoon om wsselen ...nog wel andere kant blijven stimuleren met spelletjes maar zn nek draait nu heel goed...ze vond de vooruitgang enorm goed...dus i'm happy Heb me laten ophalen door mn moeder...kon het niet opbrnegen weer terug te gaan...lekekr broodje hier gegeten, manlief haalt me straks op.. Ohja en Mirza had wat ontdekt...tijdens het rijden, wa shet natuurlijk heel bobbelig...en toen ontdekte hij als hij zn keel opzette dat zn stem dan ging bibberen...nou bijna hele weg hahah
@fafje wat grappig dat mirza dat deed tijdens het rijden! haha. en fijn dat de fysio tevreden was. ik ga sam zo eten geven en dan eten maken voor vriend en mij.
Palmie, nee je mag echt niet meer hier komen kletsen als je werkt hoor!!!! Ankje, Jonna lekker geslapen dus! Ik zag laatst ergens een scheurkalender die je kon laten maken met je eigen foto's, dat was echt leuk. Misschien is dat wat? Fafje, ze eet altijd zo goed dus daarom misschien ook dat he tgewicht me een beetje tegenviel, haha. Maar volgens de curve is het helemaal normaal, dus dan zal dat wel zo zijn! Is opzich ook wel logisch dat het niet zo snel gaat als in t begin (in t begin bijna 300 gram per week, nu 700 gram in 2,5 maand haha!) Wat fijn dat de fysio zo tevreden was over Mirza!! Grappig dat Mirza dat door kreeg hihi!
duchess, haha ohh wat schattg...ja gek hoe hard dat gaat in het begin heh...k moet do naar cb ben zooo beneiuwd...ook eindelijk weer meten....bij mij was 1e x btj mis gegaan met afspraken..dus bij ons is die meting een afspraak later begonenn...heb nog maar 1 officiele meting.. wat geef je yasemin allemala op brood...alleen boter...of nog meer?